بهترین زمان سفر با تور روسیه

ژیوار

روسیه مقصدی جذاب و هیجان‌انگیز برای گردشگری است. جاذبه‌های دیدنی مانند میدان سرخ، کاخ‌ کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل، متروی مسکو، میدان مانژ، کیلومتر صفر مسکو، خیابان آربات، شاه زنگ مسکو، شاه توپ، مقبره ولادیمیر لنین، صومعه ناوادویچی، تئاتر بولشوی و آسمان نمای مسکو، گردشگران را از سراسر دنیا مجاب می­کند که برای بازدید از آن‌ها تور روسیه را انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی برخی شهرهای توریستی مهم، بهترین زمان برای سفر و نکات مهم سفر با تور روسیه ‌پرداخته است.

گشت و گذار در دو شهر توریستی با تور روسیه

سن پترزبورگ: سن پترزبورگ پس از مسکو دومین شهر محبوب گردشگران در تور روسیه است. این شهر پایتخت تزارهای روسیه بوده و تاریخ پر‌فرازونشیبی را پشت‌ سر گذاشته است. موزه فابرژ، صومعه الکساندر نوسکی، موزه دولتی روسیه، موزه هنرهای معاصر اراتا، تئاتر ماریینسکی، کاخ یوسوپوف، موزه ایالتی ارمیتاژ، کاخ بزرگ پیترهوف و قلعه پل پیتر از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر هستند. از طرف دیگر پارک‌ها، رودخانه‌ها، کانال‌ها، جزایر و سایر جاذبه‌های طبیعی سن پترزبورگ، جذابیت سفر با تور روسیه را دو چندان می‌کند.

کازان: این شهر پایتخت تاتارها بوده، اما دارای تعداد زیادی گنبد کلیسا در کنار مناره‌های مساجد است. تنوع ادیان در این شهر نکته‌ای جذاب برای گردشگران تور روسیه به‌شمار می‌رود. تنها قلعه باقی‌مانده از تاتارها در روسیه، موزه هرمیتاژ کازان، موزه مسجد کول شریف، مجسمه زیلانت اژدها، کلیسای جامع پیتر و پاول، صومعه رائفیا، موزه چاک چاک، بنای یادبود موسی جلیل و دریاچه نیژنی کابان بخشی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به شمار می­آیند.

یکاترینبورگ، سوچی و سوزدال دیگر شهرهای توریستی این کشور هستند که می‌توان در سفر با تور روسیه از آنها دیدن کرد. پسکوف، پرم، امسک و سورتاوالا هم از دیگر شهرهای بزرگ و مهم روسیه هستند.

دریان سفر امید

بهترین زمان سفر با تور روسیه

روسیه پهناورترین کشور جهان است که در آن ۹ منطقه زمانی متفاوت وجود دارد. بین شرق تا غرب روسیه بیش از هشت ساعت اختلاف زمانی وجود دارد و به لحاظ پوشش جغرافیایی نیز روسیه سواحل زیبا، مناطق قطبی، دشت‌های سرسبز و کوه‌های مرتفع را یکجا در خود جای داده است. شرایط آب‌ و هوایی روسیه به گونه‌ای است که در برخی مناطق در فصل زمستان دمای منفی ۳۰ درجه سانتی‌گراد و از طرفی دیگر برخی مناطق آن در تابستان دمای بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد را تجربه می‌کنند. برای انتخاب بهترین زمان سفر با تور روسیه، همه‌ چیز بستگی به شهر انتخابی دارد. قطعا سفر با تور روسیه در تمامی فصول سال جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

اطلاعات مهم در سفر با تور روسیه

در سفر با تور روسیه به لحاظ حمل‌ و نقل عمومی، در تمامی شهرهای این کشور گزینه‌های مختلفی مانند اتوبوس، تاکسی، تاکسی‌های اینترنتی، اتوبوس برقی، مترو و کشتی وجود دارد. برای استفاده از ناوگان حمل‌ و نقل درون شهری در تور روسیه حتما باید بلیط الکترونیک ترویکا تهیه کرد.

مردم روسیه علاقه‌ای به صحبت کردن به زبان‌های دیگر حتی انگلیسی ندارند و به همین خاطر گردشگران قبل از سفر به این کشور بهتر است کمی با زبان روسی آشنا شوند یا حتما مترجم آنلاین همراه خود داشته باشند.

آب لوله‌کشی در تور روسیه بی‌کیفیت بوده و بهتر است که در طول سفر از آب معدنی استفاده کرد.

این کشور نسبتا امن است، اما نمی‌توان امنیت آن را با تورهای کشورهای اروپایی برابر دانست.

عکسبرداری از اماکن و ساختمان‌های دولتی روسیه خلاف قانون است و انجام این کار دستگیری و جریمه به همراه دارد.

گردشگران باید مدارک سفر و کپی آن را در طول سفر همراه خود داشته باشند؛ چراکه پلیس روسیه به گردشگران تور روسیه و بررسی مدارک آنان در بسیاری از اماکن توجه ویژه‌ای دارد.

در سفر با تور روسیه باید از جست­وجوگر یاندکس به‌جای گوگل در صورت نیاز استفاده کرد.

تور روسیه - کاماپرس

خرید بهترین تور روسیه از «راز آسمان پایتخت»

شرکت خدمات مسافرتی، گردشگری و زیارتی راز آسمان پایتخت از ابتدای فعالیت خود، تسهیل فرآیند حمل و نقل و اقامت گردشگران را در سراسر ایران و جهان در دستورکار خود قرار داده است. ارتباط مداوم با ایرلاین‌های داخلی و خارجی، کسب نمایندگی فروش بلیط قطارهای مسافرتی، داشتن گارانتی هتل در سراسر ایران و ارتباط مستقیم با هتل‌های خارجی در تمامی نقاط جهان در کنار تیم پشتیبانی حرفه‌ای دلیل موفقیت این آژانس بوده است.

متقاضیان براي رزرو تور روسیه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان بهشتی، پلاک32 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرند. همچنین برای تسهیل فرآیند خرید خود می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی https://www.asemanpaytakht.com اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز