بهترین دوره آمادگی آزمون زبان فرانسه در شیراز

یادپگیری زبان فرانسه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت در آزمون‌ زبان فرانسه و کسب نمره قابل قبول، یک امتیاز مهم برای افزایش شانس مهاجرت تحصیلی و کاری به فرانسه، کشورهای فرانسه زبان و حتی کبک کانادا است. نخستین قدم برای قبولی در این آزمون‌ها، گذراندن دوره آموزش زبان فرانسه است.

آزمون ‌های زبان فرانسه با هدف ارزیابی سطح مهارت‌های زبانی افراد در کاربرد زبان فرانسه در زندگی روزمره و محیط‌های آکادمیک و کاری طراحی می‌شوند. ثبت نام در آموزشگاه زبان فرانسه در شیراز و دیگر شهرها به واسطه اهمیت این زبان در سطح بین‌المللی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. از این رو پیدا کردن بهترین دوره آموزش زبان فرانسه برای یادگیری این زبان و قبولی آزمون‌های مرتبط از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین دوره برای آمادگی آزمون زبان فرانسه در شیراز می‌پردازد.

مهم‌ترین آزمون‌های زبان فرانسه کدام است؟

انواع آزمون زبان فرانسه با هدف سنجش داوطلب از نظر مهارت‌های زبانی مورد نیاز برای زندگی در محیط‌های فرانسوی طراحی شده است. بر اساس قواعد زبان‌های اروپایی، این آزمون‌ها در چهار سطح گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خوانش ارائه می‌شوند.

یادپگیری زبان فرانسه-کاماپرس

برخی از مهم‌ترین آزمون های زبان فرانسه در ادامه بررسی شده است؛

آزمون دانش زبان فرانسه(TCF)

آزمون TCF فرانسه یکی از آزمون‌های رسمی این زبان و معادل آزمون تافل در زبان انگلیسی است. این آزمون بیانگر میزان آشنایی داوطلب با زبان فرانسه بوده و مدرک آن از زمان قبولی پذیرفته‌شدگان تنها تا 2 سال اعتبار دارد. این آزمون توسط مرکز بین‌المللی مطالعات آموزشی CIEP طراحی شده و شامل 3 آزمون اجباری درک مفهوم شفاهی، درک متون نوشتاری و تسلط به ساختارهای زبانی و همچنین آزمون‌های تکمیلی مرتبط است.

آزمون TCF به غیر از حالت عادی و معمول آن، دارای سه آزمون تخصصی است که برای اهداف خاصی برگزار می‌شوند. این آزمون‌ها شامل آزمون TCF IR برای علوم ارتباطات بین‌المللی، آزمون TCF SO برای علوم کامپیوتر، TSFQ برای اخذ شهروندی کبک و آزمون ANF-TCF برای اخذ شهروندی فرانسه است.

آزمون ارزیابی زبان فرانسه(TEF)

آزمون TEF یکی دیگر از آزمون‌های مهم زبان فرانسه است که بسیار شبیه به آزمون TCF است. در این آزمون سطح داوطلب در هر یک از مهارت‌های اصلی جداگانه ارزیابی می‌شود. مهم‌ترین تفاوت این آزمون با TCF مدت زمان اعتبار یک ساله و اعمال نمره منفی است. انواع تخصصی این آزمون علاوه بر آزمون عمومی شامل آزمون TEFAQ آزمون ارزیابی زبان فرانسه ویژه کبک و آزمون TEF CANADA ویژه کانادا است.

یادگیری زبان فرانسه-کاماپرس

دیپلم مطالعات زبان فرانسه(DELF)

آزمون DELF یکی از آزمون‌های بسیار مهم در زبان فرانسه است که پذیرفته‌شدگان پس از قبولی در آن، دیپلم مطالعات زبان فرانسه را برای مدت نامحدود و بدون تاریخ انقضا دریافت می‌کنند. این آزمون برای سنجش هر چهار مهارت و در 4 سطح A1، A2، B1 و B2 برگزار می‌شود.

قبولی در این آزمون در بسیاری موارد شرط پذیرش در دانشگاه‌ها و مشاغل در فرانسه است. این آزمون نیز شامل چهار آزمون دلف ابتدایی (DELF PRIM)، دلف جونیور (DELF JUNIOR)، دلف مدرسه‌ای (DELF SCOLAIRE) و دِلف حرفه‌ای (DELF PRO) است.

دیپلم زبان فرانسه پیشرفته(DALF)

آزمون DALF یکی دیگر  از آزمون های زبان فرانسه است که با هدف سنجش مهارت‌های زبانی داوطلبان در سطح پیشرفته‌تر برگزار می‌شود. این آزمون نیز شامل ارزیابی 4 مهارت اصلی در سطوح C1 و C2 است. کسب نمره قبولی و دریافت مدرک معتبر این آزمون‌ نشان‌دهنده تسلط کامل فرد به زبان فرانسوی است. اعتبار این آزمون نیز مانند آزمون DELF نامحدود بوده و پس از دریافت مدرک، تا مادام العمر آن را در رزومه خود خواهید داشت.

برای قبولی در آزمون زبان فرانسه چه کار کنیم؟

شرکت در آزمون‌های زبان فرانسه و کسب نمره قابل قبول در آن‌ها با توجه به هزینه آزمون و زمانی که برای آن صرف می‌کنید، نیازمند تمرین و افزایش توانایی و مهارت در چهار بخش اصلی گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خوانش متن است. بهترین راه برای افزایش این مهارت‌ها، ثبت نام در دوره آمادگی آزمون زبان فرانسه در شیراز و یادگیری نزد اساتید مجرب و حرفه‌ای است.

آکادمی زبان پارسا در شیراز به‌عنوان یک موسسه تخصصی و معتبر در حوزه آموزش زبان‌های خارجی، انواع دوره آموزش زبان فرانسه و دوره آمادگی آزمون زبان فرانسه را برای متقاضیان برگزار می‌کند.

یادگیری زبانفرانسه-کاماپرس

آکادمی زبان پارسا

آکادمی زبان پارسا با نزدیک به دو دهه تجربه در حوزه آموزش زبان‌های خارجی و با هدف ارتقای سطح علمی جامعه در این زمینه، انواع دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، اسپانیایی، عربی و غیره را با بهترین کیفیت برگزار می‌کند.

خدمات ویژه آموزشگاه زبان پارسا در برگزاری دوره آمادگی آزمون زبان فرانسه شامل به کار گیری جدیدترین منابع، آزمون رایگان تعیین سطح، برگزاری کلاس‌ها به دو شکل حضوری و آنلاین، اساتید مجرب و حرفه‌ای و همچنین استفاده از متدهای آموزشی روز دنیا است.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه زبان پارسا
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز