با 2 میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

براساس گزارش بانک مرکزی، وضعیت بازار حکایت از افزایش معاملات همچنین افزایش قیمت‌ها دارد. متوسط قیمت مسکن برای هر مترمربع 46 میلیون و 700 هزارتومان است که همین امر سبب شده تا افراد با بودجه 2 میلیارد تومان گزینه‌های کمتری برای خرید مسکن داشته باشند.

اکثر مسکن‌هایی که با قیمت 2 میلیارد تومان آگهی شده‌اند یا کوچک‌متراژند یا امکانات کمتری نسبت به دیگر خانه‌ها دارند. کاماپرس در ادامه برخی خانه‌های 2 میلیارد تومانی تهران را بررسی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بررسی فایل‌های فروش نشان می‌دهد آپارتمانی 130 متری واقع در محدوده دریاچه چیتگر 2 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد نوساز دارای سه اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است که متقاضی برای خرید هر متر آن باید 15 میلیون و 384 هزارتومان بپردازد.

آپارتمان 56 متری در پیروزی با سن بنا 12 سال 2 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دارای یک اتاق و آسانسور است که متقاضی برای خرید هر متر این واحد مسکونی باید 35 میلیون و 714 هزارتومان پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

فایل 56 متری تک خواب در یافت‌آباد با سن بنا 6 سال 2 میلیارد تومان قیمت دارد. این واحد در طبقه اول قرار گرفته و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

خریدار با بودجه 2 میلیارد تومان می‌تواند واحدی 42 متری در جیحون خریداری کند. این واحد تکخوابه واقع در طبقه اول، در سال 1381 ساخته شده و دارای پارکینگ و انباری است.

فایل دیگری با بودجه 2 میلیارد تومان در محدوده آذربایجان آگهی شده است. این آپارتمان تکخوابه 40 متری، دارای پارکینگ و انباری است، در طبقه سوم واقع شده و سن بنایی برابر با 12 سال دارد.

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز