بلیط رایگان نمایشگاه اکسپو دبی برای مسافران فلای‌دبی صادر می‌شود

مسافران و گردشگرانی که از هواپیمایی فلای‌دبی برای پرواز به امارات استفاده کنند، بلیط رایگان اکسپو 2020 دبی را در یافت می‌کنند. می‌توانند از نمایشگاه بزرگ شش‌ماهه اکسپو 2020 بازدید به عمل آورند.

به گزارش کاماپرس، بر اساس مطلبی که در سایت فلای‌دبی منتشر شد، مسافرانی که بین اول سپتامبر 2021 تا 31 مارس 2022 بلیط دارند، صلاحیت دریافت بلیط رایگان اکسپو 2020 را خواهند داشت.

مسافران طی این بازه شش‌ماهه هرروز که اراده کردند، می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

پیش از این، شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرده بود که برای «بزرگترین نمایشگاه جهان» بلیط رایگان به مسافرانش اهدا خواهد کرد. هواپیمایی امارات طی بیانه‌ای اعلام کرد که از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 بلیط رایگان اکسپو 2020 برای مسافران دبی در نظر خواهد گرفت. افرادی هم که بیش از شش ساعت در دبی اقامت داشته باشند و بعد از آن بخواهند با پرواز هواپیمای این شرکت از این شهر خارج شوند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

فروش بلیط‌های اکسپو 2020 دبی

بلیط‌های اکسپو در سه سطح دسته‌بندی می‌شوند. بلیط‌های یک‌روزه که  Dhh95 نام دارند، قیمت‌شان26 دلار است. بلیط‌های با محدودیت حداکثر 30 روزه Dh195 نام دارند و قیمت‌شان 53 دلار است. بلیط‌های فصلی با ورود نامحدود به نمایشگاه، Dhh549 نام دارند و قیمت‌شان 135 دلار است.

با داشتن بلیط اکسپو 2020، امکان دسترسی به تمام غرفه‌ها، رویدادها و اجراهای زنده وجود دارد. در این صورت، فرصت فراوانی برای لذت بردن از برنامه‌های سرگرم‌کننده و رویدادهای متنوع و بدیع اکسپو 2020 وجود دارد. تخمین زده می‌شود که روزانه شاهد 60 اجرا و رویداد زنده اعم از موسیقی، رقص، فستیوال، میزگرد و جشن‌های رنگارنگ روز ملی باشیم.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز