بهترین تورهای دبی برای پاییز 1403 + قیمت

تور دبی-کاماپرس
ژیوار

گستردگی امکانات تفریحی و مدرن بودن دبی باعث شده این شهر علی‌رغم بیابانی بودن، رتبه اول گردشگری را در خاورمیانه به خود اختصاص دهد؛ به‌طوری‌که در سال 2023 به بیش از 17 میلیون نفر از سراسر جهان دبی را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند. با این‌حال بیابانی و گرم بودن دبی و آب‌وهوای شرجی این شهر ساحلی در تابستان، محبوبیت این مقصد را در بین گردشگران کاهش می‌دهد. این موضوع باعث محبوبیت تورهای این شهر در فصل پاییز شده است.

کاماپرس در این گزارش بهترین تور دبی برای پاییز را معرفی می‌کند.

هواپیمایی امارات به‌خاطر کیفیت بالای خدمات، به‌روز بودن ناوگان هوایی و رضایت بالا از کادر پرواز همواره در رتبه‌بندی‌ها در میان ده شرکت نخست قرار می‌گیرد. از همین رو معمولاً آژانس‌های هواپیمایی به‌منظور بالا بردن کیفیت سفر، برای حمل و نقل هوایی تور دبی پرواز امارات را انتخاب می‌کنند. اما در کنار حمل و نقل موارد دیگری نیز حائز اهمیت است که کیفیت هتل یکی از آن‌ها است. علاوه بر نام و تعداد ستاره‌های هتل، نوع اتاقی که در آن اقامت می‌کنید نیز در تعیین قیمت تور مؤثر است و معمولاً حداقل قیمت تور برای اقامت در اتاق‌های دوتخته در نظر گرفته می‌شود.

تور 4 روزه دبی

آژانس مسافرتی دشت پروانه، تور چهار روزه دبی را برای هتل 3 ستاره کینگ پارک را پیشنهاد می‌دهد. قیمت اتاق دو تخته این تور 16 میلیون و 360 هزار تومان و اتاق یک تخته 17 میلیون و 660 هزار تومان است. قیمت هتل‌های 4 ستاره بالاتر می‌رود و مسافری که تمایل دارد این چهار روز را در هتل پیرل سوییس اقامت کند، باید برای اتاق دو تخته 17 میلیون و 960 هزار تومان و برای اتاق یک تخته 20 میلیون و 360 هزار تومان پرداخت کند. دسته‌ای از افراد نیز هتل‌های 5 ستاره دبی را ترجیح می‌دهند؛ اتاق دو تخته در هتل 5 ستاره پالاز دیرا  حدودا 19 میلیون و 360 هزار تومان برای مسافر درمی‌آید. خدمات تورهای پیشنهادی این آژانس شامل صبحانه و پرواز رفت و برگشت می‌شود.

 تور سوپرلوکس دبی

آژانس مسافرتی توربین تراول، تورهای سوپرلوکس دبی را برای مسافران در نظر گرفته است. قیمت هتل 4 ستاره گورا دبی برای اتاق دو تخته 27 میلیون و 628 هزار تومان است و اگر تنهایی به سفر می‌روید باید 34 میلیون و 666 هزار تومان بپردازید. قیمت هتل 5 ستاره گرند حیات بالاتر است و برای اتاق دو تخته به 32 میلیون و 320 هزار تومان می‌رسد. ترانسفر فرودگاهی، بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی و صبحانه از جمله خدمات این تور است.

دریان سفر امید

تور دبی-کاماپرس

تور سه شبه دبی

یکی دیگر از مجری‌های برگزار کننده تور دبی در پاییز ، آژانس مسافرتی آمیتیس تراول است. تور 3 شب و 4 روزه دبی در هتل 3 ستاره صدف برای اتاق دو تخته 23 میلیون و 690 هزار تومان همراه با صبحانه است. اگر هم قصد دارید در هتل 5 ستاره لوکس شرایتون اقامت کنید، برای اتاق دو تخته 37  میلیون و 690 هزار تومان و اتاق یک تخته 56 میلیون و 790 هزار تومان است. در توضیحات این تور آمده نرخ کودک بدون تخت 2 تا 6 سال، 17 میلیون و 90 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

تور قیمت مناسب دبی

آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی، توری با قیمت مناسب برای پاییز 1403 گذاشته است. اگر می‌خواهید در هتل سه ستاره سان اند سندز دوان تاون به مدت 3 شب در اتاقی دو تخته اقامت کنید، باید 22 میلیون و 270 هزار تومان پرداخت کنید. اتاق یک تخته این هتل نیز 24 میلیون و 140 هزار تومان است. اقامت در هتل 4 ستاره گراند سنترال برای اتاق دو تخته بیشتر است و به 24 میلیون تومان و اتاق یک تخته 27 میلیون و 620 هزار تومان می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : آرزوی آسمان آبیآمیتیس تراولتوربیندشت پروانههورامان گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان