بهترین دانشگاه برای دریافت بورسیه استرالیا

ژیوار

استرالیا از جمله کشورهایی است که امکان دریافت بورسیه تحصیلی در دانشگاه‌های استرالیا را برای دانشجویان خارجی فراهم کرده است. این نوع از بورسیه می‌تواند در شکل‌های گوناگون و برای دانشگاه‌های مختلف این کشور اعطا شود. دانشجویانی که موفق به دریافت بورسیه استرالیا شده‌اند می‌توانند بدون دغدغه مالی، تحصیلات خود را در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ادامه دهند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی چند دانشگاه برتر این کشور که بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی می‌دهند، پرداخته است.

1 – بورسیه Global Excellence دانشگاه وسترن استرالیا

دانشگاه وسترن استرالیا که در شهر پرث در ایالت استرالیای غربی قرار دارد، با سال تاسیس 1911 در زمره قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های استرالیا قرار گرفته است. این بورسیه برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تعیین شده است و فرصت بی نظیری را برای تحصیل رایگان و بدون دغدغه فراهم می‌آورد.

هزینه‌ای که دولت استرالیا برای هر دانشجو می‌پردازد با توجه به مقطع تحصیلی متفاوت است. برای نمونه در مقطع کارشناسی برای تحصیل 3 تا 4 ساله مبلغی حدود 48 هزار دلار استرالیا و در مقطع کارشناسی ارشد برای یک دوره دو ساله مبلغ حدود 24 هزار دلار استرالیا پرداخت می‌شود.

نحوه انتخاب دانشجو برای دریافت این بورسیه بر اساس معدل و نمرات دوره تحصیلی قبلی است و هر چقدر نمره شما در مقطع تحصیلی کنونی بیشتر باشد، به همان اندازه شانس بهتری برای دریافت این بورسیه استرالیا دارید.

دریان سفر امید

دانشگاه وسترن استرالیا

2 – بورسیه تحصیلی دانشگاه آدلاید برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا

دانشگاه آدلاید نیز فقط برای دانشجویان دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا بورسیه تحصیلی ویژه و کاملی در نظر گرفته است. این دانشگاه که یک دانشگاه عمومی در شهر آدلاید در جنوب استرالیا است در سال 1874 تاسیس شده و سومین دانشگاه استرالیا از نظر قدمت و ششمین دانشگاه از نظر رتبه علمی است.

دانشگاه آدلاید بورسیه‌های خود را به صورت خاص هر ساله برای برخی از رشته‌ها ارائه می‌دهد و دانشجویانی که طرح‌های تحقیقاتی یا سابقه تحقیقاتی خوبی دارند، در اولویت دانشگاه خواهند بود. دریافت این بورسیه استرالیا اگرچه سخت اما ارزشمند است.

3 – بورسیه‌های دانشگاه وسترن سیدنی برای تحصیل کارشناسی در استرالیا

علاقمندان برای تحصیل در استرالیا که می‌خواهند در مقطع کارشناسی بورسیه استرالیا را دریافت کنند می‌توانند برای دریافت بورسیه از دانشگاه بزرگ وسترن سیدنی اقدام کنند.

این دانشگاه فقط برای رشته‌های تحصیلی کارشناسی بورسیه تحصیلی ارائه می‌کند و این بورسیه‌ها که رقمی حدود 3 تا 6 هزار دلار استرالیا دارند، فقط برای مدت 3 ساله به دانشجوی خارجی داده می‌شوند. به همین دلیل باید در صورت دریافت این بورسیه، تحصیل در استرالیا را جدی گرفته و کارشناسی خود را سریعتر به پایان برسانید.

بورسیه‌های دانشگاه وسترن سیدنی برای تحصیل کارشناسی در استرالیا

4 – بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه ادیث کووان

ادیث کووان برخلاف دانشگاه‌های معرفی شده یک دانشگاه قدیمی نیست و در سال 1991 در شهر پرث در غرب استرالیا تاسیس شده است. اما این دانشگاه دولتی در همین مدت کم نیز نام خود را در بین دانشگاه‌های برتر این کشور مطرح کرده است.

این دانشگاه بورسیه‌های کاملی را به دانشجویان خارجی در تمام مقاطع تحصیلی ارائه می‌کند. البته این دانشگاه سخت‌گیری‌هایی برای انتخاب دانشجو از کشورهای مختلف جهان دارد ولی در عوض امکانات و مزایایی که با بورسیه استرالیا ارائه می‌کند به خصوص در مقاطع بالاتر بی‌نظیر است.

5 –  بورسیه تحصیل در استرالیا برای دانشگاه دیکین

دانشگاه دیکین نیز بورسیه استرالیا را برای دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با کمک هزینه بالا ارائه می‌کند. سقف این کمک هزینه سالانه 28 هزار و 600 دلار استرالیا است و علاوه بر این کمک هزینه‌های جابجایی دانشجو و بیمه درمانی نیز در اختیار دانشجویان خارجی قرار می‌گیرد.

دانشگاه دیکین یک دانشگاه دولتی در ملبورن است که جایگاه بسیار خوبی در بین دانشگاه‌های برتر جهان نیز دارد. تحصیل در این دانشگاه می‌تواند به معنی یافتن شغل مناسب در استرالیا و یا هر کشور دیگری باشد.

صفر تا صد بورسیه استرالیا با استفاده از خدمات «گروه اعزام دانشجو آریا»

موسسه مدیریت مشاوره آریا به صورت تخصصی در زمینه اعزام دانشجو و دریافت ویزای تحصیلی در کشورهای استرالیا و نیوزلند فعالیت می‌کند. این موسسه فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده و از همان زمان مجوز رسمی فعالیت در این حوزه را از وزارت علوم دریافت کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی می‌توانند با شماره تلفن 02188240445 تماس گرفته و یا به سایت رسمی موسسه در آدرس aryagroup.co.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه آریا
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان