بهترین برند ایرانی ماشین ظرفشویی + قیمت

ژیوار

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی را با قیمتی در حدود 25 تا 35 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد. این محصولات با برندهای مختلف و معروفی مانند پاکشوما، ایکس ویژن، سام، امرسان و سپهرالکتریک در اختیار خریداران قرار می‌گیرند و برنامه‌های شست‌وشوی کاملی دارند. همچنین این ماشین‌ها با طراحی شیک و زیبایی ارائه می‌شوند و صفحه نمایش آن‌ها لمسی و کاربردی است.

کاماپرس در این گزارش 5 ماشین ظرفشویی پرطرفدار ایرانی را معرفی می‌کند.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDA 3511 S

این مدل از ماشین ظرفشویی پاکشوما، جزو محصولات پرفروش آن است که در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 25 تا 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با 8 برنامه شست‌وشوی متنوع طراحی شده است و در آن امکاناتی مانند قفل کودک و امکان شستن میوه و سبزی وجود دارد. همچنین این ماشین ظرفشویی با نمودار مصرف انرژی A++ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و سیستم تاخیر در زمان شست‌وشو تا 24 ساعت را دارد. این محصول برای استفاده 15 نفر مناسب است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M150/W/S

این مدل از ماشین ظرفشویی 14 نفره با سه سبد قابل استفاده طراحی شده است و با قیمت حدودی 30 تا 35 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای برنامه شست‌وشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف است و در آن امکان تنظیم شستن در زمان دلخواد وجود دارد. این ماشین ظرفشویی نمودار مصرف انرژی A++ را کسب کرده است و 8 برنامه شست‌وشوی کاربردی و متنوع را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-186STi

این ماشین ظرفشویی با دکمه‌های لمسی طراحی شده است و با قیمت حدودی 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با 3 سبد و امکاناتی مانند شروع با تاخیر و قفل کودک عرضه می‌شود و از 7 برنامه شست‌وشوی مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین این ماشین 15 نفره قابلیت پیش شست‌وشو برای خیس خوردن ظروف و شست‌وشوی اقتصادی را دارد. در صورت کثیف بودن زیاد ظروف می‌توان از امکان شستن پرقدرت این محصول استفاده کرد.

ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-M14

این محصول 14 نفره با نمودار مصرف انرژی A++ طراحی شده است و با قیمت حدودی 25 تا 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در این ماشین ظرفشویی 6 برنامه شستن مختلف وجود دارد و امکان استفاده از قابلیت شست‌وشوی سبزی و میوه در آن فراهم شده است. همچنین این محصول امکان تنظیم ارتفاع، شروع با تاخیر و قفل کودک را ارائه می‌دهد. خرید ماشین ظرفشویی امرسان می‌تواند انتخابی جذاب برای تازه عروس و دامادها باشد.

ماشین ظرفشویی سپهر الکتریک مدل SEDW16TW

این ماشین ظرفشویی ایرانی با دکمه‌های لمسی و امکان استفاده از 6 برنامه شست‌وشوی مختلف طراحی شده است و با قیمت حدودی 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول نمودار مصرف انرژی A++ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دارای دو سبد با ظرفیت 14 نفره است. همچنین این دستگاه قفل کودک نیز دارد و امکانات ایمنی کاملی را فراهم می‌کند. خریدارانی که خانواده‌های کم‌جمعیت‌تری دارند می‌توانند نهایت استفاده را از این محصول ببرند.

انتهای پیام

مرتبط با : امرسانایکس ویژنپاکشوماسامسپهر الکتریک
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز