بهترین تورهای اسپانیا برای تابستان 1403 + قیمت

تور اسپانیا-کاماپرس
ژیوار

شاید عجیب به نظر برسد اما اسپانیا حضور بیش از 100 میلیون بازدید کننده بین المللی را در سال 2022 ثبت کرده و ورود گردشگر به این کشور به ترتیب 187.2 درصد و 102.6 درصد نسبت به سال‌های 2020 و 2021 رشد داشته است. بنابراین، گردشگری یکی از محرک‌های اصلی اقتصاد اسپانیا است. در سال 2019، ارزش افزوده ناخالص (GVA) صنایع مربوط به اقامتگاه‌های توریستی و خدمات غذایی در اسپانیا به بیش از 70 میلیارد یورو رسید. اسپانیا یک بازار گردشگری معتبر در اروپا – منطقه ای با بیشترین ورود گردشگر در سراسر جهان – و در سطح جهانی است. با وجود اینکه سفر به اسپانیا برای ایرانی‌ها تا اندازه‌ای گران تمام می‌شود اما خیلی از گردشگران تمایل دارند به اسپانیا بروند و از جاذبه‌های آن دیدن کنند.

کاماپرس، در این گزارش بهترین تورهای اسپانیا را معرفی می‌کند.

تور 4 شبه اسپانیا با پرواز قطر

تور 4 شبه اسپانیا توسط آژانس مسافرتی سفیران گشت اجرا می‌شود. در این تور اقامت در هتل 4 ستاره تاپ در مرکز شهر، گشت شهری و همراهی لیدر فارسی زبان، اخذ بیمه مسافرتی تا سقف 50 هزار یورو برای مسافران در نظر گرفته شده است. این تور با پرواز قطری است و قیمت اتاق دو تخته 790 یورو همراه با هزینه پرواز است. اگر هم می‌خواهید اتاقی تک نفره رزرو کنید علاوه بر هزینه پرواز باید هزار و 390 یورو بپردازید.

تور اسپانیا (بارسلون-مادرید) با قیمت بالاتر

این تور 8 روزه هم توسط آژانس سفیران گشت برگزار می‌شود و خدماتی مشابه را به مسافران عرضه می کند با این تفاوت که قیمت آن بالاتر است. طوری‌که قیمت اتاق دو تخته هزار و 890 یورو به اضافه هزینه پرواز و قیمت اتاق یک تخته دو هزار و 890 یورو با بلیط پرواز است.

تور اسپانیا-کاماپرس

دریان سفر امید

تور جزایر قناری اسپانیا

یکی دیگر از مجری‌های برگزار کننده تور اسپانیا، آژانس سولان گشت است که تور جزایر قناری را به مدت 7 شب در هتل‌های 4 و 5 ستاره برگزار می‌کند. صبحانه، ترنسفر فرودگاهی، گشت، بلیط رفت و برگشت از جمله خدمات این تور است. قیمت این تور متغیر است و برای اتاق دو تخته تقریبا از 49 میلیون تومان به اضافه یک هزار و 150 یورو شروع می‌شود. قیمت اتاق تک نفره هم بالاتر است و به یک هزار و 750 یورو به اضافه 49 میلیون تومان می‌رسد.

اگر هم تمایل دارید در هتلی 5 ستاره اقامت کنید باید بدانید قیمت اتاق دو تخته سه هزار یورو اعلام شده است البته مبلغ 49 میلیون تومان را هم به این عدد اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

تور ترکیبی پاریس-اسپانیا یک تجربه خاص

آژانس مسافرتی ایوار از دیگر شرکت‌هایی است که تور اسپانیا را به صورت ویژه و با پکیج‌های مختلف برگزار می‌کند. در این تور 4 شب در پاریس و 4 شب در اسپانیا اقامت خواهید داشت. هتل 4 ستاره همراه با صبحانه، ترنسفر فرودگاهی، ویزای شینگن، بلیط رفت و برگشت روی این تور از طرف ایوار لحاظ شده است. برای استعلام قیمت هم باید با کارشناسان این آژانس در ارتباط باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوارسفیران گشتسولان گشت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز