با ترسناک‌ترین بازی های موبایلی آشنا شوید

به موازات توسعه روزافزون تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند، صنعت بازی‌های موبایلی نیز رو به رشد گذاشته و بازار این بازی‌ها بسیار داغ شده است. به طوری که روزانه انواع بازی‌های موبایلی در ژانرهای گوناگون منتشر می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از روزنامه هفت صبح، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ژانرها در بازی‌های کامپیوتری و موبایلی ژانر ترسناک است. بنابر سخنان روانشناسان، ژانر ترسناک به واسطه تنش و احساسات عمیقی که در افراد ایجاد می‌کند و موجب ترشح آدرنالین می‌شود، همیشه به عنوان یکی از ژانرهای محبوب در میان سرگرمی‌ها مانند بازی‌های ویدئویی و موبایلی به حساب می‌آید. از همین رو شرکت‌‌های بازی‌سازی فعال در صنعت بازی‌های موبایل به انتشار انواع بازی‌های ترسناک اقدام کرده‌اند.

کاماپرس در ادامه این مطلب به معرفی برخی از ترسناک‌ترین بازی‌های موبایلی می‌پردازد؛

آریاک سفر

بازی مرگ قبل از طلوع (Dead By daylight)

تولیدکنندگان بازی مرگ قبل از طلوع پس از موفقیت چشمگیر این بازی در کنسول‌ها و کامپیوتر، تصمیم به انتشار نسخه موبایلی آن برای هر دو نسخه اندروید و آیفون کردند. این بازی یکی از ترسناک‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی است که به خوبی بر روی پلتفرم موبایل اجرا شده است. در این بازی شما باید در نقش یک بازمانده یا یک قاتل زنجیره‌ای وارد یک رقابت ترسناک آنلاین به 4 نفر دیگر شوید.

اگر در نقش بازمانده قرار بگیرید به همراه 4 نفر دیگر باید از طریق تعمیر ژنراتور برق از سلاخی شدن توسط قاتل فرار کنید! اما اگر درنقش قاتل وارد بازی شوید باید از طریق اعمالی مانند قرار دادن تله جلوی 4 نفر دیگر را بگیرید. ضمن این‌که این بازی با گرافیک بسیار بالا و موسیقی دلهره‌آور، در انتقال حس ترس و اضطراب به خوبی عمل می‌کند.

بازی 5 شب در فردی (Five Nights At Freddy’s)

بازی 5 شب در فردی یا به اختصار FNaF یکی دیگر از بازی‌های محبوب ژانر ترسناک است که در قالب واقعیت مجازی برای انواع گوشی‌های اندرویدی و ایفون تولید شده است.

داستان این بازی درباره چند روبات عروسکی است که علی‌رغم ظاهر ساده و بی‌خطری که دارند، دست به رفتارهای عجیب و غریب و خشونت‌باری می‌زنند. شما به عنوان بازیکن باید درمقابل این روبات‌ها از خود دفاع کنید و با پیدا کردن قطعات مورد نیاز به تعمیر این روبات‌ها بپردازید. از مزایای این بازی عدم نیاز به اتصال اینترنت است و صرفا روشن بودن GPS برای بازی کفایت می‌کند.

مجموعه اتاق (The Room)

مجموعه بازی‌های اتاق یکی از پرطرفدارترین بازی‌های کنسولی و موبایلی است که طرفداران هردو ژانر معمایی و ترسناک را به خود جلب کرده است. در این بازی شما در هر اتاق با یک جعبه و ده‌ها معما رو به رو هستید و برای فرار از اتاق باید معماها را حل کنید.

ترکیب تلاش برای حل این معماها با عناصر وهم‌آوری مانند گرافیک بالا و سه بعدی، فضای تاریک بازی و موسیقی و صداگذاری دلهره‌آور آن را به یکی از بازی‌های محبوب این ژانر تبدیل کرده است.

بازی گروکشی (DISTRAINT: Deluxe Edition)

بازی گروکشی یکی دیگر از بازی‌های محبوب ژانر ترسناک است، که محبوبیت خود را تا حد زیادی مدیون داستان بسیار خوب و گیم پرکشش آن است. در این بازی شما به عنوان فردی به نام پرایس که در یک شرکت خرید و فروش ساختمانی مشغول به کار است و به دنبال ثروتمند شدن است وارد بازی می‌شوید. پرایس برای به دست آوردن ثروت، افرادی را که به هر دلیلی قادر به پرداخت اجاره خانه‌هایشان نیستند از خانه بیرون می‌کند.

در طول بازی پرایس به تدریح به خاطر عذاب وجدان ناشی از اعمالش با سیاهی ذهن و وجدان خودش درگیر شده و دیوانه می‌شود. فضای بازی، کاراکترهای دیگر و دیالوگ‌های بازی بسیار عجیب و وهم‌آور و ترسناک است. در این بازی شما باید به حل انواع پازل‌ها و معماها بپردازید تا به پایان بندی جذاب داستان برسید. بازی گروکشی از المان‌های وحشت در راستای داستان به خوبی استفاده کرده و از موسیقی‌های دلهره‌آورو جذابی برخوردار است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز