برج‌ نشینی در چیتگر با رهن کامل یک میلیارد تومانی

چیتگر-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر شما هم به دنبال رهن کامل آپارتمان در غرب تهران و در منطقه چیتگر تهران هستید، باید بدانید که قبمت رهن کامل واحدهای ۱۰۰ متری در این منطقه رنج قیمتی بسیار متفاوتی ندارد. نرخ رهن کامل یک آپارتمان 100 متری در این منطقه بنا به امکانات حدودا بین ۸۰۰ تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان متغیر است.

کاماپرس در این مطلب به بررسی قیمت رهن کامل آپارتمان‌های  ۱۰۰ متری در این منطقه می‌پردازد.

رهن کامل آپارتمان نوساز در چیتگر

یک واحد آپارتمان کلیدنخورده در چیتگر به قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است. این آپارتمان دو خوابه دارای یک اتاق مستر، یک انباری بزرگ و دو تراس مسقف و قابل چیدمان است. در آگهی این ملک آمده است که صاحب‌خانه قرارداد این ملک را به مدت یک سال و نیم می‌بندند. باید گفت که این آپارتمان در طبقات آخر یک برج بزرگ قرار دارد. این برج امکاناتی نظیر ۷۰۰ متر سالن فوتبال و بیلیارد، ۱۰ هزار متر فضای سبز و آب‌نما، مهدکودک، شهربازی، استخر، سونا، جکوزی، استخر کودک، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات دارد. تیم حفاظتی قوی نیز مسئولیت محافظت از این مجتمع را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

رهن آپارتمان در طبقه 20 یک برج

قیمت رهن کامل یک واحد آپارتمان در محله دریاچه چیتگر با ویو کوه که در طبقه بیستم یک برج قرار دارد، هم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. از سال ساخت این آپارتمان هم یک سال می‌گذرد. البته ویژگی مهم این آپارتمان این است که قرارداد آن چندین ساله است و مستاجر سال بعد مجبور به تخلیه نیست. گفتنی است که این آپارتمان مانند اکثر برج‌های ساخته شده در کنار دریاچه فول امکانات است.

راز آسمان پایتخت

چیتگر- کاماپرس

همچنین رهن کامل یک یک واحد ۱۰۰ متری دو خوابه که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و دارای دو اتاق خواب است، نیز یک میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. ساکنان این ملک فول امکانات، امکان استفاده از سالن اجتماعات و سالن مخصوص ورزش را نیز دارند.

رهن کامل آپارتمان‌‌های ارزان‌تر در چیتگر

رهن کامل یک واحد ۹۷ متری دو خوابه نوساز که در نزدیکی مرکز خرید ایران‌مال هم واقع شده،. همراه با آسانسور، پارکینگ، انباری، گاز رومیزی، کمد دیواری و سالن ورزشی محلی، ۹۰۰ میلیون تومان است.

همچنین یک واحد سه خواب که سال ساخت آن ۱۴۰۱ است، هم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای رهن آگهی شده است. از امکانات این واحد هم می‌توان به محوطه پارکینگ میهمان، یک اتاق مستر، شوتینگ، آسانسور، پارکینگ، انباری، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سالن اجتماعات و سالن ورزشی اشاره کرد.

رهن آپارتمان چند سال ساخت در چیتگر

قیمت آپارتمان قدیمی‌ساز در این منطقه طبیعتا مقداری کمتر از نوساز است. این ارزانی همیشه صرفا به خاطر سن بنا نیست، بلکه برخی مواقع کمتر بودن امکانات در آپارتمان قدیمی‌تر، دلیل کاهش نرخ اجاره‌بهاست. به عنوان مثال، یک واحد آپارتمان 2 اتاق خوابه که در محله چیتگر شمالی واقع و در سال ۱۳۹۲ ساخته شده، به مبلغ 800 میلیون تومان رهن داده می‌شود. این واحد فاقد آسانسور، فقط پارکینگ و انباری دارد. مالک نیز در قسمت توضیحات تنها به نوشتن «خوش ساخت و خوش نقشه» بودن این ملک بسنده کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : شیپورشیش دنگمسکن صدف
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز