بهترین تورهای سنگاپور برای تابستان 1403 + قیمت

تور سنگاپور-کاماپرس
ژیوار

دلایل زیادی برای سفر به سنگاپور وجود دارد؛ سفر به سنگاپور انبوهی از تجربیات جدید زندگی را برایتان رقم می‌زند. این کشور فضایی چند فرهنگی دارد و در موزه‌های مختلف آن شیوه زندگی چند فرهنگی را خواهید دید. از طرفی سنگاپور به غذاهای خوشمزه‌اش نیز شهرت دارد و در شهرهای مختلف آن تنوع غذایی زیادی را می‌توانید ببینید. در سنگاپور تفریحات خانوادگی زیادی وجود دارد و باغ وحش سنگاپور به عنوان یکی از بهترین باغ وحش‌های جهان شناخته می‌شود. به دلیل وجود همین دلایل سنگاپور در سال 2023 پذیرای بیش از 13 میلیون گردشگر بوده است.

سفر به سنگاپور در تمامی فصل‌ها خواهان دارد و در تابستان نیز بین ایرانی‌ها این کشور پربازدید می‌شود.

کاماپرس در این گزارش بهترین تورهای سنگاپور برای تابستان 1403 را معرفی می‌کند.

تور ترکیبی مالزی_سنگاپور_تایلند

آژانس مسافرتی رها راز، از تاریخ 8 تا 21 شهریور تور ترکیبی سنگاپور با پرواز قطر ایرویز را برای مسافران به مدت 12 روز و 13 شب در نظر گرفته است. مدارک ویزای سنگاپور از سوی رها راز، اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه‌های قبلی، دو قطعه عکس، اصل سند ازدواج، اصل و ترجمه مدارک شغلی و غیره ذکر شده است. از ویژگی‌های این تور می‌توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفرهای فرودگاهی و پرواز داخل، اقامت در هتل ۵ ستاره با صبحانه، بیمه مسافرتی و ویزای تایلند و سنگاپور اشاره کرد. قیمت این تور هم از 50 میلیون تومان به اضافه دو هزار و 190 دلار اعلام شده است.

تور سنگاپور-کاماپرس

دریان سفر امید

تور سنگاپور برای آخر شهریور

برای 25 شهریور آژانس سلام پرواز تور ترکیبی مالزی_سنگاپور را پیشنهاد می‌کند. در این تور 4 شب در هتل 3 ستاره Sakura Elite Kuala Lumpur و سه شب در هتل 3 ستاره Ibis Budget اقامت خواهید داشت. قیمت این تور برای اتاق دو تخته 64 میلیون و 500 هزار تومان و برای اتاق یک تخته 79 میلیون و 250 هزار تومان درمی‌آید. طبق تاکید این آژانس قیمت کل پکیج شامل 7 شب اقامت در هتل‌های قید شده، بلیط رفت و برگشت و خدمات تور است.

اگر هم اقامت در هتل‌های 4 ستاره را می‌پسندید می‌توانید چهار شب در هتل 4 ستاره Ibis و سه شب در هتل 4 ستاره Grand Central باشید. برای اتاق دو تخته 73 میلیون تومان و برای اتاق یک تخته 96 میلیون تومان بپردازید.

انتهای پیام

مرتبط با : رها رازسلام پرواز
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز