بهترین تور چابهار از تهران را از کجا رزرو کنیم؟

چابهار-کاماپرس
ژیوار

تا همین چند سال پیش وقتی صحبت از سفر به جنوب ایران می‌شد، بیشتر افراد به یاد کیش و قشم می‌افتادند. اما در چند سال اخیر به لطف شبکه‌های اجتماعی، چابهار با همه دیدنی‌های بکر و طبیعت بی‌نظیرش مورد توجه گردشگران و طبیعت‌گردان قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری و تفریح اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

چابهار به‌واسطه موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در قلب سواحل زیبای مکران، از ظرفیت تاریخی و طبیعی بالایی برخوردار است. سفر به چابهار از روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است. با این حال رزرو تور چابهار از تهران یک گزینه راحت و بدون دردسر برای سفر به این بندر و تجربه یک ماجراجویی هیجان‌انگیز است.

کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمای سفر به چابهار و معرفی بهترین تور چابهار از تهران می‌پردازد.

چابهار؛ مقصدی برای تمام فصول

چابهار به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق آزاد ایران و جنوبی‌ترین شهر استان سیستان و بلوچستان در منطقه جنوب شرقی ایران واقع شده است. این بندر تنها بندر اقیانوسی ایران بوده و به‌واسطه ارتباط از طریق دریای عمان با اقیانوس هند، از موقعیت استراتژیک و ویژه‌ای برخوردار است. بندر چابهار، همانطور که از نام آن پیدا است در طول سال دارای آب و هوای معتدل و بهاری بوده و بهترین گزینه برای سفر و طبیعت‌گردی در چهار فصل سال است.

دریان سفر امید

چابهار-کاماپرس

بهترین زمان برای رزرو تور چابهار

انتخاب بهترین زمان برای رزرو تور چابهار از تهران و دیگر شهرها، به موارد متعددی بستگی دارد. بهترین زمان سفر به چابهار از نظر آب و هوایی از اواسط آبان تا اواسط فروردین است. با این حال، چابهار در این فصول تقریبا شلوغ بوده و اگر دوست دارید در زمان خلوتی شهر از این بندر دیدن کنید، اوایل اردیبهشت تا آخر تابستان بهترین گزینه برای شما است. ضمن این‌که قیمت تور چابهار و همچنین قیمت هتل‌ها و رستوران‌ها نیز در این مدت بسیار مقرون به‌صرفه تر است.

در چابهار از کجا دیدن کنیم؟

چابهار مملو از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است. از این رو بهتر است پیش از سفر به چابهار ، مکان‌های موردنظر خود را در برنامه سفر خود قرار دهید تا سردرگم نشوید. برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی این شهر در ادامه معرفی شده است؛

جاذبه‌های تاریخی: جاذبه‌های تاریخی چابهار شامل موزه محلی چابهار، مسجد جامع درک، مسجد جامع تیس، قلعه پیروز گت، ساختمان تلگراف‌خانه، روستای باستانی تیس، گورستان جن تیس و غیره است.

جاذبه‌های طبیعی: چابهار جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز و جذابی را در خود جای داده است. از جمله جاذبه‌های طبیعی که در سفر به چابهار باید از آن‌ها دیدن کنید، می‌توان به روستای درک، جنگل‌های حرا، غارهای بان مسیتی، درخت مکرزن، کوه‌های مریخی، تالاب لیپار و کوه گل فشان اشاره کرد.

در سفر به چابهار چی بخوریم؟

یکی از تفریحات جذاب در رزرو تور چابهار و سفر به این بندر، چشیدن طعم غذاهای محلی و بومی آن است. غذاهای سنتی چابهار که حتما باید امتحان کنید، شامل بت ماش، تباهگ، تخلان، تنورچه، کراهی میگو،  پلو زعفرانی و خوراک خرما است.

غذاهای چابهار-کاماپرس

در چابهار از کجا خرید کنیم؟

پاساژگردی و خرید یکی از بخش‌های جذاب هر سفری است. چابهار نیز دارای مراکز خرید بزرگی است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. از مراکز خرید معروف چابهار می‌توان به بازار پردیس، بازار فردوس، مجتمع تجاری صالحیار، بازار صدف چابهار، بازار ابریشم و غیره اشاره کرد. یکی دیگر  از مراکز خرید جذاب چابهار، بازار زن‌ها یا بازار مادربزرگ‌ها است که بخشی از بلوک آن مسقف نبوده و فضای سنتی بسیار جذابی دارد.

چطور به چابهار سفر کنیم؟

بندر چابهار در فاصله 1800 کیلومتری از استان تهران قرار گرفته و سفر زمینی به این شهر 19 ساعت و سفر هوایی به آن حدود 1 ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد. به‌طور کلی برای سفر به این شهر می‌توانید از سه طریق هوایی، ریلی و زمینی با اتوبوس و اتوموبیل اقدام کنید.

رزرو تور چابهار از تهران و دیگر شهرهایی که در مسافت دوری از این بندر قرار دارند، یک گزینه راحت و بدون دردسر محسوب می‌شود.

تور چابهار از تهران را از کجا رزرو کنیم؟

سپهر سیر به‌عنوان یک مجموعه فعال  در حوزه گردشگری، انواع خدمات ویژه از جمله انتخاب مقصد و دیگر امکانات سفر مانند رزرو تور، رزرو هتل و رزرو بلیط را برای کاربران خود فراهم کرده است. با رزرو تور چابهار از تهران از طریق مجموعه سپهر سیر، می‌توانید صفر تا صد سفر خود را به این مجموعه سپرده و بدون نگرانی بابت مقدمات سفر، از این بندر دیدن کنید.

تور چابهار از تهران سپهر سیر چه خدماتی دارد؟

این رویداد به تور چابهار با هواپیما معروف بوده و یک گزینه به‌صرفه از نظر زمان و قیمت برای سفر به چابهار است. با رزرو این تور، با هواپیما از فرودگاه تهران به چابهار پرواز کرده و به‌محض رسیدن به مقصد، می‌توانید از خدمات هوایی مجموعه بهره‌مند شوید. خدمات این تور شامل پرواز رفت و برگشت، رزرو هتل، ترانسفر، بیمه مسافرتی و در صورت نیاز هماهنگی برای استفاده از گشت شهری است.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز