بهترین تورهای سریلانکا برای تابستان 1403 + قیمت

تور سریلانکا-کاماپرس
ژیوار

سواحل طلایی، کوه‌های مه آلود، فیل‌های قدرتمند، نهنگ‌های غول‌پیکر، گذشته‌ای باشکوه و مردمانی با لبخندهای گرم نمادهای از سریلانکا هستند. سفر به این کشور سراسر تجربه‌های هیجان انگیزی را به همراه خواهد داشت. طوری که در سپیده دم می‌توانید سوار امواج شوید و کوه‌های فرش شده سبز رنگ را به تماشا بنشینید، در سواحل آن ورزش‌ها و اتفاقاتی ماجراجویانه‌ای را دنبال کنید و در محله‌های مختلف سریلانکا شیرینی‌های لذیذ، غذاهای تند و میوه‌های عجیب و غریبی که تابه حال حتی اسمشان را هم نشنیده‌اید را امتحان کنید.

گشت و گذار در سریلانکا به مثابه زندگی در مجموعه‌ای از جشن‌ها است که اوقات فراغت مفرحی را برای مسافران رقم می‌زند و بسیاری از گردشگران در تابستان به این کشور سفر می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش بهترین تورهای سریلانکا در تابستان 1403 را معرفی می‌کند.

تور سریلانکا با پرواز ایرعربیا

برخی از شرکت‌های مسافرتی پکیج‌ها و تورهای سریلانکا را برای مرداد و شهریور تابستان پیشنهاد داده‌اند. در همین رابطه آژانس لاچین سیر، برای 19 و 26 مرداد تور سریلانکا را معرفی می‌کند. در این تور دو شب در کلمبو، دو شب در کندی و سه شب در بنتوتا اقامت خواهید داشت. کلاس پرواز این تور اقتصای اعلام شده و شرکت هواپیمایی ایرعربیا مجری آن است. از خدمات این تور هم می‌توان به پرواز رفت و برگشت، اقامت در هتل طبق پکیج، ترانسفرهای فرودگاهی، راهنمای محلی، گشت شهری و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

این تور همراه با صبحانه است و شرکت لاچین سیر در این تور، طبیعت گردی و ماجراجویی را هم برای مسافران در نظر گرفته است. قیمت این تور از 445 دلار به اضافه هزینه پرواز شروع می‌شود.

دریان سفر امید

تور سریلانکا-کاماپرس

تور سریلانکا در شهریور 1403

کسانی که در شهریور ماه قصد دارند راهی سریلانکا شوند همین آژانس در تاریخ 6 و 8 شهریور تور سریلانکار را ارائه می‌دهد. طول سفر این تور به ترتیب دو شب در کلمبو، دو شب در کندی، یک شب نووارا الیا و 4 شب بنتوتا خواهد بود. این تور هم شامل صبحانه، بیمه مسافرتی، ویزا، ترانسفر فرودگاهی و… می‌شود. شروع قیمت این تور از 850 دلار اعلام شده البته باید به این مبلغ هزینه پرواز را هم اضافه کنید.

تور سریلانکا مناسب سالخوردگان

شرکت آیشم برای تابستان 1403 تور مالدیو سریلانکا را به مسافران پیشنهاد می‌دهد. در مورد برنامه سفر این تور باید بگوییم که پرواز از ایران به سمت فرودگاه ماله است و به مالدیو می‌رسید و از فرودگاه به هتل ترانسفر می‌شوید. دو شب در کلمبو، چهار شب در بنتوتا و چهار شب در مالدیو برنامه سفر این تور است. آژانس مسافرتی آیشم تاکید کرده این تور مناسب خانواده همراه با کودکان، زوج‌ها، سالخوردگان، معلولین، افراد مجرد، جوانان(جامعه هدف) و متخصصان است. صبحانه، بیمه مسافری، گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی از دیگر خدمات این تور به شمار می‌رود. هزینه‌ای هم که باید برای این تور پرداخت کنید، هزار و 635 دلار است که به این مبلغ 36 میلیون تومان اضافه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آیشملاچین سیر
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز