برگزاری کلاس و آزمون برای مالکان سگ‌

تربیت سگ

اگر قصد خرید سگ دارید باید بدانید که اولویت وظایف شما تربیت و اموزش صحیح است و شما را در بسیاری از موارد یاری و حتی از مشکلات و حوادث ایمن می‌دارد .

به گزارش کاماپرس،  آسایش شما و اطرافیان شما در زندگی شهری و اجتماعی از اهمیت ویزه ای برخوردار است و اطرافیان شما را به عنوان مالک و صاحب سگ مسئول می‌دانند و در درجه دوم اسایش زندگی شخصی شماست که میتواند با حضور یک سگ بدون آموزش لازم و دارای ناهنجاری زندگی شما را به مرکز مشکلات تبدیل کند . پس برای اموزش سگ خود در مراکز معتبر اقدام کنید و از لذت داشتن یک سگ کارامد و اموزش دیده برخوردار گردید .

در این راستا تفاهم‌نامه همکاری بین نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز، شرکت سامان دام وطن و شرکت تعاونی پرورش‌دهندگان و مربیان سگ‌های کار استان البرز منعقد شد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه برگزاری کلاس و آزمون برای مالکان سگ‌ها به منظور شرکت در کلاس‌های آموزشی با رعایت کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

آریاک سفر

از سویی کاهش مشکلات اجتماعی حوادث و عدم گسترش بیماری‌های ویروسی مرتبط بین انسان و سگ از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه به حساب می‌آید. همچنین حمایت از پرورش‌دهندگان و تولیدکنندگان و همکاری برای کاهش واردات و خروج ارز و ایجاد کارآفرینی در این بخش از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه به حساب می‌آید.

گفتنی است بر پایه این تفاهم‌نامه، آزمون و تست لازم برای صدور گواهینامه مربیگری صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز