با 2 میلیون هندزفری بی سیم پرووان بخریم یا رسی؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هندزفری بی سیم پرووان یا رسی هر دو محصولاتی مناسب و تقریبا همانند را با قیمت 2 میلیون تومان در اختیار کاربران قرار می‌دهند و افراد مناسب با سلیقه خود می‌توانند از بین این هندزفری‌ها انتخاب کنند. این محصولات بدون قابلیت حذف نویز و بدون قابلیت ضد گرد و خاک و ضد آب بودن ارائه می‌شوند و همگی ظرفیت باتری حدودا یکسانی دارند.

کاماپرس در این گزارش 2 هندزفری سیم سیم پرووان و 2 هندزفری بی سیم رسی که با 2 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

هندزفری بی سیم پرووان با مدل PHB3208

این هندزفری بی سیم پرووان با ظرفیت باتری کیس 300 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و ظرفیت باتری ایرپاد آن نیز 30 میلی آمپر ساعت است. این محصول در مدت 1.5 ساعت شارژ شده و حدود 5 تا 6 ساعت شارژدهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هندزفری بی سیم پرووان امکان حذف نویز نداشته و محدوده عملکرد آن تا 10 متر است.

همچنین این محصول قطر درایور 13 میلی متری را عرضه کرده و از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند. وزن هر کدام از گوشی‌های این محصول 7.1 گرم بوده و وزن کیس آن 27.3 گرم در نظر گرفته می‌شود. این هندزفری بی سیم در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاومتی ندارد.

بیشتر بخوانید:

هندزفری بی سیم پرووان با مدل PHB3211

این هندزفری بی سیم پرووان بدون قابلیت حذف نویز طراحی شده و همچنان در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاومتی ندارد. این محصول که از نسخه بلوتوث 5.3 استفاده می‌کند، 45.1 گرم وزن داشته و جنس بدنه آن ABS است. همچنین این محصول قطر درایور 10 میلی متری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ظرفیت باتری در کیس این هندزفری بی سیم پرووان 300 میلی آمپر بر ساعت بوده و ظرفیت باتری ایرپادهای آن 40 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. این محصول 1.5 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد و عمر باتری آن حدود 6 تا 7 ساعت خواهد بود.

هندزفری بی سیم رسی با مدل REP-w42

این هندزفری بی سیم با نسخه بلوتوث 5.2 طراحی شده و امکان حذف نویز را ندارد. این محصول 63 گرمی با انواع سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگار بوده و نشانگر ال ای دی در آن به کار رفته است. همچنین این محصول دارای کنترلگرهای لمسی برای رد کردن یا وصل کردن تماس یا قطع و وصل پخش موسیقی بوده و قطر درایور آن 13 میلی متر است.

این هندزفری بی سیم رسی ظرفیت باتری 280 میلی آمپر ساعتی را در کیس عرضه کرده و ظرفیت باتری هر ایرپاد آن 40 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. همچنین این محصول عمر باتری 3.5 ساعته در زمان مکالمه و 5 ساعته در زمان پخش موسیقی داشته و زمان لازم برای شارژ کردن آن 1.5 ساعت عنوان شده است.

هندزفری بی سیم رسی با مدل REP-w70

این محصول از نسخه بلوتوث 5.3 استفاده کرده و ظرفیت باتری هر هدفون آن 30 میلی آمپر ساعت است. این هندزفری به 2 ساعت زمان برای شارژ کامل شدن نیاز داشته و بازدهی باتری آن تا 4 ساعت در نظر گرفته می‌شود. همچنین این هندزفری بی سیم رسی قابلیت حذف نویز را ندارد و محدوده فرکانس پاسخ گویی آن 20 تا 20 کیلوهرتز به حساب می‌آید.

این هندزفری بی سیم رسی با نشانگر ال ای دی طراحی شده و 42.5 گرم وزن دارد. همچنین این محصول در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاوم نبوده و بدون دستیار صوتی عرضه شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالادیجی لند
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز