بنزین رایگان برای پیاده ها در آستانه تصویب؛ 15 لیتر و قابل فروش

ژیوار

مجلس می خواهد در یک طرح جدید به همه کسانی که خودرو ندارند ۱۵ لیتر بنزین رایگان بدهد.

به گزارش کاماپرس، خبرهای ضد و نقیض درباره بنزین همیشه وجود داشته است. چند روز پیش خبرهایی درباره بنزین رایگان، بنزین تشویقی کرونا و بنزین سفر شنیده شد . خبر این بود، رانندگانی که در زمان منع تردد در محدودیتهای کرونایی به قانون احترام گذاشته اند و وارد مناطق قرمز نشده اند، ۵۰ لیتر بنزین دریافت می کنند.

حتی بعضی از سایتها برای این بنزین تشویقی لینک ثبت نام هم طراحی کردند. البته این خبر را فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تکذیب کرد و گفت:« چنین چیزی اصلا صحت ندارد. سهمیه بندی بنزین هیچ گونه تغییری نداشته و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران این خبر را تکذیب می کند.»

۱۵ لیتر بنزین رایگان و جبران شکاف اقتصادی

اما حالا خبر جدیدی درباره بنزین شنیده می شود . قرار است براساس طرح مجلس، به هر نفر فاقد خودرو 15 لیتر بنزین داده شود. براساس طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چارچوب اصلاحات بودجه سال 1400 کل کشور؛ قرار است به افراد فاقد خودرو ۱۵ لیتر بنزین مجانی داده شود.

دریان سفر امید

البته دولت با طرح مجلس مخالف است، اما طبق اظهارات الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق، به نظر می رسد که در نهایت طرح مجلس نهایی شده و به افراد بدون خودرو 15 لیتر بنزین رایگان داده می شود.

به گزارش تسنیم، نادران در گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد:« پیش بینی شده است برای هر نفر 15 لیتر بنزین در نظر گرفته شود که در یک سامانه امکان خرید و فروش داشته باشند و اگر بین خود مردم خرید و فروش ممکن نشد افراد مازاد بنزین را به دولت بفروشند که در حال حاضر احکام آن نوشته شده است.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “بنزین رایگان برای پیاده ها در آستانه تصویب؛ 15 لیتر و قابل فروش

  1. عدالت گفته:

    اگر میخواستند عدالت مساوت حقیقی بشود باید تمام سهمیه بنزین و گازوئیل گاز را بین سرپرستان خانوار تقسیم و بعد هر که میخواست استفاده و هر که خودرو نداشت میفروخت.
    عدالت و مساوت حقیقی ؟

  2. سیدجعفرکاظمی گفته:

    البته وفت گذاشتن برای تصویب چنین لایحه مهم و تهیه احکام وقت گیر آن نشان از بیکاری نمایندگان دارد حالا منوی زستوران درآن روز چه بوده نمیدانم!!!!

  3. ناصر گفته:

    ازاین ببعد کنار خیابانها همه گالن بدست بنزین می فروشند شاید هم یک سری مغازه برای این کار باز شود واقعا طرح های ناب توسط مجلس تصویب می شود که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد خدا بداد این ملت برسد

  4. حمید گفته:

    15 لیتر بنزین یعنی بیست دو هزارو پانصصصصصصصد تووووومان. برید بفروشین حال کنید. واقعا …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز