پرفروش ترین گوشی سامسونگ با دوربین مناسب برای تماس تصویری

تماس با گوشی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بهترین گوشی ساموسونگ با قابلیت تماس تصویری مناسب را می‌توان در بین پرچم‌دارها پیدا کرد. با این حال شاید برای خریداران عجیب باشد که در بین گوشی‌های میان رده سامسونگ نیز می‌توان گوشی‌هایی پیدا کرد که کیفیت دوربین سلفی بالاتری دارند. البته تنها کیفیت دوربین کافی نیست و امکانات تخصصی‌تر دیگری نیز در مورد دوربین مناسب باید وجود داشته باشد. این امکانات در گوشی‌های پرچم دار حضور پررنگ‌تری دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ با دوربین مناسب برای تماس تصویری را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی سامسونگ S23 FE ویتنام برای تماس تصویری

یکی از بهترین گزینه‌هایی که با توجه به کیفیت دوربین سلفی مناسب می‌توان خریداری کرد، گوشی S23 FE است که با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 25 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی سامسونگ با سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی عرضه شده و دارای ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت 50، 12 و 8 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و در نهایت مهم‌ترین مسئله یعنی کیفیت دوربین سلفی این گوشی 10 مگاپیکسل است که می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب برای تماس تصویری دانست.

گوشی سامسونگ S23 FE ویتنام-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ S23 Ultra ویتنام برای تماس تصویری

به طور کلی گوشی‌های پرچم دار سامسونگ با کیفیت دوربین بسیار خوبی عرضه می‌شوند و نام بردن از تمام آن‌ها نیاز نیست. با این حال یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ که با قیمت حدودی 60 تا 65 میلیون تومان به فروش می‌رسد گوشی S23 Ultra است. این گوشی با کیفیت دوربین 200، 12، 10 و 10 مگاپیکسلی در پشت و کیفیت دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و قابلیت زوم اپتیکال 3 و 10 برابر را فراهم می‌کند. این محصول با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی عرضه شده و محصولی همه فن حریف به حساب می‌آید.

گوشی سامسونگ S23 Ultra ویتنام برای تماس تصویری-کاماپرس

گوشی سامسونگ A54 ویتنام برای تماس تصویری

گوشی A54 با کیفیت دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی عرضه شده و از این جهت می‌توان آن را گزینه‌ای فوق العاده در نظر گرفت که البته با قیمت بسیار کمتری نسبت به دو مدل قبل به فروش می‌رسد و برای خرید آن در حدود 15 میلیون تومان باید هزینه کرد. این محصول سامسونگ دارای ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی بوده و دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. دوربین‌های پشت این مدل با کیفیت 50، 12 و 5 مگاپیکسلی ارائه شده‌اند.

گوشی سامسونگ A54 ویتنام برای تماس تصویری-کاماپرس

گوشی سامسونگ A53 برای تماس تصویری

این گوشی سامسونگ نیز مانند مدل قبل با کیفیت دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی عرضه شده اما کیفیت دوربین‌های پشت آن 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسل است و با قیمت حدودی 13 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول هشت هسته‌ای با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. علاوه بر آن، ظرفیت حافظه داخلی و رم در این مدل به ترتیب 128 و 8 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

گوشی سامسونگ A53-کاماپرس

 

گوشی سامسونگ A34 برای تماس تصویری

این گوشی سامسونگ A34 با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 12 میلیون تومان به فروش می‌رسد. کیفیت دوربین جلو در این مدل 13 مگاپیکسل بوده و دوربین‌های پشت آن با کیفیت 48، 8 و 5 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی سامسونگ A34-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز