با 500 میلیون تومان کجای تهران خانه رهن کنیم؟

رهن-خانه-با-500-میلیون-تهران-کاما-پرس
ژیوار

تا همین چند سال پیش با 500 میلیون تومان می‌توانستیم خانه بخریم، اما حالا با توجه به تورم‌های روز افزون، با این مبلغ تنها امکان رهن خانه‌هایی کوچک و دارای یک یا دو اتاق خواب، آنهم در محلات مرکزی و پایین‌تر امکان‌پذیر است.

کاماپرس در این گزارش بررسی می‌کند که با 500 میلیون تومان می‌توان کجای تهران خانه رهن کرد.

500 میلیون رهن کامل خانه‌ای 42 متری

در بین آگهی‌های رهن و اجاره خانه، خانه‌ای 42 متری در خانی آباد نو، نزدیک به پارک ولایت، رهن کامل داده می‌شود. این واحد مسکونی در طبقه اول از یک ساختمان 18 طبقه است. این خانه‌‌ی بیست سال ساخت، با یک اتاق خواب، برای افراد مجرد و یا زوج‌های جوان مناسب‌تر خواهد بود. این واحد با پارکینگ و انباری 500 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

رهن خانه‌ای 55 متری با 550 میلیون

نزدیک به متروی پیروزی، واحدی مسکونی 55 متری در طبقه سوم از چهارم یک ساختمان، برای رهن کامل آگهی شده است. این خانه دارای دو اتاق خواب، آسانسور و پارکینگ است. با وجودی که تنها ده سال از ساخت خانه می‌گذرد، اما کاملا بازسازی شده و می‌توان آن را با 550 میلیون تومان رهن کامل کرد.

دریان سفر امید

رهن آپارتمان 60 متری با 500 میلیون

خانه‌ای 60 متری نزدیک به متروی کمیل و بوستان رضوان در بین آگهی‌‎های رهن  و اجاره دیده می‌شود. این آپارتمان سه طبقه نوزده سال ساخت، دو اتاق خواب دارد ولی فاقد آسانسور و پارکینگ است. این واحد بیشتر مناسب خانواده‌های کم جمعیت خواهد بود و با 500 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت رهن آپارتمان 50 متری در خیابان سرباز

ابتدای خیابان سرباز، داخل یکی از کوچه‌های بن بست، خانه‌ای 54 متری با یک اتاق خواب، فاقد آسانسور و پارکینگ اجاره داده می‌شود. این واحد به افراد مجرد هم رهن داده می‌شود و کاملا بازسازی شده است. رهن کامل این واحد ده سال ساخت، 600 میلیون تومان است.

500 میلیون رهن کامل برای خانه‌ای 90 متری در تهرانسر

در محله تهرانسر، خانه‌ای 90 متری، رو به روی پارک آگهی شده، این خانه علاوه بر یک تراس قابل استفاده، پارکینگ و انباری هم دارد. ازآنجاکه واحد مذکور در طبقه چهارم قرار دارد و  فاقد آسانسور است، به خانواده‌هایی که سالمند و یا کودک دارند پیشنهاد نمی‌شود. این خانه را با 500 میلیون می‌توان رهن کامل کرد.

قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری در استاد معین

خانه‌ای 54 متری با یک اتاق خواب در محدوده استاد معیین، نزدیک به خیابان دامپزشکی رهن داده می‌شود. این خانه‌ی ده سال ساخت دارای انباری، پارکینگ و اسانسور است و بیشتر مناسب زوج‌های جوان و افراد مجرد خواهد بود. رهن چنین خانه‌ای 600 میلیون تومان است.

560 میلیون تومان برای رهن خانه‌ در محله کن

اطراف محله کن خانه‌ای 50 متری و 30 سال ساخت با یک اتاق خواب برای رهن کامل آگهی شده. این خانه بدون پارکینگ و آسانسور، تنها یک انباری دارد. با وجود قدیمی بودن این خانه، اما بازسازی کامل شده و نورگیر مناسبی در داخل خانه وجود دارد. چنین واحدی 560 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

رهن کامل خانه‌ای 80 متری با 650 میلیون

در محله سیزده آبان، نزدیک به باغ قوام خانه‌ای 80 متری به رهن کامل می‌رسد. این خانه با دو اتاق خواب در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد که هر طبقه دارای آسانسور و پارکینگ است. این واحد ویو و نورگیر بسیار مناسبی دارد و صاحب خانه تا چند سال هم تمدید قرار داد خواهد کرد. چنین واحدی را با 650 میلیون تومان می‌توان رهن کامل کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز