بهترین تفریحات قبرس شمالی که انتظار آن را ندارید

قبرس شمالی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

قبرس شمالی، مقصدی زیبا و منحصر به فرد است. این کشور تفریحات و تجربیات متنوعی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. قبرس معمولا توسط برخی از گردشگران مورد بی‌توجهی واقع می‌شود، اما در حکم گنجینه‌ای است که ارزش وقت گذاشتن را دارد. این جزیره دارای سواحل زیبا و بکر همراه با تاریخ غنی و متنوعی است که به هزاران سال پیش بازمی‌گردد. بهترین زمان سفر به قبرس شمالی از اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت ماه است.

کاماپرس در ادامه به معرفی تعدادی از تفریحات قبرس شمالی می‌پردازد.

در ساحل طلایی آفتاب بگیرید

آفتاب گرفتن در ساحل طلایی یکی از کارهای مورد علاقه مردم بومی و گردشگران است. هرچه که باشد شما در این جزیره مدیترانه‌ای اقامت دارید پس بهتر است هیچ فرصتی را از دست ندهید. ساحل شنی طلایی به طول دو کیلومتر در شبه جزیره کارپاز واقع شده است. در این ساحل زیبا هیچ زیرساختی وجود ندارد، بنابراین می‌توانید در آرامش شنا کنید و از مناظر زیبا لذت ببرید. این جزیره با وجود شن‌های سفید و آب شفاف آن، مقصد محبوبی برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی به خصوص غواصان است.

در بندر گیرنه قدم بزنید

گفته می‌شود که گیرنه قدمتی به میزان هزار سال قبل از میلاد دارد. از نظر تاریخی ساختمان‌های اطراف بندر، مملو از خانه‌های ونیزی هستند. امروزه بندر گیرنه سرشار از رستوران‌ها، کافه‌ها و پر از دکل‌های قایق‌ بادبانی است. بازدید از قلعه گیرنه جذابیت خاص خود را دارد. این منطقه باستانی شامل عناصر رومی، بیزانسی، ونیزی و عثمانی می‌شود. تاریخ نشان می‌دهد که کاربری قلعه گیرنه با نام کنونی موزه کشتی شکسته، توسط ارتش بریتانیا و یونان به عنوان مقاصد نظامی بوده است.

یک لانه لاک پشت در ساحل آلاگادی پیدا کنید

یکی از زیباترین سواحل بکر قبرس همراه با وسعت زیاد، ساحل آلاگادی است. منطقه‌ای حفاظت شده که لاک پشت‌ها در آن تخم می‌گذارند. در نزدیکی ساحل یک مرکز حفاظتی وجود دارد که افراد زیادی برای حمایت از لاک‌پشت‌ها و محافظت از تخم‌های آن‌ها مشغول به فعالیت هستند. بنابراین لازم نیست نگران ایجاد مزاحمت در لانه‌ها باشید. لانه سازی این لاک پشت‌های دریایی در ماه‌های می، ژوئن و جولای آغاز می‌شود.

سواحل قبرس-کاماپرس

غروب آفتاب را تماشا کنید

قطعا چیز خاصی در جغرافیای قبرس وجود دارد که تماشایی ترین غروب خورشید را به شما هدیه می‌دهد. هنگامی که خورشید، بر فراز افق دریا برخورد می‌کند، درخشش و تلالو رنگ‌ قرمز در میان ابرها منظره‌ای خارق‌العاده برای عکاسی خلق می‌کند. مطمئنا این سایه‌های قرمز و ارغوانی زیبا را در هر اقلیمی نخواهید یافت.

در کورینوم گلف ریزورت، گلف بازی کنید

اگر اهل ورزش باشید تجربه بازی گلف در یک محیط زیبا همراه با آب‌وهوای مطبوع احتمالا در اولویت‌های شما قرار می‌گیرد. بازی در کورینوم گلف ریزورت در نزدیکی بندر گیرنه یکی از انتخاب‌های اول گردشگران در سال گذشته بوده است.

صید ماهی تازه را فراموش نکنید

قبرس توسط آب‌های آزاد و تمیزی احاطه شده است. این جزیره مکانی عالی برای لذت بردن از طبخ انواع ماهی تازه و غذاهای دریایی است. در سفر خود به قبرس از مردم محلی راجع به ماهی‌های فصلی پرس‌وجو کنید. اگر خوش شانس باشید و ماهی کفال قرمز صید کنید، مطمئنا از تلاش خود پشیمان نخواهید شد.

قبرس شمالی-کاماپرس

قبرس شمالی مکانی فوق العاده برای بازدید است. نه تنها چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، بلکه یک بهشت ​​توریستی محسوب می‌شود. آژانس هواپیمایی آریاک سفر با 20 سال سابقه در صنعت گردشگری انواع انواع تورهای داخلی و خارجی را برگزار می‌کند. این مجموعه تورهای لحظه آخری، همراه با معرفی طیف وسیعی از هتل‌های ایرانی و خارجی را با قیمت‌های ویژه در اختیار مسافران می‌گذارد. اخذ ویزا از دیگر خدمات این مجموعه است. آریاک سفر در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر، لینکدین و کانال تلگرام، آپارات و یوتیوب حضور و فعالیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز