با 6 میلیون ساعت هوشمند سامسونگ بخریم یا امیزفیت؟

ژیوار

ساعت هوشمند سامسونگ یا امیزفیت، با قیمت حدودی 6 میلیون تومان، بهترین ساعت‌ها را با کاربرد روزمره، ورزشی و حتی رسمی ارائه می‌دهند. اغلب این ساعت‌ها قابلیت مکالمه دارند و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کنند. علاقه مندان می‌توانند با توجه به سلیقه خود در بین این محصولات انتخاب کنند و کاربردی‌ترین گزینه را مناسب با نیازشان در نظر بگیرند.

کاماپرس در این گزارش 2 ساعت هوشمند سامسونگ و 2 ساعت هوشمند امیزفیت با قیمت حدودی 6 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch4

این ساعت هوشمند با صفحه 40 میلی متری دارای ظرفیت باتری 247 میلی آمپر ساعته است و با قیمت حدودی 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند و قابلیت مکالمه نیز دارد. همچنین استفاده از این ساعت برای کاربرد روزمره و ورزشی بسیار مناسب است. علاوه بر پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، این ساعت قابلیت شخصی سازی واچ فیس و پایش وضعیت خواب و استرس را نیز ارائه می‌دهد و با سیستم عامل‌های اندروید 6.0 و بالاتر سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch4 Classic

این ساعت هوشمند با صفحه 46 میلی متری طراحی شده است و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول با سیستم عامل‌های اندروید 6.0 و بالاتر سازگار است و قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مقاومت این ساعت هوشمند در برابر آب و گرد و خاک بسیار مناسب است و در آن امکان استفاده از انواع حالت‌های ورزشی و سنسورهای فعال نیز وجود دارد. بازدهی باتری این ساعت تا 40 ساعت است.

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2

این محصول خوش دست و زیبا با سیستم عامل‌های اندروید 5.0 و بالاتر و آی او اس 10.0 و بالاتر سازگاری دارد و امکان مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این ساعت هوشمند با ظرفیت باتری 471 میلی آمپر ساعته طراحی شده است و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. مقاومت این محصول در عمق 50 متری آب به مدت 10 دقیقه است و در آن امکان چرخش 180 درجه صفحه نمایش وجود دارد. همچنین این ساعت قابلیت تغییر واچ فیس را ارائه می‌دهد و در آن امکان قفل کردن صفحه نیز فراهم شده است.

ساعت هوشمند امیزفیت Active Edge

این ساعت هوشمند امیزفیت با سیستم عامل‌های اندروید 7.0 و بالاتر و آی او اس 14.0 و بالاتر سازگاری دارد و ظرفیت باتری 370 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این ساعت، قابلیت مکالمه فراهم نشده است اما پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام آن وجود دارد. همچنین این محصول با انواع سنسورها و قابلیت‌ها، انتخابی مناسب برای ورزشکاران است و تا عمق 100 متری آب نیز مقاومت می‌کند. قابلیت تغییر طرح ساعت در این مدل ارائه شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندسامسونگ
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز