بررسی مزایا و معایب انواع روکش سمند برای خرید مناسب

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودروی سمند یکی از خودروهای محبوب ساخت داخل است و معمولا بیشتر خودروهای تولید شده این برند از عمر بالایی نیز برخوردار هستند. به همین دلیل خرید روکش سمند برای صندلی‌های این خودرو می‌تواند یک ضرورت باشد. بر همین اساس، می‌توان با توجه به ویژگی‌های خاص روکش صندلی سمند و بررسی مزایا و معایب هر کدام، با خرید محصول مناسب بر زیبایی و راحتی محیط داخلی ماشین افزود.

کاماپرس در این گزارش به ارائه برخی از مزایا و معایب هر کدام از انواع روکش سمند که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید، پرداخته است.

خرید روکش چرم برای صندلی خودروی سمند

روکش‌های چرم صندلی خودرو به دلیل زیبایی خاصی که دارند همواره مورد توجه خودروبازها قرار گرفته‌اند. در مورد خودروی سمند نیز به همین صورت است و بیشتر تولید کننده‌های روکش، انواع چرم روکش سمند را نیز به بازار عرضه می‌کنند.

از مهم‌ترین مزایای این نوع از روکش پرطرفدار می‌توان به امکان تمیز کردن آسان آن اشاره کرد. نظافت این نوع از روکش‌ها به سادگی و حتی با یک دستمال مرطوب نیز امکانپذ‌یر است. همانطور که اشاره شد این نوع از روکش صندلی فضای بسیار شیک و اسپورتی را در داخل خودرو ایجاد می‌کند و البته در مقابل پارکی بادوام است.

اما این نوع از روکش در تابستان‌ها باعث تعرق بیش از اندازه سرنشینان خودرو شده و به خصوص برای نشستن طولانی مدت کاملا مناسب نیست. در زمستان‌ها نیز معمولا روکش چرمی صندلی سرد خواهد بود. رنگ این نوع از روکش‌ها نیز در اثر خوردن آفتاب خیلی سریع ممکن است تغییر کند.

همچنین این نوع از روکش‌ سمند از نظر طرح و رنگ نیز از تنوع بالایی برخوردار نیست و در انواع بسیار محدود به بازار عرضه می‌شود.

روکش سمند

خرید روکش پارچه‌ای صندلی سمند

خرید روکش پارچه‌ای سمند نیز می‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد. از مهم‌ترین مزایای این نوع از روکش سمند می‌توان به تنوع بالای طرح و رنگ اشاره کرد. پارچه نسبت به چرم تنوع بالایی در مد و زیبایی دارد و دست صاحب خودرو برای انتخاب بر اساس سلیقه خود کاملا باز است.

در صورتی که از روکش صندلی با پارچه اعلا و با کیفیت استفاده کنید، کمترین تعرق را در تابستان خواهید داشت. به همین دلیل این نوع از روکش برای استفاده طولانی مدت مانند مسافرت و استفاده از خودرو به عنوان خودروی حمل و نقل عمومی بسیار مناسب است. نکته مهم اینکه این روکش‌ها در زمستان هم گرم هستند و این هم یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

دوام و استحکام این روکش‌ها در برابر رنگ پریدگی بسیار بالا است و با قرار گرفتن خودرو در مقابل نور خورشید، خیلی آسان تغییر رنگ نمی‌دهند.

روکش پارچه‌ای سمند دارای معایبی نیز هست که از مهم‌ترین معایب این روکش سمند می‌توان به نظافت سخت‌تر آن اشاره کرد. معمولا پارچه در صورت کثیف شدن نیاز به شست و شوی اساسی دارد و حتی در این حالت نیز ممکن است رنگ گرفته و دیگر مثل سابق تمیز و مرتب به نظر نرسد.

این نوع از روکش ممکن است سریعتر پاره شده و شل و لق شود و به همین دلیل ممکن است زودتر از روکش‌های چرمی صندلی سمند نیاز به تعویض داشته باشند.

خرید روکش ترکیبی چرم و پارچه برای خودروی سمند

شاید بتوان روکش‌های ترکیبی چرم و پارچه را بهترین انتخاب برای روکش صندلی سمند دانست. این نوع از روکش‌ها معمولا معایب و مزایای هر دو مدل چرم و پارچه‌ای را به صورت همزمان دارند و البته ترکیب پارچه و چرم نیز می‌تواند بسیار زیباتر از استفاده تکی از این مواد باشد.

در این نوع از روکش‌ها برای تعرق کمتر، قسمت‌های در تماس با بدن روکش سمند از پارچه دوخته می‌شود تا تعرق کمتری داشته باشد. در عوض قسمت‌هایی که بیشتر دیده می‌شود نیز از چرم است که علاوه بر زیباتر کردن محیط داخلی خودرو به آسانی قابل تمیز کردن هم خواهد بود.

خرید آنلاین روکش سمند از مارال کاور

«صنعت دوخت مارال» یکی از اصلی‌ترین تولید کننده‌های روکش صندلی انواع خودرو در ایران است. این شرکت تولیدی روکش‌های صندلی را با با تنوع بالا طراحی و تولید کرده و به قیمت مناسب به فروش می‌رساند. صنعت دوخت مارال با تاسیس سایت «مارال کاور» اقدام به عرضه مستقیم و فروش آنلاین محصولات خود نیز کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین روکش صندلی مناسب خودروی خود به سایت maralcover.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02155526065 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : صنعت دوخت مارال
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز