با 30 میلیون پرینتر کانن بخریم یا اچ پی؟

پرینتر چند کاره-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید پرینتر کانن یا اچ پی قبل از هر چیز باید به این مسئله توجه داشت که نیاز کاربر چیست و چه کاربردی از محصول را نیاز دارد. برای مثال آیا چاپ رنگی برای کاربر اهمیت دارد؟ پرینتر مورد نظر باید چند کاره باشد؟ توان کار پرینتر و مسائلی مانند اندازه آن نیز مهم هستند. با توجه به این موارد هر دو برند کانن و اچ پی جزو محصولات پرفروش بوده و قابلیت بالایی برای ارائه خدمت دارند.

کاماپرس در این گزارش 4 پرینتر 30 میلیون تومانی از کانن و اچ پی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

پرینتر کانن چند کاره لیزری i-Sensys MF237w

این پرینتر کانن با گوشی اورجینال عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 30 میلیون و 267 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول 11.4 گرم وزن داشته و از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این پرنیتر کانن می‌توان به صفحه نمایش ال سی دی، امکان پرینت، اسکن، کپی و فکس اشاره کرد. ظرفیت ورودی کاغذ در این مدل 250 برگ بوده و ظرفیت ADF آن 35 برگ است. این محصول با رزولوشن چاپ 600 در 600 dpi کار می‌کند و سرعت فکس آن 3 ثانیه برای هر برگ در نظر گرفته می‌شود.

پرینتر کانن چند کاره لیزری i-Sensys MF237w-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

پرینتر کانن چندکاره لیزری MF237w

این پرینتر چندکاره با سایز چاپ آ چهار با قیمت 30 میلیون و 244 هزار تومان به فروش می‌رسد و علاوه بر پرینت، امکان اسکن، کپی و فکس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول با ظرفیت ورودی 250 برگ کاغذ امکان استفاده را فراهم کرده و حداکثر سرعت آن برای چاپ سیاه و سفید 24 برگ در دقیقه است. این پرینتر کانن با رزولوشن چاپ 600 در 600 dpi در خدمت کاربران قرار می‌گیرد.

پرینتر کانن چندکاره لیزری MF237w-کاماپرس

پرینتر اچ پی چندکاره لیزری رنگی مدل Color LaserJet Pro MFP M479dw

این محصول با سایز چاپ A4 و امکان چاپ رنگی در 4 کاربرد پرینت، اسکن، کپی و فکس عرضه شده و با قیمت 29 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این پرینتر ظرفیت ورود کاغذ 300 برگ را به صورت استاندارد داشته و سرعت چاپ رنگی آن تا 27 برگ در دقیقه است. این محصول رزولوشن کپی 600 در 600 dpi را داشته و سرعت اسکن آن نیز تا 29 برگ سیاه و سفید و تا 20 برگ رنگی در دقیقه در نظر گرفته می‌شود.

پرینتر اچ پی چندکاره لیزری رنگی مدل Color LaserJet Pro MFP M479dw-کاماپرس

پرینتر اچ پی چندکاره لیزری مدل M438n Laser Jet MFP

این پرینتر اچ پی با 3 کاربرد پرینت، اسکن و کپی عرضه شده و با قیمت 31 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که برای چاپ سایز A3 مناسب است دارای درگاه ارتباطی شبکه LAN بوده و امکان چاپ سیاه و سفید تا 22 برگ در دقیقه را فراهم می‌کند. این پرینتر اچ پی دارای رزولوشن اپتیکال اسکنر 600 dpi بوده و رزولوشن کپی آن نیز 600 در 600 dpi است.

پرینتر اچ پی چندکاره لیزری مدل M438n Laser Jet MFP-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اچ پیتکنولایفدیجی لندکانن
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز