برترین عطرهای مردانه برای آقایان شیک پوش!

ژیوار

آقایان مانند بانوان گزینه زیادی برای زیبایی و جلب توجهات به خود ندارند. بیشتر گزینه‌های آراستگی آقایان و آنچه که باعث جلب توجهات به سمت آن‌ها می‌شود، استفاده از عطر و ادکلن مناسب است. آقایان این امکان را دارند با انتخاب بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی یا ایتالیایی نظرات را به خود جلب کنند.

به گزارش کاماپرس، انتخاب ادکلن برای آقایان نه تنها امری مهم بلکه دشوار نیز هست. زیرا عطر و ادکلن انتخابی آن‌ها بیانگر شخصیت است و به همین دلیل باید برای خرید این مورد نهایت دقت را به خرج بدهند. معمولا بهترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی یا ایتالیایی هستند. زیرا هر دو کشور از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن بوده و بهترین محصولات زنانه و مردانه را به بازار عرضه می‌کنند. در این مطلب قصد داریم ویژگی بهترین ادکلن‌های مردانه را بررسی کرده و برترین ادکلن‌های مردانه فرانسوی را برای آقایان شیک پوش معرفی کنیم.

آشنایی با ویژگی‌های منحصر به فرد یک عطر مردانه

عطرهای مردانه زیادی به بازار عرضه شده‌اند اما تنها برخی از آن‌ها نظرات زیادی را به خود جلب می‌کنند. در واقع عطرهایی جالب توجه هستند که:

*ماندگاری زیادی داشته باشند و برای طولانی مدت لباس آقایان را خوشبو نگه دارند.

*با ورود مرد به یک محفل یا جمع دوستانه با پخش بوی مناسب باعث جلب توجهات شوند.

دریان سفر امید

*بهترین عطرهای مردانه باید رایحه منحصر به فردی داشته و با سلیقه و شخصیت آقایان متناسب باشند.

این‌ها تنها مواردی از نکات مهم و مورد نیاز برای خرید بهترین عطر مردانه هستند. تعداد زیادی عطر با ویژگی‌های مذکور به بازار عرضه شده‌اند که در ادامه برای راحتی کار چند مورد از آن‌ها معرفی خواهند شد.

معرفی بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه برای آقایان شیک‌پوش!

اگر قصد خرید عطر و ادکلن مردانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، در این بخش 5 عطر مردانه را به شما معرفی کرده ایم که با سلایق مختلف و بودجه‌های متفاوت می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید.

1) عطر اسپلندور مشکی مردانه

یکی از عطرهای پرفروش فصل گرم با ماندگاری و پخش بوی خوب، اسپلندور مشکی است. این عطر مردانه از برند ادکلن سریس دارای رایحه‌ای شیرین و طبع خنکی دارد. نت اولیه این عطر لیمو، نارنج و نت‌های سبز است. نت میانی آن رایحه زنبقريال فریزیا و مگنولیا و نت پایانی‌اش عطر سرو، عنبر و مشک دارد. این ادکلن سریس علاوه بر بوی خوب از لحاظ اقتصادی هم به صرفه است.

قیمت حدودی: 650 هزار تومان

خرید بهترین عطر - کاماپرس

2) عطر دیور ساواج مردانه

دیگر عطر مناسب مردانه دیور است که در گروه بویایی آروماتیک قرار می‌گیرد. رایحه این عطر تند بوده و بوی مرکبات معطر را دارد. ماندگاری دیور ساواج بسیار خوب بوده و دارای پخش بوی متوسط است. نت اولیه این عطر دارای طبع معتدل، ترنج و فلفل بوده و نت میانی آن رایحه اسطوخودوس، خس خس، شمعدانی، فلفل سیچوان و صورتی، لامی و نعناع هندی دارد. نت پایانی این عطر نیز آمبروکسان، سدر و لابدانیوم است. این عطر برای فصول گرم سال مناسب به نظر می‌رسد.

قیمت حدودی: 6 میلیون تومان

3) عطر کلاب د نایت ایننتنس

آقایان برای خوشبو ماندن امکان انتخاب و خرید عطر کلاب د نایت ایننتنس را دارند. یک عطر با ماندگاری و پخش بوی خوب که در گروه بویایی ادویه‌ای-چوبی قرار می‌گیرد. این عطر برای فصل سرد و گرم استفاده می‌شود و طبع ملایمی دارد. نت اولیه این عطر ترنج، سیب، لیمو ترش است. رایحه این عطر در نت میانی رز و یاسمن بوده و در پایان به مشک، نعناع هندی و وانیل ختم می‌شود.

قیمت حدودی: 1 میلیون و 800 هزار تومان

خرید بهترین عطر - کاماپرس

4) عطر لالیک مشکی مردانه

لالیک مشکی یک ادکلن مردانه خوشبو با طبع گرم و رایحه تند است که در گروه بویایی چوبی معطر قرار می‌گیرد. ماندگاری این عطر بسیار زیاد بوده و پخش بوی متوسطی دارد. این عطر برای فصل سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. نت اولیه لالیک مشکی سرو، نت میانی وتیور و نت پایانی آن چوب کشمیر و مشک است.

قیمت حدودی: 1 میلیون و 700 هزارتومان

5) عطر امیر لجند مردانه

دیگر عطر مردانه معروف بازار، امیر لجند با رایحه تلخ و تند و طبع ملایم است. گروه بویایی این عطر چوبی است و ماندگاری و پخش بوی متوسط دارد. این عطر برای فصول سرد و گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. نت اولیه این عطر شکوفه پرتقال ماندارین، گریپ فروت، لیمو، نت میانی، اسطوخودوس، جوز هندی، چوب درخت ساج، چوب گوایاک و گشنیز است. در نت پایانی نیز بوی خزه بلوط و دانه تونکا مشکی به مشام می‌رسد.

قیمت حدودی: 1 میلیون تومان

خرید عطر و ادکلن - کاماپرس

بهترین مرکز خرید عطر اصل را بشناسید

در صورتی که به خرید هر یک از این عطرها تمایل دارید، باید از مراکز معتبری خرید کنید. زیرا تنها مراکز معتبر هستند که عطرهای اصل را با گارانتی ارائه می‌دهند.

آقایان ساکن ایران برای خرید هر یک از این عطرها کافی است به درگاه درین عطر مراجعه کنند. این فروشگاه بهترین فروشگاه خرید عطر و ادکلن اورجینال است که تمامی محصولات را با گارانتی مادام العمر به فروش می‌رساند.

در صورتی که قصد خرید بهترین ادکلن مردانه را دارید کافی است به وبسایت اصلی این مجموعه به آدرس www.dorinatr.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : درین عطر
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “برترین عطرهای مردانه برای آقایان شیک پوش!

  1. فاطمه گفته:

    من برای همسرم عطر لالیک رو خریدم و خیلی راضی بود. مهمترین ویژگیش اینه که ماندگاری بوش خیلی زیاده واسه همین تا مدت زیادی میشه ازش استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز