با 3 میلیارد تومان چه خانه‌ای در کاشان می‌ توان خرید ؟

خرید-خانه-در-کاشان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاید این روزها که قیمت خانه سر سام ‌آور شده، سرمایه گذاری با خرید خانه در شهرستان‌ها منطقی به نظر برسد؛ به طور مثال در جایی مثل شهر کاشان، با حدود 3 میلیارد تومان می‌توان حتی خانه‌های کلید نخورده 100 متری خریداری کرد که اغلب آنان در مرکز شهر و دارای دسترسی کامل محلی هستند.

کاماپرس در این گزارش خانه‌های حدود 100 متری در کاشان را بررسی می‌کند.

خرید خانه بالای 130 متر به بالا در کاشان

با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی می‌توان فهمید که خانه‌ای 188 متری دوبلکس با 4 اتاق خواب و حیاطی 50 متری در بلوار قطب راوندی به فروش گذاشته شده است. این خانه که در هر طبقه آن 2 اتاق خواب است، دارای سند شش دانگ، پارکینگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز است. طبق آگهی منتشر شده، همسایگان در این محله امن و قابل اعتماد هستند. قیمت چنین خانه‌ای برای فروش 3 میلیارد و 600 میلیون تومان خواهد بود.

طبق آگهی‌های فروش، یکی از خانه‌های ملک آباد کاشان که به تازگی ساخته شده و کلید نخورده، هم برای فروش آگهی شده است. این خانه‌ با قابلیت نور خوب، 130 متری و دو اتاق خواب در طبقه همکف قرار دارد. همچنین از نظر دسترسی و امکانات شهری تنها 50 متر با خیابان اصلی فاصله دارد. این ملک با سه میلیارد و 800 میلیون تومان قابل خریداری است.

خرید خانه بالای 100 متر در کاشان

در آگهی دیگر از سایت‌های خرید خانه، آپارتمانی 110 متری کلیدنخورده‌ واقع در خیابان دیبا 11 برای فروش آگهی شده است. این واحد دارای تراس، انباری، دو اتاق خواب، درب ضد سرقت، آیفون تصویری و کاشی کاری کامل سرویس‌های بهداشتی است. یکی از واحدهای این ساختمان که در طبقه سوم قرار دارد، حدود سه میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت دارد.

با سرک کشیدن در سایت‌های فروش، متوجه خواهید شد که آپارتمان تازه ساز 103 متری، در اطراف بلوار صنعت کاشان برای فروش آگهی شده است. این خانه 2 اتاق خوابه، در طبقه سوم قرار دارد و طبق اطلاعات منتشرشده در آگهی فروش، دارای تراس قابل استفاده نیز است. از دیگر امکانات این خانه در این آگهی پارکینگ، انباری، کولر گازی و رادیاتور و کف کاملا سرامیک‌شده قید شده است. این خانه به مبلع 3 میلیارد و 399 میلیون تومان در این سایت‌ها آگهی شده است.

بیشتر بخوانید:

خرید خانه 100 متری در کاشان

در نزدیکی بلوار ملاصدرا در کاشان، خانه‌ای 100 متری با دو اتاق خواب فروخته می‌شود. این خانه‌ با نورگیری زیاد، پنچره‌های بزرگ و کلید نخورده، دارای انباری، آسانسور و پارکینگ است و جدا از آن در محله‌ای امن با دسترسی کامل قرار دارد. ارزش فروش این خانه 2 میلیارد و 950 میلیون تومان است.

همچنین آپارتمان کلیدنخورده‌ دو اتاق خوابه و 104 متری در میدان معلم، برای فروش اگهی شده است. مهندسی این خانه به شکل یک پذیرایی مربع و نورگیری از دو جهت است. همچنین از نظر دسترسی این ملک در موقعیت خوب جغرافیایی در کاشان قرار دارد. طبق آگهی می‌توان با پرداخت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان صاحب این خانه شد.

خرید خانه زیر 100 متر در کاشان

در منطقه جمال آباد کاشان آپارتمانی 90 متری، دو اتاق خواب 10 سال ساخت به فروش می‌رسد. از امکان این خانه کولر آبی، پارکینگ، تراس و کف سرامیک قید شده است. قیمت هر متر از این خانه حدود 37 میلیون و 600 هزار تومان است که جمع کل آن برای خرید 3 میلیارد و 300 میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورکیلید
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز