بهترین رمزارزهای یک روز گذشته را بشناسید

ژیوار

بازار رمزارزها در یک شبانه روز اخیر کاهش نسبی داشت و اکثر نمودارهای آن نزولی بودند. اما برخی رمزارزها از جمله آپتیمیسم و چین لینک رشد خوبی از خود به نمایش گذاشته و در مدار صعودی حرکت کردند.

به گزارش کاماپرس، اپتیمیسم طی یک شبانه روز اخیر نزدیک به 3.5 درصد رشد داشته و در محدوده 3.09 دلاری قرار گرفت. این رمزارز طی یک هفته اخیر همچنان در مدار صعودی حرکت کرده و این ارز دیجیتال در مدت مذکور 1 درصد رشد داشته است. حجم معاملات این رمزارز نیز نزدیک به سه درصد رشد داشته که این افزایش متوالی بود. میزان کل سکه‌های در گردش این رمزارز به 957.38 میلیون می‌رسد که این مقدار 22.29 درصد از حداکثر عرضه را تشکیل می‌دهد. تاکنون بیشترین قیمت این رمزارز 4.23 دلار ثبت شده است. در حال حاضر اپتیمیسم از لحاظ ارزش بازاری در رتبه سی و یکم قرار گرفته و تقریبا در محدوده 2.97 میلیارد دلاری نوسان دارد.

بلاک چین نیز یکی دیگر از رمزارزهای دارای عملکرد مثبت است که طی یک شبانه روز گذشته نزدیک به 7 درصد رشد قیمتی داشته است. این رمزارز طی یک هفته اخیر نزدیک به 36 درصد رشد داشته و حول و حوش 14 دلار نوسان دارد. البته این قیمت نسبت به قله قیمتی رمزارز مذکور چندان بالا نیست. بالاترین نرخی که برای این رمزارز ثبت شده، 52.7 دلار است.

حجم معاملات این رمزارز طی یک هفته اخیر 188 درصد بالا رفته و عرضه کل در گردش آن نیز تقریبا 3 درصد افزایش پیدا کرده است. این میزان سکه، عرضه در گردش چین لینک را 587.1 میلیون رسانده که 58.71 درصد از کل عرضه شکل می‌دهد.

دریان سفر امید

این رمزارز از لحاظ ارزش بازاری در رتبه یازدهم قرار گرفته است. رقم ارزش بازاری رمزارز مذکور به 11.48 میلیارد دلار می‌رسد.

منبع: https://blog.sarafi.io/cryptocurrencies-that-rose-in-the-past-24-hours/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز