بهترین بازی های آفلاین برای اندروید

بازی آفلاین_کاماپرس
ژیوار

در دنیای امروز بازی های آفلاین موبایل رشد بسیار زیادی کرده‌اند و عناوین فراوانی در تمام سبک‌ها برای بازیکنان موبایل ارائه‌شده است. بااین‌حال، در دنیای امروز باوجود بازی‌هایی سبک بتل رویال مانند کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile)، احتمالاً بسیاری از افراد به دنبال بهترین بازی‌های اندروید آفلاین هستند.

کاماپرس در این گزارش چند بازی معروف آفلاین برای اندروید را به شما معرفی می‌کند.

بیشتربخوانید

بازی های آفلاین موبایل: Alto’s Adventure

بازی موبایلی Alto’s Adventure عنوان چندان جدیدی نیست، اما بااین‌حال اگر به دنبال بهترین بازی‌های اندروید آفلاین هستید، می‌تواند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما باشد. این بازی ماجراجویی کاملاً آرامش‌بخش است و می‌توانید با اسنوبرد خود امتیاز جمع کنید. تجربه کردن بازی اسنوبرد در نقشه‌های مختلف که به سبک زیبایی طراحی‌شده‌اند، یکی از مهم‌ترین نکات جالب‌توجه بازی Alto’s Adventure است. ناشر این بازی Noodle Cake است و در دسته‌بندی پلتفرمر، رانر قرار می‌گیرد. حجم بازی ۱۴۳ مگابایت از فضای گوشی شما را اشغال می‌کند.

بازی آفلاین_کاماپرس

دریان سفر امید

 

بازی آفلاین موبایل: Crossy Road

علاوه بر بهترین بازی، Crossy Road می‌تواند بامزه‌ترین بازی آفلاین نیز باشد که شما می‌توانید روی موبایل داشته باشید. ازنظر طراحی، این بازی از ماینکرفت (Minecraft) الهام گرفته و در آن درختان، اتومبیل و حیوانات بلوکی می‌بینیم. بازی Crossy Road یک بازی آفلاین بسیار ساده است که می‌توان در همه زمان‌ها آن را تجربه کرد و همیشه نوعی چالش جذاب را به شما ارائه می‌کند.

در ابتدای بازی به‌عنوان یک مرغ دیده می‌شوید و با ضربه زدن روی صفحه دستگاه، باید به سمت جلو و درواقع سمت دیگر خیابان بروید. باید از برخورد مرغ با خودروها نیز جلوگیری کنید. البته نکته جالب این است که به‌مرور زمان شخصیت‌های جدیدی را می‌توانید جایگزین مرغ کنید و نقشه‌های داستان از یک خیابان معمولی به کهکشان راه شیری هم تبدیل می‌شود. ناشر این بازی Hipster Whale و دسته‌بندی آن آرکید است. حجم بازی هم ۱۰۰ مگابایت می‌شود.

بازی آفلاین_کاماپرس

بازی آفلاین موبایل: Traffic Rider

Traffic Rider یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین مسابقه‌ای است. این بازی یک موتورسواری کاملاً عادی است که باید بدون برخورد با موانع، به خط پایان برسید، در این بازی، مسابقات با چشم اول‌شخص دیده می‌شوند و در طول مسیر چالش‌های بسیار زیادی وجود دارد. این بازی اندروید آفلاین دارای حالت‌های مختلف بسیار زیاد و متنوعی است. همچنین وجود حدود ۷۰ مأموریت و ۲۰ موتورسیکلت مسابقه‌ای باعث می‌شود تا از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های آفلاین اندروید نام ببریم. ناشر بازی Soner Kara و دسته‌بندی آن شبیه‌ساز، ریسینگ و آرکید است. حجم بازی ۹۹ مگابایت است.

بازی آفلاین_کاماپرس

بازی آفلاین موبایل: Asphalt 8 – Car Racing Game

اگر قصد دارید یکی از بهترین بازی‌های موبایل را تجربه کنید، Asphalt 8: Airborne را نباید از دست بدهید. یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای است که برای گوشی‌های اندروید منتشرشده. Airborne مانند بازی‌های نسل قبلی خود است و همچنان همان چالش‌های جذاب و هیجان‌انگیز را به بازیکنان نشان می‌دهد.  Asphalt 8: Airborne را به‌صورت آنلاین هم می‌توانید بازی کنید. ناشر بازی Gameloft و دسته‌بندی آن ریسینگ است. حجم اشغالی نیز ۳۹۰ مگابایت می‌شود.

بازی آفلاین_کاماپرس

بازی آفلاین موبایل: Stardew Valley

بازی موبایلی Stardew Valley یک شبیه‌سازی کشاورزی و مدیریت زندگی در مزرعه است که در آن می‌توانید زمینی را که به ارث‌ برده‌اید به یک مزرعه بسیار بزرگ تبدیل کنید. دنیای ساخته‌شده برای بازی بسیار بزرگ است و گسترش مزرعه در این Stardew Valley ممکن است صدها ساعت طول بکشد. بااین‌حال، اگر به دنبال یک بازی با محتوای فوق‌العاده و کاملاً آفلاین هستید، Stardew Valley بدون شک بهترین بازی است و یک انتخاب عالی خواهد بود. ناشر بازی Chucklefish Limited و دسته‌بندی آن استراتژیک است. حجم بازی ۳۵۴ مگابایت است.

بازی آفلاین_کاماپرس

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز