بهترین زمان سفر با تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی - کاماپرس
ژیوار

دره‌های زیبا، بیابان‌های بکر، صخره‌های مرجانی، پارک‌های جنگلی، سواحل نیلگون اقیانوس، شهرهای سرزنده و همچنین وجود حیات وحش غنی چهارمین کشور پهناور و بیست و چهارمین کشور پرجمعیت جهان باعث شده که سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا سفر با تور آفریقای جنوبی را انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های گردشگری، بهترین زمان سفر و مدارک لازم برای اخذ ویزای آفریقای جنوبی ‌پرداخته است.

تور آفریقای جنوبی - کاماپرس

جاذبه‌های آفریقای جنوبی

پارک ملی کروگر: این پارک با مساحت دو میلیون هکتاری و با وجود انواع جانوران، هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند. هنگام گردش در پارک ملی کروگر می­توان از کنار رودخانه سابی گذشت و انواع حیوانات مانند فیل‌، بز کوهی، آهوی آفریقایی و میمون‌ را از فاصله نزدیک تماشا کرد.

پارک گاردن روت: گردشگران با پیاده­روی در پارک گاردن روت در امتداد اقیانوس هند، با صحنه‌های بی‌نظیری از گله‌های فیل‌ و شتر مرغ‌ مواجه خواهند شد. آنان همچنین می­توانند شنای دلفین­ها و نهنگ‌ها را از نزدیک ‌ببینند.

دریان سفر امید

تالاب ایسیمانگالیسو: این پارک بهترین مکان برای تماشای شگفتی‌های طبیعت با بیش از 526 گونه پرنده و حیوانات دیگر محسوب می‌شود. این تالاب، زیستگاه برخی از جانوران  مانند اسب آبی، کروکودیل و لاک‌پشت است. علاقه‌مندان به تماشای گونه‌های نادر مانند کرگدن، گورخر، بابون و گاومیش نباید بازدید از این پارک را به راحتی از دست بدهند.

پارک کالاهاری: مساحت این پارک به قدری بزرگ است که در تور آفریقای جنوبی نمی‌توان به طور کامل آن را دید؛ چراکه سه چهارم این پارک در کشور بوتسوانا قرار دارد.

خلیج ماسل: خلیج ماسل از جاذبه‌های طبیعی در آفریقای جنوبی است که گونه‌های مختلف دریایی مانند دلفین‌ و نهنگ‌ در آب‌های اطراف آن زندگی می‌کنند. از فعالیت‌های محبوب در این منطقه می‌توان به شنا و غواصی در آب‌های صاف و آرام اشاره کرد.

دره رودخانه بلاید: این منطقه، خانه بسیاری از گونه‌های وحشی مانند گوریل‌، زرافه‌ و و گرگ‌ سفید است. گردشگران با گشت و گذار در آن می­توانند از تماشای زیبایی­های حیات وحش لذت ببرند.

تور آفریقای جنوبی - کاماپرس

کوه تیبل: این کوه از جاذبه‌های طبیعی برجسته در آفریقای جنوبی است که به علت زیبایی بی‌نظیر و ارتفاع ۱۰۰۰ متری بر فراز سطح دریا، همواره مورد توجه گردشگران و محققان طبیعت قرار دارد. از تفریحات این منطقه می‌توان به صخره‌نوردی، غار‌نوردی و تله‌کابین‌سواری اشاره کرد.

دماغه امید نیک: این دماغه بخشی از پارک ملی تیبل است و زیستگاه طبیعی انواع خزندگان، پستانداران و پرندگان محسوب می‌شود. منظره شگفت‌انگیز اتصال اقیانوس هند و اطلس در این منطقه قابل دیدن است.

بهترین زمان سفر با تور آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی از بهترین کشورهای دنیا بوده که دارای اقلیم متفاوتی است؛ بنابراین در هر فصلی می­توان به آن سفر کرد. این کشور از نظر فصلی با ایران متفاوت بوده و فصل­های آن یکسان نیست؛ به طوری که تابستان ایران مصادف با زمستان آفریقای جنوبی، پاییز ایران مصادف با بهار و به همین ترتیب فصل‌های بهار و زمستان ایران مصادف با پاییز و تابستان آفریقای جنوبی است. به طور کلی 12 بهمن تا 11 فروردین، بهترین زمان سفر با تور آفریقای جنوبی است؛ چراکه بهترین آب و هوا را دارد و کاملا معتدل است. در مقابل، افرادی که قصد بازدید از حیات وحش دارند، باید از 11 اردیبهشت تا 9 شهریور تور آفریقای جنوبی را خریداری کنند.

تور آفریقای جنوبی - کاماپرس

مدارک لازم برای اخذ ویزا جهت خرید تور آفریقای جنوبی

گردشگران برای رزرو تور آفریقای جنوبی به ویزا نیاز دارند و به همین دلیل قبل از برنامه ریزی سفر باید فرم درخواست ویزای تور آفریقای جنوبی را تکمیل و به همراه مدارک لازم ارسال کنند. برای دریافت ویزای تور آفریقای جنوبی به دو قطعه عکس جدید رنگی ۳×۴ با زمینه سفید، اصل پاسپورت با حداقل دو ماه اعتبار پس از پایان سفر، معرفی‌نامه شغل مسافر، نامه اشتغال به تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان، پرینت حساب بانکی سه ماهه آخر مسافران به زبان انگلیسی و دو نسخه ترجمه شده‌ شناسنامه کودکان زیر ۱۸ سال نیاز است. حضور مسافر در زمان تحویل مدارک به سفارت نیز ضروری است.

خرید تور آفریقای جنوبی از « آژانس هرمس »

آژانس هرمس به شکل تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. این امکان در گروه این آژانس‌ فراهم شده که مسافرین بسته‌ تور و سفر سفارشی خود را درخواست کرده و خدمات کاملا مطابق با درخواستشان را دریافت کنند. هرمس ۷۲۴ به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی امکان صدور بلیط‌های هوایی تمامی ایرلاین‌ها را دارد. آژانس مسافرتی هرمس ۷۲۴ مجری مستقیم تور آفریقای جنوبی است.

متقاضیان برای خرید تور ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی می­توانند به وبسایت www.hermes724.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02126211000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز