بهترین تور ژاپن برای تابستان 1403 + قیمت

تور ژاپن-کاماپرس
ژیوار

چند دلیل مشترک برای سفر به کشور ژاپن بین مسافران وجود دارد؛ ژاپنی‌ها به تمیزی خود افتخار می‌کنند و این قضیه را در اولین لحظه ورود به این کشور به وضوح می‌بینید و از تمیزی خیابان‌ها شگفت زده می‌شوید. ژاپنی‌ها رفتاری مودبانه و دوستانه دارند و این ویژگی آنها حتی شهرت جهانی دارد، از این رو در سفر به این کشور مهمان نوازی را خواهید دید. در این کشور با وجود پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، طبیعت‌ شگفت انگیزی پیش روی شماست.

ژاپن همچنین یکی از کارآمدترین و قابل اعتمادترین سیستم‌های حمل و نقل عمومی در جهان را به خود اختصاص داده است، به همین خاطر از این نظر با مشکل رفت و آمدی روبرو نمی‌شوید. ژاپن در مجموع دارای 21 مکان میراث جهانی، از جمله 17 اثر فرهنگی و 4 چشم انداز طبیعی است و در حال حاضر 8 مکان دیگر این کشور در انتظار طبقه بندی یونسکو هستند. شاید همین چند دلیل خیلی‌ها را ترغیب کند که در تابستان امسال به ژاپن سفر کنند.

در همین رابطه کاماپرس بهترین تورهای ژاپن در تابستان 1403 را معرفی می‌کند.

تور اقتصادی ژاپن

شرکت مسافرتی سان وی تریپ، تور اقتصادی ژاپن را برای تاریخ 7 تا 14 شهریور از مبدا تهران به مقصد توکیو برای مسافران پیشنهاد می‌دهد. سیم کارت ویژه کشور ژاپن، چشمه آب گرم اونسن، بلیط تیم‌لب، رزور بلیط مقاصد خاص تفریحی، امکان رزرو پرواز با کوتاه‌ترین توقف و امکان هماهنگی برای گشت‌های روزهای آزاد از جمله خدمات این شرکت به شمار می‌رود.

همچنین اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی و فرصت خرید از اوت‌لت بزرگ توکیو از دیگر ویژگی‌های این تور محسوب می‌شود. 5 وعده صبحانه و یک وعده شام هم روی این تور برای مسافران اعمال می‌شود. این آژانس به این هم اشاره کرده که مسافران در اولین روز از برنامه سفر، گشت شهری در توکیو خواهند داشت و این گشت و گذار شامل بازدید از جاهای دیدنی مانند تیم‌لب (Teamlab) و اسکای‌تری (Skytree) است.

دریان سفر امید

هزینه این تور برای اتاقی دو تخته هزار و 590 دلار به اضافه هزینه پرواز برای مسافر اعلام شده است.

تور ژاپن-کاماپرس

تور رویایی ژاپن

این آژانس همچنین تور رویایی ژاپن را از تاریخ 7 تا 18 شهریور در هتل‌های 4 ستاره توکیو با قیمت دو هزار و 890 دلار به اضافه هزینه پرواز در نظر گرفته است. به گفته این شرکت، در این تور تاکایاما به شهرهای مورد اقامت اضافه شده، چون در شهریور جزو مقاصدی است که اروپاییان و آمریکاییان به عنوان یکی از بهترین شهرهای ژاپن انتخاب کرده‌اند. بر اساس نظرسنجی که بین یک میلیون نفر بازدید کننده این شهر صورت گرفته، ٩٧ درصد این مقصد را در ماه سپتامبر پیشنهاد داده‌اند.

تور 12 روزه ژاپن

یکی دیگر از شرکت‌های مسافرتی که تور ژاپن را برای شهریور ماه عرضه می‌کند، شرکت خدمات مسافرتی و طبیعت گردی اسپیلت البرز است. در این تور از شهرهای توکیو، هاکونه، کیوتو، نارا، اوساکا، کوبه و هیروشیما بازدید خواهید کرد و 10 شب اقامت در هتل 5 ستاره و یک شب اقامت در هتل 4 ستاره با پرواز ایرلاین امارات برای مسافران در نظر گرفته است.

قیمت این تور 4 هزار و 690 دلار به اضافه هزینه بلیط هواپیما تخمین زده شده است. در مورد دیگر خدماتی که این آژانس برای تور ژاپن در نظر گرفته، ویزای ژاپن، بلیت رفت به توکیو و بازگشت از اوساکا، بلیت قطار از هاکونه به اوساکا، بلیت قطار رفت و برگشت به کوبه و بیمه مسافرتی است.

تور ژاپن برای اواخر شهریور

اگر در اواخر شهریور ماه قصد رفتن به ژاپن را دارید، شرکت مسافرتی آویسا الهه باستان برای تاریخ 21 تا 27 شهریورماه تور ژاپن ( اوساکو ) را در نظر گرفته و هزینه اتاق دو تخته را 81 میلیون و 500 هزار تومان به اضافه 1970 دلار اعلام کرده است. خدمات این تور شامل صبحانه، ویزا، گشت شهری با ناهار، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و تورلیدر فارسی زبان می‌شود.

در توضیحات این تور آمده قیمت پرواز در زمان بارگذاری پکیج 81 میلیون و 500 هزار تومان بوده و با توجه به نوسانات ارزی قابل تغییر، پرداخت 50 درصد از مبلغ تور در هنگام ثبت نام الزامی است.

انتهای پیام

مرتبط با : آژانس مسافرتی آویسااسپیلت البرزسان وی تریپ
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز