بهترین خودروهای وارداتی از نظر فنی و سرمایه ای

آریاک سفر

ثبت نام 19 مدل ماشین برای همه افراد آزاد شده است. افراد با مراجعه به سامانه ویژه واردات خودرو تا هشتم آبان ماه امکان انتخاب پنج مدل ماشین را دارند.

به گزارش کاماپرس، اگر متقاضیان خرید اتومبیل وارداتی دوره قبل، یعنی اسفندماه 1401، ثبت نام کرده باشند، اکنون امکان استفاده از این فرصت را ندارند. در دوره جدید واردات اتومبیل باید 500 میلیون تومان در بانک‌های عامل بلوکه شود و سپس اولویت‌ها مشخص شود. در ادامه سه خودرو که در این لیست 19تایی بهتر هستند، معرفی خواهد شد؛

اسپرتیج

قیمت قطعی: 2 میلیارد و 114 میلیون تومان

یک کراس اوور محبوب شهری اسپرتیج است که با موتورهای 2.4 و 2.7 در نسل‌های مختلف در بازار ایران وجود دارد. قدرت موتور این خودرو بسته به مدل بین 171 تا 181 اسب بخار تغییر کرده است. این خودرو امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، صفحه نمایشی لمسی، کیسه‌های هوای آ بی اس، سیستم ترمز ضدقفل و … دارد.

سانگ پلاس

قیمت قطعی: 2 میلیارد و 231 میلیون تومان

دریان سفر امید

بی وای دی سانگ پلاس یک کراس اوور هیبریدی است که توسط شرکت بی وای دی تولید شده است. این خودرو با موتور بنزینی 1.5 لیتری با قدرت 109 اسب بخار یا موتور الکتریکی با قدرت 195 اسب بخار به بازار عرضه می‌شود. این خودرو امکاناتی مانند سیستم‌های سردکن و گرمکن، امکان تنظیم برقی در هشت جهت و سانروف دارد.

تانک 300

قیمت علی الحساب: 2 میلیارد و 500 میلیون تومان

یک شاسی بلند آفرودی بازار تانک 300 است که با موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان 227 اسب بخار به بازار عرضه می‌شود. گشتاور این خودرو 387 نیوتن متر است. این خودرو امکاناتی مانند نمایشگر لمسی، سیستم صوتی پیشرفته، قفل دیفرانسیل مرکزی و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع و صندلی‌های راحت با قابلیت تنظیم برقی دارد.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
ژیوار
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان