بهترین جراح بینی فانتزی در تهران کیست؟

ژیوار

امروزه افراد بسیاری میل به انجام عمل بینی دارند اما آمار انجام جراحی بینی در میان خانم‌ها بیشتر بوده و در این میان عمل بینی فانتزی طرفداران بیشتری دارد. معمولا برای رسیدن به فرم فانتزی بینی از روش باز استفاده می‌شود؛ در این روش برشی در قسمت مابین سوراخ‌های بینی ایجاد شده و پوست بینی به بالا کشیده می‌شود. برای اینکه بتوان از این عمل بهترین نتیجه را دریافت کرد باید به بهترین جراح بینی فانتزی در تهران مراجعه شود.

کاماپرس در این مطلب به بررسی ویژگی‌های بهترین جراح بینی فانتزی در تهران و معایب عمل بینی فانتزی با جراح بی تجربه می‌پردازد.

چه کسی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران است؟

بهترین جراح بینی فانتزی در تهران کسی است که بتواند این عمل را به بهترین شکل انجام داده و کمترین عوارض را برای شما ایجاد کند. معمولا افراد بینی فانتزی را دارای قوسی شدید و اندازه‌ای بیش از حد کوچک می‌دانند که این موضوع ممکن است باعث به وجود آمدن اختلالاتی در تنفس‌تان شود. به همین خاطر این عمل باید توسط بهترین جراح بینی فانتزی در تهران انجام شود تا این مشکلات به وجود نیایند. علاوه بر این عمل باید به گونه‌ای انجام شود تا فرم بینی به صورت غیرطبیعی و نامتعارف نباشد؛ برای این منظور بهتر است افراد انتظار نداشته باشند بینی آن‌ها بیش از حد کوچک شده یا قوس زیادی داشته باشد. یک دکتر خوب برای عمل بینی فانتزی باید بتواند این موضوعات را به بیمار انتقال داده و از او بخواهد تا خود را با شکل متعارفی از عمل بینی بپذیرد. علاوه بر این، باید بتواند این جراحی را به بهترین شکل و با کمترین عوارض ممکن انجام دهد.

با ویژگی‌های بهترین جراح بینی فانتزی در تهران آشنا شوید

بهترین جراح بینی فانتزی، با کمترین خطر و بهترین کیفیت این عمل را انجام می‌دهد. این جراح باید بتواند فرد را قانع کند که بهتر است فرم بینی او بیش از حد نامتعارف و غیرطبیعی نباشد. بهترین جراح بینی فانتزی در تهران، ترجیح می‌دهد افرادی را که میل دارند بینی آن‌ها بیش از حد کوچک شود را عمل نکند. یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این جراحان، همکاری با افراد متبحر است؛ برای رسیدن به این منظور این جراحان سعی دارند از افراد باتجربه به عنوان دستیاران خود حین عمل استفاده کنند چراکه درصد خطای عمل را به حداقل می‌رسانند. همچنین باید سوابق خوبی نیز داشته باشند و درباره کارهایی که بیمار باید قبل و بعد از عمل انجام دهد، با او صحبت کنند.

دریان سفر امید

اگر عمل بینی فانتزی توسط جراح بی‌تجربه انجام شود، چه مشکلاتی به وجود می‌آید؟

اگر برای انجام این جراحی به یک فرد کم مهارت مراجعه کنید، احتمال دارد مشکلات جدی برایتان ایجاد شود. به عنوان نمونه پس از جراحی دچار مشکلات عملکردی و اختلالات زیبایی شوید؛ در چنین شرایطی لازم است دوباره جراحی بینی انجام شود. اگر بینی بیش از حد کوچک شده باشد، کار برای جراحی که عمل ترمیم را انجام می‌دهد نیز دشوار خواهد بود. حتی ممکن است برای بینی مشکلات تنفسی به وجود آید؛ به گونه‌ای که فرد نمی‌تواند به راحتی با بینی نفس بکشد. بهتر است که انجام این عمل توسط بهترین جراح بینی فانتزی در تهران انجام شود تا دیگر نیازی به عمل مجدد نباشد. لازم به ذکر است در صورتیکه نیاز به عمل مجدد باشد، بیمار هزینه دو عمل را پرداخت می‌کند و دچار زیان مالی نیز می‌شود. همچنین باید توجه داشت که هزینه عمل ترمیمی نسبت به عمل معمولی بیشتر خواهد بود. به همین دلیل بهتر است این عمل را با بهترین جراح بینی فانتزی در تهران حتی با هزینه بیشتر انجام دهید.

آشنایی با “دکتر خسرو مقتدر” از بهترین جراحان بینی فانتزی در تهران

انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی در تهران یکی از مهم‌ترین مراحل رسیدن به نتیجه مطلوب است که باتوجه به ویژگی‌ها، تجربیات و نظرات بیماران، می‌توانید تصمیم مناسبی بگیرید. دكتر خسرو مقتدر، دوره تخصص گوش، حلق و بينی خود را در دانشگاه علوم پزشكی تهران با كسب رتبه برتر آزمون بورد تخصصی تمام کرد. چندين مقاله به ثبت رسانده و چندين روش جراحی ابداعی نیز دارد. ایشان از جراحان مطرح، صاحب سبک و برتر تهران بوده که در جراحی‌های خود الويت را در تنفس سپس زيبايی بیمارشان می‌دانند. برای دریافت وقت مشاوره به آدرس تهران، سعادت آباد، سرو غربی، ساختمان بانک توسعه تعاون، طبقه 4 بروید یا با شماره تلفن 02122066742 تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه‌ها هم می‌توانید به وبسایت https://drkhosrowmoghtader.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دکتر خسرو مقتدر
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان