با 30 میلیون ماشین ظرفشویی جی پلاس بخریم یا کندی؟

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماشین ظرفشویی در دنیای امروزی از واجبات لوازم آشپزخانه محسوب می‌شود. در خرید این دستگاه، در کنار توجه به نمای ظاهری و ظرفیت محصول، برنامه‌های شستشو و امکانات جانبی، وجه تمایز ماشین‌های ظرفشویی از یکدیگر را رقم می‌زند. برند ایرانی جی پلاس و ایتالیایی کندی، معمولا ماشین ظرفشویی‌های کم مصرف و کم‌صدایی به کاربران عرضه می‌کنند. در خرید این محصول، بهتر است به آستانه تحمل این محصول و ظرفیت آن توجه داشت تا از فشار به دستگاه در استفاده دراز مدت جلوگیری شود. در رنج قیمت 30 میلیون تومان می‌توان ماشین ظرفشویی‌های بسیار باکیفیت و جاداری از این دو برند خریداری کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی چهار ماشین ظرفشویی جی پلاس و کندی با قیمت حدودی 30 میلیون تومان می‌پردازد.

ماشین ظرفشویی کندی مدل PFD 315

این مدل ماشین ظرفشویی کندی در بازار کنونی و لحظه تهیه گزارش، حدود 29 میلیون و 600 هزارتومان قیمت‌گذاری شده‌است. این محصول مناسب خانواده‌های پرجمعیت و اهل مهمانی است؛ چرا که ظرفیت 15 نفره دارد. قابلیت شستشو با نصف ظرفیت، یکی از امکانات جانبی بسیار پرکاربرد در این دستگاه است؛ با این اوصاف، کاربران دیگر دغدغه شستشوی ظروف روزمره خود را ندارند و نیازی نیست صبر کنند تا حجم ظروف زیاد شود.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663S

این مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس در بازارهای اینترنتی حدود 29 میلیون و 870 هزار تومان قیمت دارد و در رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود. این محصول با ظرفیت 15 نفره، سه طبقه مجزا دارد و می‌توان حجم زیادی از ظروف را درون آن شست. این دستگاه با میزان تولید صدای 49 دسی بل، آرامش خانه را حفظ می‌کند و از ایجاد سر و صدای اضافی در محیط آشپزخانه جلوگیری می‌کند. همچنین این ماشین ظرفشویی برنامه شستشوی مخصوص ظروف بلور نیز دارد و از ایجاد لکه بر روی آنها هنگام شستشو جلوگیری می‌کند.

2-کاماپرس

ماشین ظرفشویی کندی مدل Candy CDM 1513

این مدل ماشین ظرفشویی کندی با قیمت حدودی 29 میلیون و 725 هزار تومان در شرایط کنونی یکی از محصولات پرفروش کندی به حساب می‌آید. این ماشین ظرفشویی امکان شستشوی میوه و سبزی را فراهم می‌کند. این محصول پانزده نفره، قابلیت شستشوی بالای ظروف و از بین بردن لکه‌های چربی سرسخت را نیز دارد. از سه طبقه موجود در این دستگاه، یک طبقه قابلیت جابجایی از لحاظ ارتفاع را دارد و از این رو هر نوع ظرف با هر ابعاد و وزنی را می‌توان درون این دستگاه شست.

3-کاماپرس

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663W

این مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس با رنگ سفید خود نمای آشپزخانه را دلبازتر می‌کند و حدود 29 میلیون و 266 هزار تومان قیمت دارد. این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 15 نفره، باب دل کاربران با تعداد اعضای خانواده زیاد است. صفحه نمایش ال ای دی به این محصول نمای جذابی داده و در کنار آن 6 برنامه شستشوی اصلی راحتی کاربری را برای آن به ارمغان آورده است. این ماشین ظرفشویی نیز مانند دیگر گزینه‌ها، امکان شستشوی ظروف در زمان دلخواه کاربر را فراهم کرده است.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنترایمالزجی پلاسدیجی کالا
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز