با 20 میلیون ماشین لباسشویی ایکس ویژن بخریم یا جی پلاس؟

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر دو برند ماشین لباسشویی ایکس ویژن و جی پلاس از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و در نسل جدید لباسشویی‌های این دو برند، تکنولوژی‌های مدرن بکار رفته است. محصولات جی پلاس از برنامه‌های شستشوی متنوع برخوردارند و مناسب استفاده روزمره زندگی مجردی و خانوادگی هستند. همچنین لباسشویی‌های ایکس ویژن با تکنولوژی‌های نوآورانه، از موتورهای کم صدا و صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی برخوردارند. در کنار تمامی ویژگی‌های مثبت این دو برند، خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات، می‌تواند خیال کاربران را از لحاظ پشتیبانی فنی نیز راحت کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 4 مدل لباسشویی ایکس ویژن و جی پلاس می‌پردازد که می‌توان با قیمت 20 میلیون تومان و یا کمتر آن را تهیه کرد.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BSبا ظرفیت دیگ 7 کیلوگرمی، در هنگام تهیه این گزارش در ابتدای تیرماه 1403 حدود 19 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. این محصول در دو رنگ سفید و نقره‌ای، می‌تواند هارمونی خوبی با دیگر اجزای آشپزخانه ایجاد کند. برنامه شستشوی سریع در این دستگاه، ظرف 15 دقیقه، لباس‌ها را تمیز تحویل می‌دهد. موتور این مدل ماشین لباسشویی ایکس ویژن از نوع یونیورسال طراحی شده و در دقیقه حدود 1200 دور سرعت چرخش دارد.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M9341W

ماشین لباسشویی مدل GWM-M9341W برند جی پلاس با قیمت حدودی 20 میلیون تومان در رنگ سفید عرضه می‌شود. این محصول قدرتمند با سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه، از موتور تسمه‌ای برخوردار است. ظرفیت دیگ این دستگاه حدود 9 کیلوگرم برآورد می‌شود و با 16 برنامه اصلی و 11 برنامه تکمیلی، گزینه بسیار مناسبی برای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است که حجم لباس‌های کثیف زیادی دارند. قابلیت اضافه ‌کردن لباس حین شستشو نیز یکی از قابلیت‌های کاربردی این محصول قلمداد می‌شود.

2-کاماپرس

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS

این مدل ماشین لباسشویی ایکس ویژن با قیمت حدودی 17 میلیون و 300 هزار تومان در دو رنگ سفید و نقره‌ای، یکی دیگر از محصولات زیر 20 میلیون تومانی موجود در بازار است. موتور این دستگاه از نوع تسمه‌ای طراحی شده و حدود 1200 دور در دقیقه سرعت چرخش آن است. این محصول با ظرفیت دیگ 6 کیلوگرمی، می‌تواند پاسخگوی نیاز خانواده‌هایی با جمعیت متوسط باشد. با توجه به برخورداری این دستگاه از برنامه‌های خاص شستشو متناسب با جنس لباس، کاربران می‌توانند برای شستشوی لباس‌های ورزشی، تیره، حساس و ابریشمی با خیالی راحت به این ماشین لباشویی اعتماد کنند.

3-کاماپرس

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M730W

ماشین لباسشویی مدل GWM-M730W از برند جی پلاس، در بازارهای اینترنتی با قیمت حدودی 17 میلیون و 860 هزار تومان عرضه می‌شود. این محصول با ظرفیت دیگ 7 کیلوگرمی گزینه مناسبی برای استفاده روزمره خانواده‌های کم جمعیت و با جمعیت متوسط محسوب می‌شود. با توجه به نوع پارچه و میزان کثیفی، کاربران می‌توانند برنامه شستشوی مناسب را به دستگاه بدهند. از دیگر مزیت‌های این مدل ماشین لباسشویی، سیستم ضد لرزش و صدای کم آن است. موتور این محصول از نوع دایرکت درایو و بدون تسمه است و در دقیقه به صورت میانگین 1200 دور سرعت چرخش دارد.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایکس ویژنایمالزجی پلاسدیجی کالا
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز