بهترین تورهای ترکیبی فرانسه در پاییز 1403

ژیوار

نیمه دوم سال (به‌غیر از هنگام کریسمس) ارزان‌ترین زمان برای تجربه سفر به اروپا است. در این بازه زمانی، هوا به‌گونه‌ای نیست که برای مسافران آزاردهنده باشد اما تعداد گردشگران کاهش پیدا می‌کند و قیمت هتل‌ها و تورها مقرون‌به‌صرفه می‌شوند. برای علاقه‌مندان سفر به پاریس، که تابستان را به‌خاطر برگزاری رقابت‌های المپیک از دست داده‌اند، پاییز زمان مناسبی است تا با شرکت در تورهای ترکیبی فرانسه، از این کشور و بخش‌های دیگری از اروپا دیدن کنند.

کاماپرس، این گزارش را به بررسی تورهای ترکیبی فرانسه ویژه پاییز 1403 اختصاص داده است.

تورهای ترکیبی فرانسه و اسپانیا

آژانس هر لحظه سفر در پاییز 1403 در 8 تاریخ مختلف (بیستم و سی‌ام مهر و دهم، بیستم و سی‌ام آبان و آذر) تورهای ترکیبی به مقصد فرانسه و اسپانیا دارد. این تورها 8 شبه هستند و قیمت همه آن‌ها از 30 میلیون تومان به‌اضافه یک‌هزار و 370 یورو آغاز می‌شود. حمل و نقل هوایی به‌صورت پرواز کلاس اکونومی از هواپیمایی قطرایرویز است. نام هتل‌های میزبان مسافران هنوز مشخص نیست اما احتمالاً این هتل‌ها چهار ستاره خواهند بود. از 8 شب مدت تور، 4 شب آن در بارسلون و 3 شب در پاریس می‌گذرد و بخشی از آن نیز به‌علت دومرحله‌ای بودن پرواز، صرف رفت‌وآمد می‌شود. این آژانس، بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات تهیه ویزای شنگن را به‌عنوان خدمات خود در تور ترکیبی فرانسه و اسپانیا معرفی می‌کند.

تورهای ترکیبی فرانسه کاماپرس

تورهای ترکیبی فرانسه و سوئیس از تبریز

آژانس گردشگران سپهر تهران تور ترکیبی 7 شبه‌ای را در تاریخ‌های مختلفی از پاییز 1403 برگزار می‌کند که 4 شب از آن در زوریخ و 3 شب در پاریس می‌گذرد. پروازهای رفت به مقصد زوریخ و بازگشت از پاریس در دو مرحله و با واسطه استانبول صورت می‌گیرند و ترکیش ایرلاین حمل و نقل هوایی این تور را به عهده دارد. نزدیک‌ترین تاریخی که برای تور در نظر گرفته شده، پنج‌شنبه 12 مهر است. روزهای 26 مهر،  10 و 24 آبان، 8 و 22 آذر تاریخ‌های دیگری هستند که برای این سفر در نظر گرفته شده‌اند. هزینه تور، حدوداً 50 میلیون تومان است که حداقل 2 هزار و 450 یورو نیز (درصورت اقامت هر فرد در اتاق دوتخته هتل) به آن اضافه می‌شود. هتل محل اقامت هنوز مشخص نیست اما رویه آژانس گردشگران سپهر، انتخاب هتلی 4 ستاره است. به‌غیر از ترانسفر، اقامت، بیمه مسافرتی و راهنمای گردشگری -که خدمات معمول تورها هستند- از پرداخت ورودیه برای مکان‌های دیدنی و برگزاری گشت شهری نیز در میان خدمات تورهای ترکیبی فرانسه و سوئیس این آژانس نام برده شده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

تور ترکیبی فرانسه، ایتالیا، اسپانیا

نزدیک‌ترین تاریخ برای تورهای ترکیبی فرانسه، ایتالیا و اسپانیای آژانس روشنی گشت، سوم آبان 1403 است. روزهای دیگری که امکان سفر به این سه کشور با این مجموعه وجود دارد، 17 و 24 آبان و 8 و 15 آذر هستند. مدت تمام این تورها 10 شب است که 4 شب از آن‌ها در بارسلون، 3 شب در رم و 3 شب در پاریس می‌گذرد. حمل و نقل هوایی با ترکیش ایرلاینز صورت می‌گیرد و اقامت نیز در هتل‌های 4 ستاره‌ای انجام خواهد گرفت که نام آن‌ها فعلاً اعلام نشده است. هزینه سفر 30 میلیون تومان است که مبلغی نیز به یورو به آن اضافه می‌شود. حداقل مبلغ اضافه شده برای هر بزرگسال نزدیک به 2 هزار یورو محاسبه شده است. در کنار خدمات رایج آژانس‌ها برای تورهای خارجی مانند ترانسفر، بیمه و غیره، یک روز گشت شهری به‌همراه راهنمای تور فارسی‌زبان و محلی نیز در برنامه تور گنجانده شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : روشنی گشتهر لحظه سفر
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز