راهنمای رزرو تور نوروزی ارمنستان

تور نوروزی ارمنستان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کشور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان بوده که جذابیت‌های بسیاری برای گردشگران دارد. مسافران ایرانی‌ زیادی نیز برای گذراندن تعطیلات نوروز، این کشور را انتخاب می‌کنند. در ایام عید با رزرو تور نوروزی ارمنستان، علاوه بر بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن مانند چشمه‌های آبگرم، کوهستان و پوشش جنگلی زیبا می‌توان از تماشای جشن‌ها، فستیوال‌ها و جشنواره‌های موسیقی که در این بازه زمانی برگزار می‌شود، لذت برد.

کاماپرس در این گزارش هزینه تور نوروزی ارمنستان و همچنین بهترین زمان رزرو آن را بررسی کرده است.

تور ارمنستان - کاماپرس

عوامل موثر بر هزینه رزرو تور نوروزی ارمنستان

به طور کلی هزینه تور نوروزی ارمنستان به عوامل مختلفی مانند نوع ایرلاین انتخابی، نوع هتل، تعداد روزهای اقامت، زمان و فصل سفر، خدمات دریافتی از آژانس مسافرتی، نرخ دلار، شرایط اقتصادی و نظایر آن بستگی دارد. البته با فرا رسیدن سال نو و عید نوروز، نرخ تور نوروز ارمنستان نیز به طور قطع افزایش می‌یابد، اما پس از این بازه زمانی دوباره به حالت عادی باز می‌گردد. این وضعیت تا اواسط خردادماه که هوا کمی گرم‌تر می‌‌شود، ادامه خواهد داشت، اما پس از آن با افزایش تعداد متقاضیان تور مسافرتی ارمنستان برای فصل تابستان، دوباره سیر صعودی قیمت پروازها و هتل‌های ارمنستان از سر گرفته می­شود.

ایرانیان برای سفر به ارمنستان به ویزا نیازی ندارند و تنها با داشتن پاسپورت معتبر می­توانند به این کشور سفر کنند. در کل، سفر به ارمنستان گران قیمت تمام نخواهد شد، اما قیمت‌ها در برخی بازه‌های زمانی مانند ایام نوروز و فصل تابستان افزایش پیدا می‌کند. اوج افزایش قیمت‌ها نیز در اسفندماه رخ می­دهد و به همین دلیل گردشگران بهتر است هم اکنون تور نوروزی ارمنستان را رزرو کنند.

آیا می‌توان تور نوروزی ارمنستان را ارزان و به صورت لحظه آخری خریداری کرد؟

سفر به ارمنستان نیازی به اخذ ویزای توریستی این کشور ندارد و هر زمان که بخواهید، می‌توانید به راحتی تور نوروزی ارمنستان را خریداری کنید. در برخی مواقع که ظرفیت تور ارمنستان به حد نصاب نرسیده باشد، برگزارکنندگان تور مسافرتی ارمنستان برای پرکردن ظرفیت‌های تور خود، اقدام به کاهش قیمت بلیط پرواز یا رزرو هتل می‌کنند که در چنین شرایطی می‌توان تور نوروزی لحظه آخری ارمنستان را با نرخی پایین‌تر از یک تور استاندارد و با همان کیفیت خریداری کرد.

بهترین زمان رزرو تور نوروزی ارمنستان

بهترین زمان برای رزرو تور نوروزی ارمنستان 10 روز قبل از تاریخ سفر است. البته برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توان بلیط رفت و برگشت را از 20 روز تا یک ماه قبل از تاریخ سفر رزرو کرد؛ چراکه با نزدیک شدن به ایام عید نوروز نرخ بلیط‌ها افزایش خواهد یافت. برای رزرو هتل نیز باید سعی کرد 10 روز تا یک ماه قبل از تاریخ سفر، اقدامات لازم را انجام داد تا با افزایش قیمت مواجه نشد. به طور کلی اگر سفر در نیمه‌ اول فروردین به ارمنستان مدنظر است، رزرو تور نوروزی ارمنستان را باید اواسط بهمن‌ماه انجام داد؛ چراکه این بازه زمانی بهترین زمان برای خرید تور نوروزی ارمنستان است. برای سفر در نیمه‌ دوم فروردین‌ماه نیز باید از اوایل اسفندماه اقدام به رزرو تور کرد.

تور نوروزی ارمنستان

رزرو تور نوروزی ارمنستان با «سلام پرواز ایرانیان»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با عضویت در انجمن صنفی دفاتر گردشگری و بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه، تورهای داخلی و خارجی متعدد و باکیفیتی ارائه می‌دهد. این آژانس دارای 38 پرسنل آموزش دیده و دانشگاهی بوده که صدور بلیط کلیه ایرلاین‌های داخلی و خارجی به صورت الکترونیکی و حضوری، رزرو هتل‌های مختلف در داخل و خارج از کشور، صدور بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی و اخذ ویزای ایران برای مهمانان خارجی و ترانسفر گروهی و انفرادی را انجام می‌دهند.

علاقه­‌مندان برای دریافت مشاوره یا رزرو تور نوروزی ارمنستان می­توانند با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند. همچنین آنان می‌توانند به آدرس تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، پلاک 110، طبقه دوم به صورت حضوری مراجعه کنند یا از طریق نشانی اینترنتی https://salamparvaz.com رزرو خود را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز