بهترین تورهای برزیل 1403

ژیوار

سفر به برزیل، آمیزه‌ای شگفت‌انگیز را از جاذبه‌های طبیعی، حیات وحش و فرهنگ محلی به گردشگران ارائه می‌دهد و البته هزینه نسبتاً زیادی را نیز طلب می‌کند. کسانی که برای شرکت در کارناوال معروف برزیل به این کشور سفر می‌کنند باید تا ماه اسفند منتظر بمانند؛ اما برزیل برای کسانی که تاریخ دیگری را برای سفر برمی‌گزینند نیز جاذبه‌های زیادی دارد که رودخانه و جنگل‌های آمازون، ساحل کوپاکابانا، آبشارهای ایگوآسو، معابد بودا و تله‌کابین کوهستانی تنها چند مورد از آن‌ها هستند. از ایران به مقصد برزیل پرواز مستقیمی صورت نمی‌گیرد و سفر هوایی به این کشور در دو مرحله انجام می‌شود.

کاماپرس، در این گزارش به معرفی بهترین تورهای برزیل در سال 1403 می‌پردازد.

تور اکونومی برزیل در ماه آذر

ظرفیت تورهای تابستانی برزیل آژانس ماهبان گشت آسمان اکنون تکمیل است و تنها می‌توان در ماه‌های آذر و اسفند همراه با این مجموعه به برزیل سفر کرد. تورهای برزیل این آژانس  اغلب به‌صورت ترکیبی با مقاصد دیگر برگزار می‌شوند؛ اما کسانی که تنها قصد سفر به برزیل را دارند می‌توانند در تور اکونومی ویژه برزیل آژانس ماهبان گشت شرکت کنند که در تاریخ 9 آذر 1403 برگزار می‌شود. مدت سفر در این تور 10 روز است که 7 روز و 8 شب آن در برزیل می‌گذرد. از این مدت، 4 شب به ریودوژانیرو و 3 شب به فوز دو ایگواسو اختصاص دارد. هزینه پایه‌ای که برای این تور در نظر گرفته شده، 100 میلیون تومان است که در صورت اقامت در اتاقی دو تخته از هتل دو هزار و 190 دلار، و در صورت انتخاب اتاق یک‌تخته برای اقامت، سه هزار و 290 دلار به این مبلغ اضافه می‌شود. هتلی که برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده  4 ستاره است. هواپیمایی امارات، حمل و نقل مسافران را هنگام رفت و برگشت بر عهده دارد و پرواز بین شهرهای برزیل نیز به هواپیمایی شیلیایی لاتام ایرلاینز سپرده شده است. بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی‌زبان، پرداخت ورودیه‌های لازم و گشت شهری امکانات دیگر تور را تشکیل می‌دهند.

تور برزیل ویژه کارناوال ریو

این آژانس در ماه اسفند (زمان برگزاری کارناوال معرف ریو) نیز چند تور مختلف به مقصد ریو برگزار می‌کند که یکی از آن‌ها تور برزیل آمازون ویژه کارناوال ریو است. مدت تور مذکور 13 روز است که 11 روز و 10 شب آن در برزیل می‌گذرد. مدت دو شب از اقامت مسافران در برزیل به گردش در سائوپائولو، دو شب در فوز دو ایگواسو و دو شب در مانائوس اختصاص دارد و چهار روز باقی‌مانده نیز در ریودوژانیرو سپری می‌شود. شروع قیمت این تور از 75 میلیون تومان است و مبلغی نیز بسته به نوع اتاق در هتل محل اقامت به آن اضافه می‌گردد؛ این مبلغ در صورت اقامت در اتاق دوتخته هتل سه هزار و 590 دلار و برای مسافرانی که اتاق یک‌تخته را انتخاب می‌کنند پنج هزار و 390 دلار است. البته حمل و نقل هوایی را قطر ایرویز به عهده دارد. سایر امکانات و ویژگی‌های تور با تور آذر آژانس ماهبان گشت آسمان -که در بالا به آن پرداخته شد- مشابه است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

تور شهریور برزیل

آژانس سفیران گشت در ماه شهریور توری 10 روزه را به مقصد برزیل برگزار می‌کند که قیمت پایه آن در حدود 100 میلیون تومان است و دو هزار و 950 دلار نیز به آن اضافه می‌شود. سائوپائولو، فوز دو ایگواسو، ریو دوژانیرو و کمپوس دو جوردان،شهرهایی هستند که در برنامه بازدید این تور قرار دارند. پرواز به برزیل از طریق هواپیمایی قطرایرویز انجام می‌شود. خدمات تور شامل تهیه ویزا، گشت شهری و طبیعت‌گردی، راهنمای فارسی و انگلیسی‌زبان، راهنمای محلی، کلیه ترانسفرهای لازم و چهار وعده ناهار است. اقامت در برزیل در هتلی 5 ستاره انجام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران گشتماهبان گشت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز