بهترین تورهای تایلند برای نیمه دوم مرداد + قیمت

تور تایلند-کاماپرس
ژیوار

یکی از کشورهایی که در عین گرمسیری بودن، تجربه سفر بی‌نظیری را برایتان رقم می‌زند تایلند است. برخلاف تصور سفر به تایلند برای مسافران گران تمام نمی‌شود و با روزانه بین 20 تا 30 دلار می‌توانید سفری مجلل را داشته باشید، بدین صورت که در خانه‌ای ساحلی اقامت کنید، صبحانه‌ای لذیذ را سفارش بدهید، به کلاس یوگا بروید، از بازارهای آن دیدن کنید، بعداز ظهر در ساحل شنی سفید، وقت ماساژ بگیرید، در اطراف صخره‌ها غواصی کنید و در نهایت شب با صرف شام و یک نوشیدنی سرد به اتاق‌تان برگردید و آسمان پرستاره تایلند و عظمت کیهان را به نظاره بنشینید.

مسلما به خاطر جاذبه‌های تایلند است که در سال 2023، تعداد گردشگران ورودی به این کشور حدود 28.15 میلیون نفر بود که نسبت به سال‌های قبل که تقریباً 11 میلیون نفر بوده، به شدت افزایش یافته است.

هرساله در تابستان ایرانی‌های زیای به این کشور سفر و از شهرهای مختلف آن بازدید می‌کنند که کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین تورهای تایلند می‌پردازد.

تور تایلند در نیمه دوم مرداد

مسافرانی که در نظر دارند در نیمه دوم مرداد ماه به تایلند سفر کنند، شرکت خدمات مسافرتی شاهسون سیر دانا، تور تایلند پاتایا را به مدت 7 شب و 8 روز را با هواپیمایی ماهان تدارک دیده و به خدماتی مانند ترنسفر فرودگاهی، صبحانه، بیمه توریستی و ویزا اشاره کرده است. قیمت این تور هم برای هتل 3 ستاره PIYADA RESIDENCE و اتاق دبل (دو تخته) 41 میلیون و 640 هزار تومان و برای هتل 4 ستاره MERCURE PATTAYA، 52 میلیون و 840 هزار تومان اعلام شده است. در این تور از جاذبه‌هایی مانند ساحل کرابی، قصر تابستانی بنگ پا و معبد وات رونگ خون در چیانگ رای دیدن خواهید کرد.

تور پوکت در هتل 4 ستاره

جزیره پوکت از مقاصد جذاب در سفر به تایلند است که آژانس مسافرتی پلیکان پرواز، تور پوکت را با پرواز ماهان برای مسافران در مردادماه در نظر گرفته است. در این تور از ساحل کارون، کامالا و پتونگ دیدن می‌کنید و قایق سواری با قایق‌های بامبو را تجربه خواهید کرد. قیمت این تور برای هتل 4 ستاره PATONG HERITAGE حدود 38 میلیون و 370 هزار تومان برای اتاقی دو تخته در می‌آید.

دریان سفر امید

تور تایلند-کاماپرس

تور ترکیبی تایلند در شهریور

برخی از مسافران ترجیح می‌دهند مدت زمان بیشتری را در تایلند باشند به همین جهت انتخابشان تور ترکیبی است. در همین رابطه شرکت مسافرتی کیاراسیر باستان، تور ترکیبی کرابی_پوکت_سامویی برای شهریور ماه ترتیب داده است. در این تور دو شب در کرابی، 5 شب در پوکت و سه شب در سامویی اقامت خواهید داشت. قیمت این تور هم 69 میلیون تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

تور پوکت – بانکوک

شرکت مسافرتی دنیا گردی آریا تور پوکت – بانکوک را در تابستان ارائه می‌دهد که در این تور از جاذبه‌های بیشماری مانند جزایر فی‌ فی، پارک تفریحی فانتاسی پوکت و  مجسمه بودای بزرگ پوکت دیدن خواهید کرد. قیمت این تور از 45 میلیون و 200 هزار تومان شروع می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : پلیکان پروازسفرهای دنیاگردیشاهسون سیر داناکیارا سیر باستان
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز