بهترین روش خرید بیت کوین و نگهداری از آن

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با ادامه روند صعودی قیمت بیت کوین و امکان 100 هزار دلاری شدن آن، افراد بیشتری به خرید این رمزارز تمایل پیدا کرده­اند. اگرچه خرید بیت کوین می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود، اما برخی از این روش‌ها برای خرید این رمزارز در ایران مناسب نیست.

کاماپرس در این گزارش به بررسی روش‌های خرید بیت کوین برای ایرانیان و چگونگی نگهداری مطمئن از آن پرداخته است.

چرا بیت کوین بخریم؟

حرفه‌ای­‌های دنیای کریپتو با وجود هزاران رمزارز مختلف در بازار، همچنان بیت کوین را بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری و خرید می‌دانند که دلیل این موضوع را باید در چند نکته بسیار مهم دنبال کرد. بیت کوین اولین و اصلی‌ترین رمزارز موجود در بازار است و شبکه‌ عظیمی از افراد و تجهیزات، این رمزارز را پشتیبانی می‌کنند. بیت کوین یک رمزارز کاملا امن است که برخلاف بسیاری دیگر از رمزارزهای بازار مالک مشخصی ندارد؛ اما این به معنی بی قانون بودن آن نیست و بلاکچین بیت کوین قانونمندترین و پرپشتوانه‌ترین بلاکچین موجود از نظر افراد متخصصی است که مدام در حال بهبود آن هستند.

همچنین بیت کوین ارز شماره یک سبد سرمایه‌گذاری رمزارزی بانک‌ها و موسسات مالی جهانی و سرمایه‌گذاران نامدار و مطرح است و به همین دلیل این رمزارز دارای بیشترین حجم بازار در رمزارزها بوده و حجم بازار بیت کوین قابل رقابت با بازارهای بزرگ دیگر مانند سهام شرکت‌های بین­‌المللی، بورس‌ها، طلا و سایر بازارهای مشابه است.

امروزه از بیت کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن نام برده می‌­شود و به دلیل محدود بودن تعداد آن، هر روز بر ارزش دلای آن افزوده می‌شود. به نظر می‌رسد که در آینده نیز بیت کوین از نظر ارزش و حجم بازار در بین رمزارزهای مختلف جدید و قدیمی، بدون رقیب خواهد ماند.

راز آسمان پایتخت

روش‌های خرید رمزارز بیت کوین

بیت کوین را به روش‌های مختلف می‌توان خریداری کرد. یکی از اصلی‌ترین روش‌ها خرید آن با ارزهای فیات مانند دلار یا ریال است. ایرانیان به دلیل تحریم‌های صورت گرفته، امکان خرید دلاری این رمزارز را در داخل کشور ندارند و باید روش خرید خود را بر اساس ریال و در صرافی‌های داخلی انجام دهند.

همچنین کسانی که به خرید تتر اقدام کرده‌اند یا در کیف پول خود سایر رمزارزها را دارند نیز می‌توانند بیت کوین مورد نظر خود را از طریق ترید یا معامله با سایر رمزارزها خریداری کنند و این کار می‌تواند در صرافی‌های داخلی یا خارجی انجام شود. برای خرید بیت کوین می‌توان از بازارهای مختلف استفاده کرد و معمولا صرافی‌ها به غیر از محدودیت در میزان معامله روزانه، محدودیت دیگری برای خرید بیت کوین ندارند.

شرایط و هزینه‌های خرید رمزارز بیت کوین

بیت کوین بلافاصله پس از خرید به کیف پول در صرافی واریز می‌شود. می‌توان بیت کوین را در کیف پول صرافی نگهداری کرد یا اینکه آن را به کیف پول خود انتقال داد. در هر صورت می‌توان در زمان دلخواه بیت کوین‌های خود را به قیمت روز و به صورت فوری به فروش رساند.

خرید بیت کوین هزینه زیادی ندارد و تنها درصد بسیار ناچیزی از معامله، به عنوان کارمزد خرید از آن کسر می‌شود. در هنگام انتقال نیز کارمزدی ناچیز بابت آن دریافت خواهد شد. برخی از صرافی‌ها خرید و فروش بیت کوین را بدون کارمزد انجام می‌دهند و خرید بیت کوین از این نوع صرافی‌ها اقتصادی‌تر است.

نحوه نگهداری امن بیت کوین

تقریبا تمام کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری از بیت کوین پشتیبانی می‌کنند. برای نگهداری این رمزارز می‌بایست یک کیف پول را دانلود و روی موبایل یا کامپیوتر نصب کرد یا اینکه از سرمایه ‌خود در صرافی‌های معتبر نگهداری کرد.

همچنین کسانی که صاحب تعداد بالایی بیت کوین هستند، بهتر است که از کیف پول‌های سخت افزاری برای نگهداری بیت کوین‌های خود استفاده کنند. کیف پول‌های سخت افزاری همانند گاوصندوق‌ها قابل اطمینان‌تر هستند.

در حالت کلی نگهداری از بیت کوین با هر روش ممکن دارای مزایا و معایبی بوده و بهتر است که در انتخاب روش خرید، انتقال و نگهداری بیت کوین دقت زیادی به خرج داد.

امن‌ترین روش خرید بیت کوین از صرافی «کیف پول من»

صرافی کیف پول من، اولین سامانه نگهداری آنلاین ارزهای دیجیتال در ایران است. این صرافی با استفاده از استانداردهای جهانی در حوزه امنیت، خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال را برای افراد حقیقی و حقوقی آسان کرده است.

صرافی کیف پول من علاوه بر ارائه خدمات خرید، تبدیل، فروش و نگهداری رمزارز با کارمزد پایین، خدمات پرداخت ارزی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

علاقه‌­مندان برای استفاده از خدمات ارزی می‌توانند به وبسایت صرافی کیف پول من به آدرس kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز