برای خرید دسته گل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب دسته گل زیبا مستلزم رعایت نکات و ظرافت‌هایی در نوع گل و ترکیب رنگ است. به همین جهت بسیاری از افراد ممکن است در خرید دسته گل برای موقعیت‌های مختلف دچار سردرگمی شوند و نتوانند بهترین ترکیب گل و انتخاب را داشته باشند. دسته گل به عنوان یکی از بهترین هدیه‌ها برای ابراز علاقه و محبت به دیگران شناخته می‌شود. افراد با رعایت برخی از نکات هنگام خرید دسته گل می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در راهنمایی خرید دسته گل پرداخته است.

دسته گل - کاماپرس

انتخاب گل بر اساس نماد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد برای خرید دسته گل باید در نظر داشته باشند، نماد و معنی گل است. گل رز در رنگ‌های مختلفی پرورش داده می‌شود و به همین جهت مطابق سلیقه بسیاری از افراد است. رز قرمز به عنوان نماد عشق و علاقه شناخته می‌شود و در مقابل رز زرد نماد شروع مجدد دوستی است.

گل آفتابگردان به عنوان نماد زندگی طولانی و شاد و همچنین نشان دادن وفاداری به معشوق شناخته می‌شود. گل نرگس با عطر مجذوب‌کننده خود، حس زندکی را تزریق می‌کند و با وجود این که این در فصل زمستان رشد می‌کند، به گل بهاری معروف است. هدیه دادن دسته گل نرگس نشان نیکی به سمت مقابل است. این گل خوشبو به عنوان نماد شجاعت، امید، محبت و صداقت نیز شناخته می‌شود.

لیلیوم یکی از پر کاربردترین موارد در تهیه دسته گل است. از لیلیوم سفید بیشتر در مراسم‌های خاک‌سپاری استفاده می‌شود و در مقابل از لیلیوم صورتی برای هدیه دادن در مراسم عروسی کاربرد دارد. لیلیوم نارنجی نیز نمادی از موفقیت و اشتیاق است و برای هدیه به افرادی که کسب‌‎وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند، مناسب است.

میخک یکی دیگر از گیاهان پرکاربرد در تزئین دسته گل است و می‌تواند احساس سرزندگی را به میزان زیادی منتقل کند. گل پیونی نیز به عنوان نشانی از ثروت، افتخار و عشق رمانتیک شناخته می‌شود و به همین جهت انتخاب مناسبی برای دسته گل عروس است.

دسته گل - کاماپرس

ترکیب رنگ دسته گل

یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد در خرید دسته گل باید در نظر داشته باشند، ترکیب رنگ گل‌های مختلف است. رعایت تناسب رنگ گل‌ها باعث می‌شود که پیام به خوبی منتقل شود. ترکیب گل‌های سفید و قرمز در مراسم عروسی، تناسب خوبی به نمایش می‌گذارد. در مقابل ترکیب گل‌های زرد و بنفش، نشانی از انرژی و شادابی منتقل می‌کند.

در فصل بهار می‌توان دسته گل را با ترکیبی از رنگ‌های روشن و شاداب مانند صورتی، زرد و سبز تزئین کرد. گل‌هایی مانند لیلیوم، گل باغی و نرگس بهترین انتخاب‌ها برای چیدمان دسته گل در فصل بهار هستند. گل‌های کمرنگ مانند صورتی روشن و یا آبی آسمانی احساسی از نرمی و آرامش را به مخاطبان منتقل می‌کنند.

در فصل تابستان می‌توان از ترکیبی رنگارنگ و پرانرژی از آفتابگردان و گل‌های مرکباتی برای تزئین دسته گل استفاده کرد. در مقابل برای فصل پاییز گل‌هایی با رنگ گرم انتخاب مناسبی برای تزئین دسته گل خواهند بود. آفتاب پنبه و آلسترومریا برای طراحی دسته گل در پاییز ایده‌آل هستند.

دسته گل - کاماپرس

توجه به کیفیت گل

یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد برای خرید دسته گل باید مد نظر قرار دهند، کیفیت و طراوات گل‌ها است. به همین منظور افراد باید برگ‌ها و گلبرگ‌های گل و سرسبز بودن آن را بررسی کنند و دقت کنند که گل‌ها زدگی نداشته باشند. در صورتی که افراد به دنبال ماندگاری بیشتر دسته گل باشند، می‌توانند از گل‌هایی که دارای غنچه هستند، استفاده کنند.

هزینه دسته گل

یکی دیگر از مواردی که افراد قبل از خرید دسته گل باید در نظر بگیرند، میزان بودجه برای خرید است. بعضی از گل‌ها قیمت زیادی دارند و در مقابل بعضی از دسته‌ گل‌ها علاوه بر زیبایی، از قیمت اقتصادی نیز برخوردار هستند.

بسته‌بندی مناسب در خرید آنلاین دسته گل

در صورتی که افراد اقدام به سفارش اینترنتی دسته گل کنند، باید در نظر داشته باشند که مجموعه مورد نظر دسته گل را به خوبی بسته‌بندی کند تا در طی جابه‌جایی آسیب نبینند. به این منظور افراد می‌توانند با فروشندگان در رابطه با این مسال صحبت کنند و یا نظر و تجربه سایر مشتریان را بپرسند.

دسته گل - کاماپرس

خرید بهترین دسته گل از «وی آی پی شاپ»

فروشگاه اینترنتی وی آی پی شاپ از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات به مشتریان در زمینه فروش جعبه گل، سبد گل، تاج گل و دسته گل آغاز کرد. این مجموعه حرفه‌ای‌ترین و منحصربه‌فردترین گل‌آرایی‌ها در کوتاه‌ترین زمان متناسب با نظر و سلیقه مشتریان ارائه می‌کند. وی آی پی شاپ در تلاش است که به منظور جلب رضایت مشتریان، تازه‌ترین و باطراوت‌ترین گل‌ها را با کم‌ترین هزینه برای افراد ارسال کند. افراد برای خرید اینترنتی دسته گل، بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانند از طریق سایت این مجموعه اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با وی آی پی شاپ می‌توانند به سایت به آدرس https://vipshop.flowers/ مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۰۳۴۶۴۴۲۲۲ و 02186046127 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : وی آی پی شاپ
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز