با CDN ابر آسیاتک علاوه بر تولید محتوا درآمد زایی کنید!

ابرآسیاتک/ کاماپرس
ژیوار

نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) 19 الی 22 مردادماه 1403 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. محمد سهرابی، معاون کسب‌وکار ابر آسیاتک، در حاشیه این نمایشگاه و در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس از دلیل حضور ابر آسیاتک در نمایشگاه صنعت مالی گفت.

ابر آسیاتک برای معرفی چه محصولی به نمایشگاه صنعت مالی آمده است؟

در هر نمایشگاه تلاش ما بر این است که عرضه‌کننده یک محصول جدید و یا یک فیچر جدید باشیم؛ شرکت در نمایشگاه‌ها برای ابر آسیاتک با هدف معرفی محصول جدید ما یعنی CDNها بوده که مخفف شبکه توزیع محتوا است. مخاطب این محصول تنها نظام پولی، بانکی، بیمه و بورس نیست، بلکه مخاطبان بسیار گسترده‌تری دارد. این محصول برای آن دسته از مخاطبانی که وب‌سایت محتوایی دارند و کیفیت ارائه خدمات برای آن‌ها مهم است، بسیار کارآمد است.

شبکه توزیع محتوا چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

این شبکه، محتوا را در نزدیک‌ترین نقطه به کاربر قرار می‌دهد و در نتیجه کاربر تجربه بسیار بهتری خواهد داشت. از سوی دیگر، قالب افرادی که در صنعت مالی فعالیت می‌کنند، وب‌سایت‌های پرترافیکی دارند که بالا بودن و دردسترس بودن این وب‌سایت‌ها برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین ما با توزیع ترافیک، این خواسته آن‌ها را برآورده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

درآمدزایی از cdnها چگونه محقق می‌شود؟

آسیاتک به غیراز توجه به دیتاسنتر‌های قدرتمند و مسائل کیفی و فناوری خاص در cdnها به درآمدزایی نیز فکر کرده است؛ ما برنامه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که براساس آن، زمانی که کاربری از cdn استفاده می‌کند، بتواند از ترافیکی که ایجاد کرده درآمدزایی هم داشته باشد؛ این درآمد به شکل خودکار کسب و در داخل کیف پول کاربر ریخته می‌شود؛ همین امر کاربر را تحریک می‌کند که ترافیک و مخاطب بیشتری را به سمت پلتفرم خود جذب کند. این موضوع نه تنها بحث کیفی و امنیت سایت ارتقا را می‌دهد، بلکه پلتفرمی برای درآمدزایی پایدار نیز ایجاد می‌کند.

ابر آسیاتک چه خدمات خاصی برای فعالان صنعت مالی ارائه می‌کند؟

در اکوسیستم مالی امنیت حرف اول را می‌زند، چراکه تراکنش‌های مالی، پولی و بانکی در این اکوسیستم زیاد است؛ چه از لحاظ زیرساخت‌های پردازشی و چه از لحاظ زیرساخت‌های ذخیره‌سازی و خدمات امنیت. در این شرایط  ابرآسیاتک آمادگی دارد که این زیرساخت‌ها را برای این دسته از کاربران فراهم و ایمن کند.

در اینجا باید گفت که سرویس پابلیک، عموم مخاطبان را هدف قرار می‌دهد؛ اما برای مخاطبان خاص، ابرآسیاتک بنابر الزاماتی که اکوسیستم دارد، به‌صورت پرایویت خدمت‌رسانی می‌کند. اگر فعالان این حوزه درگاه‌هایی دارند که با ترافیک زیاد مواجه‌ و یا امنیت برایشان حائز اهمیت است، می‌توانند به سراغ محصول cdn بیایند و در عین توزیع محتوا نسبت به امنیت آن نیز اطمینان داشته باشند. این توزیع‌شدگی منجر به جلوگیری از قسمت‌ زیادی از حملات که ماهیت ddos دارند، خواهد شد.

در سال‌های اخیر حضور رقبا را حس کرده‌اید؟

ما از وجود رقیب در بازار استقبال می‌کنیم. وجود رقیب منجر به پویایی و پیشرفت اکوسیستم فناوری اطلاعات می‌شود. اما ابرآسیاتک در سرویس‌دهی به دلیل تکیه بر زیرساخت‌های دیتاسنتری توان متفاوتی دارد؛ دیتاسنتر‌های شرکت آسیاتک از لحاظ تعداد رک، تیرها و مجوزهای امنیتی و ایزوهایی که دارد، در کلاس دیگری خدمات را ارائه می‌کند. و می‌توان گفت به لحاظ تعداد دیتاسنتر‌ها آسیاتک در کشور بی‌رقیب یا کم‌رقیب است. وجود این دیتاسنتر‌ها از آن‌جایی اهمیت پیدا می‌کند که ما برای ارائه خدمات به آنان، اتکا می‌کنیم. در بحث توزیع‌شدگی نیز دیتاسنترها نقش پررنگی ایفا می‌کنند.

خدمات پردازش و ذخیره‌سازی آبرآسیاتک در چه شهرهای ارائه می‌شود؟

ما در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان و فارس محتوایی که کاربر تحویل می‌دهد را در نزدیک‌ترین نقطه به او توزیع می‌کنیم. همچنین خدمات پردازش و ذخیره‌سازی نیز با همین کلاس از توزیع‌شدگی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ابر آسیاتک
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز