بهترین باشگاه ورزشی در شیراز کدام است؟

ژیوار

داشتن محیط مناسب، امکانات ورزشی کافی، دستگاه‌ها و وسایل به روز و مدرن و مربیان کاربلد از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک باشگاه ورزشی خوب و ایده‌­آل محسوب می­‌شود. این در حالی است که دریافت هزیه معقول، تمیزی باشگاه و نظم و انضباط حاکم بر آن نیز در رتبه بندی باشگاه‌ها اثرگذار است. امروزه تعداد زیادی باشگاه ورزشی در شیراز فعالیت می‌کنند و بیشتر آن‌ها نیز دارای امکانات ایده‌­آل برای ورزشکاران هستند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی چند باشگاه ورزشی در شیراز پرداخته است.

باشگاه بدنسازی و تناسب اندام جوان

مهم‌ترین ویژگی این باشگاه بزرگ و مدرن که آن را به یکی از بهترین باشگاه‌های بدنسازی در شیراز تبدیل کرده، داشتن دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان است که به صورت همزمان قابل استفاده هستند. به این ترتیب هم آقایان و هم بانوان در طول روز می‌توانند از این باشگاه استفاده کنند. این باشگاه ورزشی در شیراز، یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین باشگاه‌های این شهر نیز هست و از نظر تمیزی و امکانات نیز در رده‌های نخست قرار دارد.

باشگاه جوان دارای امکاناتی برای ورزش مادر و کودک، سونا، جکوزی، سالن ورزش‌های گروهی، ماساژ و پکیج‌های مخصوص لاغری است و تمام برنامه‌های ورزشی را زیر نظر مربیان مجرب و حرفه­‌ای برگزار می‌کند.

باشگاه بدنسازی و تناسب اندام جوان در میدان معلم – همت شمالی – نرسیده به سه راه قدوسی – بین کوچه 10 و 12 قرار دارد.

دریان سفر امید

باشگاه بدنسازی آرتا فیتنس شیراز

آرتا فیتنس، یک باشگاه ورزشی در شیراز با امکانات بسیار خوب و ایده آل برای هر قشر از جامعه است. این باشگاه زیر نظر مربیان بدنسازی و آمادگی جسمانی رسمی و مورد تایید فدراسیون فعالیت می‌­کند و برنامه‌های حرفه‌ای ورزشی در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

باشگاه بدنسازی آرتا فیتنس شیراز دارای امکاناتی همچون سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و پارکینگ اختصاصی است که صبح‌ها در اختیار بانوان و بعد از ظهر تا شب نیز در خدمت آقایان ورزشکار است. این باشگاه جزو محبوب‌ترین باشگاه‌های شیراز است و دستگاه‌های به روز و مدرنی در اختیار مراجعین قرار می‌­دهد.

باشگاه بدنسازی آرتا فیتنس در بلوار زرهی – حد فاصل سه راه بعثت و پارک قوری – نبش خیابان انصار قرار دارد.

باشگاه تناسب اندام تندرست

این باشگاه ورزشی در شیراز، یک مرکز علمی ورزشی برای تندرستی و تناسب اندام است که امکاناتی همچون اسکن سه بعدی بدن برای تعیین برنامه‌های ورزشی نیز دارد. در این مرکز انواع دستگاه‌ها و وسایل مدرن ورزشی در یک محیط آرام و دنج در اختیار مشتریان قرار دارد. علاوه بر مربیان بدنسازی، فیزیولوژیست‌های حرفه‌ای نیز در این باشگاه در جهت اصلاح مشکلات بدن ورزشکاران و برخی از برنامه‌های درمانی تلاش می‌کنند. این باشگاه دارای امکانات VIP و پارکینگ اختصاصی نیز هست.

باشگاه تناسب اندام تندرست در فلکه علم – خیابان ساحلی غربی – مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز قرار دارد.

باشگاه بی نهایت شیراز

باشگاه ورزشی بی نهایت محیط بسیار زیبا و دلنوازی را برای ورزش کردن فراهم کرده است و بر اساس نام و شعار باشگاه، طیف گسترده‌ای از انواع ورزش‌ها را در اختیار مراجعین قرار می‌دهد. در این باشگاه ورزشی در شیراز، ورزش‌هایی همچون فیتنس، یوگا، کیک بوکسینگ، پیلاتس، ایروبیک، ایموشن، ایکس بادی و نظایر آنها به علاقه­مندان آموزش داده می‌شود. برای کسانی که می‌خواهند در بالای یک برج و با یک چشم­انداز عالی به ورزش بپردازند، باشگاه بی نهایت گزینه بسیار ایده­‌آلی خواهد بود.

باشگاه بی نهایت در چهارراه زرگری – ساختمان بارانا – طبقه 10 قرار دارد.

مجموعه ورزشی و بدنسازی کیوان

باشگاه ورزشی کیوان نیز یک باشگاه ورزشی در شیراز با مدرن‌ترین دستگاه‌ها و امکانات ورزشی است. این باشگاه ورزش‌های بدنسازی، پیلاتس و ایروبیک را به علاقه­‌مندان آموزش می‌دهد و دارای امکاناتی همچون سونا و استخر است. یکی از ویژگی‌های خاص مجموعه ورزشی و بدنسازی کیوان، داشتن اتاق برف است. این باشگاه دارای دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان بوده و برای خانم‌های شاغل یک فرصت ایده‌­آل ایجاد کرده است.

باشگاه ورزشی کیوان در صدرا – گرین لند قرار دارد.

انتخاب بهترین باشگاه ورزشی در شیراز با استفاده از «پی جو»

پی جو، یک سامانه جست­وجو در بانک مشاغل برتر شیراز بوده که با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه‌­اندازی شده است. مشاغل برتر در رشته‌های کافه رستوران، زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی، دکوراسیون و سایر مشاغل با مراجعه به این وبسایت در آدرس payju.ir قابل جست­وجو بوده و تخفیف‌های در نظر گرفته شده نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز