بهترین تفریحات دبی برای گردشگران ایرانی

تفریحات دبی - کاماپرس
ژیوار

دبی دومین مقصد گردشگری ایرانیان در بین کشورهای همسایه است و بعد از ترکیه بیشترین میزان گردشگر از ایران به امارات متحده عربی سفر می‌کند. یکی از دلایل این موضوع جاذبه‌های بی‌شمار گردشگری، تفریحات دبی و محیط جذاب و لوکسی است که در این شهر برای گردشگران فراهم آورده شده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین تفریحات دبی برای گردشگران ایرانی پرداخته است.

تفریحات آبی هاله اسکایپول

استخر و آب تنی یکی از تفریحات دبی به خصوص در ماه‌های گرم‌تر سال است. مسئولان گردشگری این شهر ساحلی نیز بر همین اساس، تمام تلاش خود را برای افزایش این نوع از تفریحات انجام داده‌اند. یکی از بهترین و لوکس‌ترین استخرهای دبی در هاله اسکایپول قرار دارد.

این استخر همانطور که از نامش پیداست در بام یکی از برج‌های بلند دبی به نام برج پالم بنا نهاده شده است و به دلیل شکل خاص و شیشه‌ای که دارد، علاوه بر لذت شنا، لذت مشاهده 360 درجه شهر دبی و خلیج فارس را از یک ارتفاع بسیار بلند به شما می‌دهد.

این استخر در ارتفاع 200 متری قرار گرفته است و شما با خرید بلیت آن که حدود 46 دلار هزینه دارد، می‌توانید ساعت‌ها از فضای بی نظیر بام برج استفاده کنید.

دریان سفر امید

تفریحات دبی - کاماپرس

غواصی در عمیق‌ترین استخر جهان

هر چقدر که استخر اسکایپول در ارتفاع بلند قرار دارد، استخر دیپ دایو دبی کاملا برعکس و در عمق بسیار پایینی قرار گرفته است تا بازدید کننده‌ها بتوانند لذت غواصی در یک محیط آخرالزمانی را بچشند. فرض کنید که پس از نابودی زمین، آب تمام سطح آن را فراگرفته و برج‌های نیمه ویران زیر آب مانده‌اند. در این زمان شما مجبور به غواصی و کشف چیزهایی در پایین‌ترین طبقات برج هستید.

این استخر دارای عمقی حدود 60 متری است و حتی در زیر آب امکان بازی‌هایی مانند فوتبال دستی نیز برای بازدیدکنندگان فراهم آورده شده است. استخر دارای 3 بخش مهارتی برای افراد مبتدی، متوسط و حرفه‌ای‌های غواضی است. دیپ دایو دبی را می‌توان یکی از خاص‌ترین و عجیب‌ترین تفریحات دبی نام برد.

تفریحات دبی - کاماپرس

سوار شدن بر بزرگ‌ترین چرخ و فلک دنیا در دبی

شاید بسیاری از شما چرخ و فلک بزرگ و معروف لندن را بشناسید. اما چرخ و فلک عین دبی 1.5 برابر بزرگتر از چرخ و فلک لندن ساخته شده و بزرگترین چرخ و فلک در تمام جهان است. به همین دلیل سوار شدن به این چرخ و فلک می‌تواند بسیار هیجان انگیز و در عین حال ترسناک باشد.

شما با سوار شدن به چرخ و فلک عین دبی تا 250 متر بالاتر از سطح زمین قرار می‌گیرید و می‌توانید یک منظره عالی و پرهیجان را برای اولین بار در عمر خود تجربه کنید. این چرخ و فلک بهترین مکان برای عکاسی بوده و یکی از تفریحات دبی است که نباید از دست بدهید.

تفریحات دبی - کاماپرس

تجربه بازدید از بلندترین برج جهان

بازدید از بلندترین برج جهان نیز می‌تواند یکی از خاص‌ترین تفریحات دبی باشد. برج خلیفه دبی با ارتفاع 828 متری از بدو تاسیس بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود کشیده و هم اکنون نیز کاملا بی رقیب در این زمینه است.

علاوه بر اینکه گردشگران با رفتن به عرشه برج از مناظر زیبای آن لذت می‌برند، می‌توانند از رستوران، کافه و سایر امکانات گردشگری آن نیز بهره مند شوند. بهترین زمان بازدید از برج خلیفه زمان غروب آفتاب است و الیته بلیت بازدید در این زمان تا 50 درصد افزایش قیمت دارد.

تفریحات دبی - کاماپرس

یک روز کامل در بزرگترین پارک آبی جهان

مسئولان شهر دبی به داشتن ترین‌ها علاقه زیادی دارند. به همین دلیل جای تعجب ندارد که بلندترین، عمیق‌ترین، بزرگ‌ترین و دیگر ترین‌ها در بین جاهای دیدنی دبی جایگاه مخصوصی داشته باشند.

یکی دیگر از ترین‌های دبی، پارک آبی آکواونچر است که عنوان بزرگترین پارک آبی جهان را به خود اختصاص داده است. این پارک آبی در محیطی به مساحت 17 هکتار بنا نهاده شده است و علاوه بر انواع سرسره‌های مرتفع، استخرها، رستوران‌ها و کافه‌ها دارای یک رودخانه موج‌های خروشان به طور 2.8 کیلومتر نیز هست.

شما با خرید بلیت پارک آبی آکواونچر می‌توانید یک روز کامل از تمام امکانات آن به عنوان یکی از مفرح‌ترین تفریحات دبی لذت ببرید.

تفریحات دبی - کاماپرس

چتربازی بر فراز دبی

چتربازی و حرکات نمایشی در هوا می‌تواند یکی از تجربیات خاصی باشد که همیشه نمی‌توان به دست آورد. این امکان در دبی برای همه فراهم شده است که بتوانند با دیدن دوره‌های آموزشی بسیار فشرده از چتربازی بر فراز دبی لذت ببرند.

مجموعه اسکای دایو دبی حس پرواز را به شما منتقل کرده و آدرنالین خونتان را بالا می‌برد.

تفریحات دبی - کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سفریار
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان