بهترین تورهای اندونزی برای تابستان 1403 + قیمت

بالی-کاماپرس
ژیوار

کسانی که اهل گشت و گذار هستند به محض اینکه اسم بالی اندونزی به میان می‌آید یاد فرهنگ، سواحل خیره کننده و غروب جذاب این کشور می‌افتند. میراث فرهنگی بالی در هنر سنتی، موسیقی و رقص خلاصه می‌شود. موج سواری، پیاده‌روی، رفتینگ در آب‌های سفید و دوچرخه سواری از تفریحات مفرح بالی است. در سفر به این جزیره می‌توانید از آبشارها که اغلب توسط جنگل‌های سرسبز و صخره‌های چشمگیر احاطه شده‌اند، بازدید کنید و به جزایر لومبوک، لمبونگان، نوسا پنیدا و جزایر گیلی بروید و شکوه و زیبایی را به تماشا بنشینید.

خیلی از گردشگران فصل تابستان را برای سفر به بالی اندونزی انتخاب می‌کنند که کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین تورها پرداخته است.

تور ترکیبی بالی (کوتا + اوبود) در شهریور

اغلب مسافران قبل از شروع مدارس، قصد رفتن به بالی را دارند در همین رابطه آژانس مسافرتی پرنده مهاجر برای شهریورماه این تور را پیشنهاد می‌کند. این تور 7 شب و 8 روز با پرواز امارات است و از خدمات این آژانس می‌توان به صبحانه، بیمه مسافرتی، گشت شهری، ویزای کشور اندونزی و ترنسفر فرودگاهی اشاره کرد. قیمت این تور برای هتل 3 ستاره سمیناک پارادیس در منطقه کوتا و هتل 5 ستاره Hotel The Mansion Resort & Spa برای اتاق دو تخته حدودا 86 میلیون تومان درمی‌آید.

تور بالی به مدت 7 شب

برای تاریخ 10 شهریور، آژانس کیارا سیر باستان، تور بالی را به مدت 7 شب برگزار می‌کند. مسافرانی که قصد اقامت در هتل 4 ستاره سان آیلند را دارند برای اتاق دو تخته به همراه صبحانه باید 89 میلیون و 910 هزار تومان بپردازند. اگرهم قصد دارید تنهایی در این هتل اقامت کنید، باید 109 میلیون تومان پرداخت کنند.

اندونزی-کاماپرس

دریان سفر امید

برای هتل 4 ستاره رانی بالی نیز، هزینه یک اتاق دو تخته 89 میلیون و 330 هزار تومان اعلام شده و هزینه اتاق یک تخته این هتل، 109 میلیون تومان است.

خدمات این آژانس شامل 7شب و 8 روز در بالی، ویزا، پرواز امارات رفت و برگشت جاکارتا، پرواز داخلی جاکارتا به بالی، ترنسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری , لیدر فارسی زبان می‌شود.

تور ترکیبی بالی_مالزی

آژانس مسافرتی نهال گشت برای مرداد و شهریور تور ترکیبی بالی_مالزی را به مدت 8 روز پیشنهاد داده است. در این تور چهار شب در هتل 4 ستاره رویال و سه شب در هتل 4 ستاره Aryaduta Kuta اقامت خواهید داشت. قیمت این تور برای اتاق دو تخته 114 میلیون تومان و اتاق یک تخته 131 میلیون تومان درج شده است.

دسته‌ای از مسافران که هتل‌های 5 ستاره را ترجیح می‌دهند می‌توانند 4 شب را در هتل Inter Continental Kuala Lampur و سه شب را در هتل  The Anvaya Beach Resort اقامت کنند. قیمت این تور هم برای اتاق دو تخته 129 میلیون و اتاق یک تخته 160 میلیون تومان درمی‌آید.

در مورد خدمات این تور هم می‌توان به صبحانه، ویزا بالی، سیم کارت، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی و بلیط رفت و برگشت اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : پرنـده مهــاجـــرکیارا سیر باستاننهال گشت
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز