بهترین تورهای مالزی برای تابستان 1403 + قیمت

بهترین تورهای مالزی-کاماپرس
ژیوار

مالزی در سال 2023 از 20 میلیون مهاجر خارجی استقبال کرد و گردشگران ورودی به این کشور نسبت به سال قبل 10 میلیون نفر افزایش داشته است. این تعداد مسافر معادل 15 میلیارد دلار آمریکا برای اقتصاد مالزی ارز آوری به همراه داشته است. از نگاه گردشگران دلایل زیادی برای سفر به مالزی وجود دارد؛ از جاذبه‌های طبیعی و پارک‌های موضوعی گرفته تا مراکز خرید لوکس آن.

مالزی اجتماعی پر جنب‌وجوش دارد، از این رو این کشور بین جوانان مقصدی محبوب به حساب می‌آید. البته مالزی بین میانسالان هم طرفدار دارد، چراکه کشوری چندفرهنگی است و میراث چینی‌ها، هندی‌ها، سریلانکا و سایر کشورهای آسیایی را در این کشور به وضوح می‌بینید.

سفر به این کشور و بازدید از شهرهای مختلف آن در تابستان بین ایرانی‌ها داغ می‌شود. در همین راستا، کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین تورهای مالزی پرداخته است.

تور 7 شب مالزی

برای اواخر مرداد اگر قصد رفتن به مالزی را دارید، آژانس مسافرتی قصر شیرین، تور کوالالامپور به مدت 7 شب و 8 روز را معرفی می‌کند. خدمات این تور شامل مواردی از جمله بلیط رفت و برگشت، ترنسفر فرودگاهی، سیم کارت و بیمه مسافرتی است. هزینه اقامت هم در هتل 4 ستاره پاسیفیک اکسپرس برای اتاق دو تخته 48 میلیون و 880 هزار تومان و اتاق یک تخته 53 میلیون و 470 هزار تومان اعلام شده است.

آفر تور مالزی

آژانس مسافرتی سفریار برروی تور مالزی آفر در نظر گرفته است و اگر قصد اقامت در هتل سه ستاره ساکورا الیته را دارید و می‌خواهید اتاقی دو تخته را رزور کنید، باید حدودا 46 میلیون و 500 هزار تومان بپردازید. اگرهم تنهایی قصد اقامت در این هتل را دارید مبلغ پرداختی شما افزایش می‌یابد و به 50 میلیون و 820 هزار تومان می‌رسد.

دریان سفر امید

برای رزور هتل ایبیس کوالالامپور سیتی سنتر و اتاقی دو تخته هم باید مبلغ 52 میلیون و 860 هزار تومان را در نظر بگیرید.

بهترین تورهای مالزی-کاماپرس

تورهای ترکیبی مالزی

یکی دیگر از آژانس‌هایی که به صورت متمرکز، تورهای ترکیبی مالزی را بر ای مسافران در نظرگرفته، شرکت خدمات مسافرتی گردشگران سپهر تهران است. تور کواالالامپور+پوکت در تاریخ 27 مرداد از مبدا شیراز و به مدت 12 شب اعلام شده است. در این تور مسافران 6 شب در هتل سه ستاره پودو پلازا 6 شب در هتل سه ستاره بل ایر ریزورت اقامت خواهند داشت. قیمت اتاق دو تخته این تور هم 75 میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

برای 29 مردادماه نیز، تور ترکیبی کوالالامپور_سنگاپور_پوکت از مبدا تهران به مدت 11 شب از سوی این آژانس پیشنهاد شده که مسافران 4 شب در هتل سه ستاره پسفیک اکسپرس هتل سنترال مارکت، 3 شب در هتل سه ستاره ایبیس استایل سنگاپور آلبرت و 4 شب در هتل 4 ستاره بامنبوری هتل پوکت خواهند بود. قیمت این تور هم برای اتاق دو تخته 91 میلیون تومان و برای اتاق یک تخته 113 میلیون تومان برای مسافر در می‌آید.

تور کوالالامپور با پرواز ایرعربیا

برای تاریخ 29 مرداد نیز آژانس مسافرتی آرزوی سفر، تور کوالالامپور برای 7 شب با پرواز ایرعربیا معرفی می‌کند. اگر تمایل دارید در هتل 5 ستاره رویال چولان اتاق دو تخته‌ای را رزور کنید باید 58 میلیون و 850 هزار تومان پرداخت کنید. اگر تنهایی به این سفر می‌روید مبلغ قابل پرداخت شما 72 میلیون و 230 هزار تومان خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرهای دنیاگردیسفریارقصر شیرینگردشگران 724
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز