بهترین تورهای چین در تابستان 1403 + قیمت

تور چین-کاماپرس
ژیوار

نگاه ایرانی‌ها به چین به عنوان تمدنی بافرهنگ است که از نظر فناوری دستاوردهای زیادی را کسب کرده است. بهترین جاذبه‌های طبیعی دنیا در چین قرار دارد و در عین حال بیشترین تنوع فرهنگی را در این کشور می‌ببینید. جالب است بدانید یکی از عمده‌ترین دلایل ایرانی‌ها درباره سفر به چین طبیعت خیره کننده آن و شهرهای مدرن، کاخ‌ها و نمایش‌های سنتی است. هرچند سفر به چین برای مسافران تقریبا گران تمام می‌شود اما بازهم خیلی از گردشگران این کشور را برای سفر در تابستان انتخاب می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش بهترین تورهای چین برای تابستان 1403 را معرفی می‌کند.

تور چین با پرواز امارات

تور 10 روزه چین که از 21 شهریور شروع می‌شود و تا سی‌ام ادامه دارد، توسط آژانس مسافرتی نقطه پرواز پیشنهاد شده است. مسافران در این تور سه شب در پکن، دو شب در هانگژو و 4 شب در شانگهای اقامت خواهند داشت. این تور با صبحانه است و 4 وعده ناهار هم برای آن در نظر گرفته شده است. تور چین توسط این آژانس با پرواز امارات خواهد بود و در توضیحاتش به ویزاي گروهی توریستی چین، دو برنامه گشت هانگژو، دو برنامه گشت شانگهای، دو برنامه گشت پکن، تورلیدرفارسی، بیمه مسافرتی اشاره می‌کند. هزینه این تور 93 میلیون و 500 هزار تومان به اضافه هزار و 895 دلار است.

تور چین در هتل 5 ستاره

یکی دیگر از مجریان تور چین، آژانس مسافرتی مهر پرواز است که برای تاریخ 18 تا 30 شهریور تور 10 روزه (شانگهای+هانگژو+پکن) را اجرا می‌کند. هتل 5 ستاره همراه با صبحانه، بلیط رفت و برگشت با پرواز ماهان، ویزا، گشت خرید، گشت شهری از جمله خدماتی است که این آژانس به مسافران ارائه می‌دهد. در مورد مدارک تور چین اصل پاسپورت با بیش از 6 ماه اعتبار در زمان سفر و پرینت بانکی با مانده حساب حداقل 200 میلیون تومان اعلام شده است. مسافران برای خرید این تور باید 134 میلیون تومان را بپردازند.

تور چین-کاماپرس

دریان سفر امید

تور چین برای هفته اول شهریور

اگر هفته اول شهریور قصد رفتن به چین دارید، می‌توانید از توری که آژانس مسافرتی دشت پروانه پیشنهاد داده، استفاده کنید. مدت اقامت این تور 9 شب و 10 روز است و پرواز رفت و برگشت، ویزا، هتل با صبحانه، ترنسفر فرودگاهی، گشت‌های کامل طبق برنامه با ناهار در همه تورها از سوی این آژانس ارائه می‌شود. قیمت این تور برای اتاق دو تخته 56 میلیون تومان به اضافه هزار و 390 دلار است و اگر هم تنهایی به سفر می‌روید باید علاوه بر 56 میلیون تومان هزار و 890 دلار را پرداخت کنید.

تور ترکیبی چین

در تاریخ 11 شهریور ماه تور ترکیبی (پکن، هانگژو، شانگهای) به مدت 10 شب و 11 روز توسط آژانس مسافرتی لوکس تریپ ارائه شده و 7 گشت شهری، 6 وعده ناهار و یک وعده شام از جمله خدمات این تور به حساب می‌آید. خدمات CIP فرودگاه امام خمینی و عوارض خروج از کشور مسافر هدیه مسافرین مجموعه لوکس تریپ است. در توضیحات این تور آمده مسافران 4 شب در پکن، دو شب در هانگژو و 4 شب در شانگهای اقامت خواهند داشت. هزینه این تور هزار و 990 دلار به اضافه بلیط برای مسافر درمی‌آید.

انتهای پیام

مرتبط با : تریپدشت پروانهلوکس تریپمهرپرواز
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز