برای ثبت آنلاین سفارش پستی چه باید کرد؟

ژیوار

حمل و نقل نامه و مرسولات پستی از گذشته‌های دور رواج داشته است و هم‌اکنون هم جزء جدا نشدنی از زندگی روزمره است. با همه تغییر و تحولات دنیای مدرن، مردم جهان همچنان برای ارسال محموله‌های پستی خود به خدمات ادارات پست نیازمندند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تجربیات تلخ متقاضیان ارسال محموله‌های پستی در سراسر دنیا برای خیلی‌ها اتفاق افتاده است؛ از تاخیرهای پیاپی تا صدمات جبران ناپذیر به سفارشات مشتریان. اما یکی از مطمئن‌ترین شرکت­های خدمت­رسانی پستی، پستکس است.

«پستکس» اولین هاب پستی ایران است که خدمات آنلاین پست را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا راحتی، دقت، سرعت و سهولت بیشتری را تجربه کنند. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های مهم پستکس، امکان تحویل و ارسال درب تا درب و پشتیبانی شبانه‌روزی برای متقاضیان است.

ثبت سفارش آنلاین در پستکس

امروزه، حمل و نقل محموله‌های پستی تحولات زیادی را پشت سر گذاشته و با شیوه‌های نوین خدمت‌رسانی همراه شده است. در پستکس، متقاضیان می‌توانند سرویس­ پستی مدنظر خود را با مقایسه قیمت، سرعت و کیفیت انتخاب کنند و اطمینان خاطر کامل را از فرآیند ارسال بسته پستی خود داشته باشند. می‌توان مزیت مهم پستکس نسبت به سایر ادارات خدمت‌رسانی پستی را در گستره خدمات غیرحضوری آن دانست. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن‌های معرفی شده، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. پستکس امکان تحویل مرسوله از درب منزل را برای تمامی متقاضیان خود فراهم کرده است تا علاوه بر راحتی، سلامتی بیشتر مشتریان را در زمان همه‌گیری کرونا مدنظر بگیرد. همچنین مشتریان با امکان رهگیری مرسولات پستی می‌توانند در هر کجا که هستند از وضعیت و محل مرسوله خود مطلع شوند.

دریان سفر امید

بیمه محموله‌های پستی در پستکس

اگر کالای پستی با ارزش باشد، می‌توان آن را در هنگام ثبت سفارش تا سقف 6 میلیون تومان بیمه کرد. با این امکان چنانچه مرسوله آسیبی ببیند، خسارت آن تا سقف تعیین شده بلافاصله پرداخت می‌شود. اگر ارزش مرسوله بیش از 6 میلیون تومان باشد، هزینه آن را بیمه تکمیلی کوریر سرویس‌ها تا سقف 19 میلیون و نهصد و نود و نه هزار تومان به متقاضی پرداخت می‌کند.

دسترسی به خدمات پستکس در اپلیکیشن‌های مختلف

متقاضیان پر پروپاقرص پست کافیست تا یکی از اپلیکیشن‌های آپ، هایپر جت، آچاره، ایرانسل من و سکه را در تلفن همراه خود نصب داشته باشند تا به راحتی و سرعت بیشتر از خدمات پستی مدنظر خود بهره ببرند. اگر مقصد موردنظر دور باشد، این هاب پستی کارآمد با استفاده از تمامی ظرفیت­های حمل و نقل هوایی، زمینی، دریایی و ریلی در سریع‌ترین زمان ممکن خدمت‌رسانی خواهد کرد. در مورد پست خارجی هم جای هیچ نگرانی‌‌ای نیست. در حال حاضر این شرکت در 202 کشور دنیا پوشش خدمت‌رسانی دارد. از دیگر خدمات پستکس می‌توان به دیگر مواردی چون امکان ثبت پست سفارشی، امکان ثبت پست پیشتاز، امکان مقایسه سرویس‌های مختلف، ارتباط با سرویس‌های فعال پستی و … اشاره کرد.

خبر خوب دیگر این است که کسانی که در فروشگاه‌های وردپرس، ناپ پرس یا ساز بیدوک حساب کاربری دارند می‌توانند به راحتی از سامانه جامع پستکس استفاده کنند. با وجود همه این امکانات، دیگر نگرانی بابت دوری منطقه پستی، تاخیر در ارسال مرسوله یا صدمات ناشی از حمل و نقل بی‌معناست. شما می‌توانید برای ارتباط با پستکس، اولین سامانه جامع خدمات حمل و نقل کشور، از طریق شماره‌ 02191300250 تماس حاصل فرمایید. همچنین، راه­ ارتباطی پستکس از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام به آدرس  postex.ir@ و تلگرام به آدرس postex@ قابل دسترس است.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز