بهترین تور های مالدیو سال 1403

ژیوار

برای مردم دنیا، جزایر مالدیو یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای گذراندن ماه عسل است. هرچند در ایران گذراندن ماه عسل در مالدیو، چندان مرسوم نیست اما برای کسانی که به دنبال سفری آرامش‌بخش هستند و یا می‌خواهند مقصد گردشگری متفاوتی را نسبت به همسایگان ایران تجربه کنند، مدیتیشن در سواحل سفید این کشور استوایی و غواصی در کنار ریف‌های مرجانی تپه بنانا می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و به‌یادماندنی باشد.

کاماپرس با جست‌وجو در سایت آژانس‌های گردشگری، شرایط و هزینه تورهای مالدیو را فهرست کرده است؛ هرچند ممکن است بعضی از این قیمت‌ها چندان به‌روز نباشند.

چه وقتی از سال برای سفر به مالدیو مناسب‌تر است؟

سفر به مالدیو در تمام سال امکان‌پذیر است. از ماه آذر تا اردیبهشت، آب و هوای مالدیو در بهترین شرایط خود قرار دارد و فصل پرطرفدار گردشگری به شمار می‌رود؛ اما در این فصل ممکن است ازدحام گردشگران آزاردهنده باشد. ماه‌های مرداد و شهریور، روزهای پرباران و خلوت این مجمع‌الجزایر هستند.

 

دریان سفر امید

تور 4 شب و 5 روزه مالدیو

آژانس سفرهای دلربا، تورهای مالدیو را در دو ماه مرداد و شهریور 1403 برگزار می‌کند که هردوی این تورها قیمت و مدت زمان مشابهی دارند. این تورها به مدت 4 شب و 5 روز به مقصد مالدیو برگزار می‌شوند و برای شرکت در آن‌ها به‌جز هزینه پرواز-که به‌صورت جداگانه محاسبه می‌شود- باید 450 دلار پرداخت کرد. درصورت تمایل به اقامت بیشتر از این مدت می‌توان این موضوع را با گردانندگان تور در میان گذاشت و مدت سفر را به 5 یا 7 روز افزایش داد. خدمات پرواز این تور به انتخاب مسافران از بین هواپیمایی‌های امارت، قطر، ایرعربیا و یا فلای دبی انتخاب می‌شود. ترانسفر هتل‌ها، به انتخاب مسافران بستگی دارد و می‌تواند از نوع قایق تندرو، ترکیب قایق تندرو و پرواز داخلی و یا هواپیمای روی آب‌نشین باشد که مورد آخر ویژه هتل‌های لاکچری است. بیمه حوادث از خدمات دیگر این تور است.

بیشتر بخوانید:

سفر اقساطی به مالدیو

آژانس گردشگری پلیکان پرواز، تورهای مالدیو را با مدت زمان و هزینه متفاوت برگزار می‌کند. این آژانس تور مالدیو را به‌صورت ترکیبی و در کنار سریلانکا و یا مالی نیز ارائه می‌دهد.

ارزان‌ترین تور از مجموعه تورهای مالدیو پلیکان پرواز، توری به مدت 4 شب و 5 روز است که می‌توان آن را با قیمت 785 دلار تهیه کرد؛ البته علاوه بر مدت سفر، هتل محل اقامت نیز در تعیین میزان هزینه این پکیج‌ها مؤثر است. این آژانس امکان پرداخت اقساطی هزینه سفر را نیز برای گردشگران در نظر گرفته است.

تور ارزان مالدیو

شرکت در تور مالدیو آژانس گردشگری معراج گشت، با پرداخت حداقل 37 میلیون و 900 هزار تومان امکان‌پذیر است که این هزینه درصورت اقامت در اتاق 2 تخته از هتل 3 ستاره «اوشن رتریت اند اسپا» پرداخت می‌شود. مدت تور، 4 شب و 5 روز است و حمل و نقل هوایی آن را شرکت فلای دوبی بر عهده دارد. خدمات تور شامل بلیت رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل (خدمات به‌صورت توافقی تعیین می‌گردد) و بیمه مسافرتی است.

انتهای پیام

مرتبط با : پلیکان پروازسفرهای دلربا ایرانیانمعراج گشت
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز