بهترین تورهای استانبول برای تابستان 1403 + قیمت

بهترین تورهای استانبول-کاماپرس
ژیوار

خیابان‌های شهر توریستی استانبول امروزه، شلوغ‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند؛ مقامات ترکیه قصد دارند شمار گردشگران خارجی را که در سال جدید به این شهر سفر می‌کنند، به ۲۰ میلیون نفر برسانند. طبق آمارهای منتشر شده تنها در 5 ماه نخست سال جدید میلادی، حدود هفت میلیون گردشگر بین‌المللی از استانبول بازدید کرده‌اند که بالاترین میزان در یک دهه اخیر بوده است. ایرانی‌ها هم به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و بُعد مسافتی استانبول، عدم نیاز به ویزا و وجود جاذبه‌های بیشمار این شهر، جزو کسانی‌ هستند که تمایل فراوانی برای سفر به این شهر به‌ویژه در تابستان دارند.

کاماپرس در این گزارش بهترین تورهای استانبول برای مرداد 1403 را معرفی می‌کند.

اقامت در هتل‌های 5 ستاره استانبول

مسافرانی که قصد دارند به مدت 3 شب و 4 روز در هتل 5 ستاره رادیسون بلو در استانبول اقامت کنند، برای اتاقی دو تخته باید 23 میلیون و 300 هزار تومان پرداخت کنند. اما اگر تنها سفر می‌کنید باید برای همین بازه زمانی و برای یک اتاق یک تخته 35 میلیون و 200 هزار تومان بپردازید.

این خدمات از سوی آژانس مسافرتی گلبرگ سیر ارائه می شود. مدارک مورد نیاز برای این تور، اصل پاسپورت و کارت واکسن دیجیتال است و خدمات آژانس شامل ترانسفر بیمه، بلیط رفت برگشت، اقامت در هتل و صبحانه می‌شود.

همین آژانس هتل grand cevahir برای تور سه شب و چهار روزه استانبول را در مردادماه معرفی کرده و قیمت اتاق دو تخته آن، 21 میلیون تومان است. اتاق یک تخته این هتل نیز 30 میلیون تومان برای مسافر در می‌آید.

دریان سفر امید

تور قیمت مناسب استانبول

این در حالی است که اکثر متقاضیان به‌دنبال تورهای با قیمت کمتر و هتل‌های 3 ستاره هستند. آژانس مسافرتی آهو بال، هتل سه ستاره  Atro Istanbul برای تابستان 1403 را معرفی کرده و قیمت اتاق دو تخته این هتل 17 میلیون و 80 هزار تومان و اتاق یک تخته آن، 20 میلیون و 860 هزار تومان است. این آژانس، همچنین خدماتی را در هتل سه ستاره Euro Plaza Istanbul نیز ارائه می‌دهد. برای اقامت در این هتل، برای اتاق 2 تخته باید 16 میلیون و 230 هزار تومان و برای اتاق یک تخته، 21 میلیون و 360 هزار تومان برای تابستان 1403 بپردازید.

اگر بخواهید از این آژانس در هتل 4 ستاره  Grand Halic Istanbul خدمات بگیرید، اتاق دو تخته این هتل به قیمت 17 میلیون و 250 هزار تومان به مسافران ارائه می‌شود و برای رزور اتاق یک تخته آن باید 23 ملیون و 200 هزار تومان بپردازید.

تور استانبول در اواسط مرداد 1403

برای اوایل مردادماه 1403 آژانس مسافرتی مای پرواز پیشنهاداتی خوبی را به مسافران متقاضی تور استانبول پیشنهاد می‌کند. اقامت در هتل Reydel Istanbul در اتاق دو تخته، 15 میلیون و 500 هزار تومان و یک تخته 18 میلیون و 750 هزار تومان برای مسافر تمام می‌شود. خدمات این تور شامل بلیط رفت و برگشت، راهنمای فارسی زبان، اقامت در هتل همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، بیمه مسافرتی تا سقف 10 هزار یورو، یک گشت شهری رایگان همراه با ناهار می‌شود.

اقامت در هتل سه ستاره Taksim Trust Istanbul نیز برای اتاقی دو تخته 17 میلیون و 900 هزار تومان و یک تخته 20 میلیون و 600 هزار تومان از طرف این آژانس اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آهوبالگلبرگ سیرمای پرواز
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز