رونمایی از نسل جدید بمب افکن های پیشرفته روسیه در سال 2027

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بمب افکن های جدید و به روز رسانی شده سوخو 34 به عنوان بخشی از پروژه مدرن سازی نیروی هوایی روسیه تا سال 2027 به ناوگان هوایی این کشور ملحق می شوند.

به گزارش کاماپرس به نقل از روزنامه ایزوستیا، تا سال 2027 ، دسته ای از آخرین بمب افکن های به روز رسانی شده Su-34 به خدمت نیروی هوایی روسیه در خواهند آمد. در پروژه ارتقا این بمب افکن ها، سلاح های مدرن و تعداد زیادی سیستم شناسایی و ناوبری هوایی بر روی آنها نصب خواهد شد.

به گفته کارشناسان مسایل نظامی، این بمب افکن ها نیروهای هوایی ارتش روسیه را به شکل چشمگیری تقویت می کنند. بر اساس گزارش ایزوستیا ، هنوز قراردادی در خصوص ساخت این بمب‌افکن ها با وزارت دفاع روسیه صورت نگرفته است ، اما شرکت های صنایع دفاعی روسیه از همین حالا شروع به سفارش قطعات برای انجام این امر کرده اند. تخمین زده می شود سالانه از 8 تا 14 نوع از این هواپیماها تا سال 2027 تولید شوند.

نگاهی به بمب افکن های سوخو 34

بمب افکن های سوخو 34 در سال های ابتدای دهه 90 برای عملیات تهاجمی در عمق خاک دشمن طراحی و ساخته اند. این بمب افکن های می توانند انواع عملیات تهاجمی ، شناسایی ، پشتیبانی هوایی و نابود کردن اهداف تعیین شده را به خوبی انجام دهند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شایان ذکر است از جمله مهمترین ماموریت رزمی “سوخو-34” – نسخه ارتقا نیافته – نابودی اهداف زمینی است، برد عمل نظامی این بمب افکن ها تا فاصله 1100 کیلومتری بوده و میزان ذخیره بمب آن تا 12 تن گزارش شده است. این بمب‌افکن ها دارای 12 دریچه پرتاب بمب بوده و در عملیات نظامی روسیه به منظور نابود کردن مواضع نیروهای متخاصم با این کشور در سال های اخیر نقش شایان توجهی ایفا کرده است. گفتنی است بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در حال حاضر بیش از 100 فروند از این بمب‌افکن ها در نیروهای هوا-فضای روسیه در حال خدمت هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “رونمایی از نسل جدید بمب افکن های پیشرفته روسیه در سال 2027

  1. جمال سبزعلیان گفته:

    سلام لطفا در مورد جنگنده هایی که ایران داره بنویسید و یا جنگنده هایی که از کشور روسیه خریداری کنه بگید

  2. مرتضی ترکمانی گفته:

    با تغییرات کلی در شکل جنگهای نوین که به سرعت درحال گذار از جنگهای کلاسیک به جنگهای مدرن ، شاید سرمایه گذاری کلان ودراز مدت براساس دکترین جنگهای کلاسیک زیاد توجیه نداشته باشد ، جنگهای آینده با توسل به سلاحهای مخرب لیزری ، بمبهای الکترومغناطیسی ، نبردهای فضایی وجنگهای سایبری وبیولوژیکی ،سلاحهای فجایع اقلیمی همچون هارپ و… خواهد بود که استفاده از این نوع تسلیحات کم کم در حال شروع هست ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز