با 2 میلیارد تومان در قزوین چه خانه‌ای می‌توان خرید؟

ژیوار

قزوین به عنوان یکی از شهرهای تاریخی ایران، در مسیر راه ابریشم قرار دارد و به دلیل نزدیکی به تهران، مرکز کشور، دسترسی آسان به سایر شهرها و مناطق دارد. این موقعیت جغرافیایی می‌تواند برای کسانی که به دنبال یک محل زندگی با دسترسی آسان به سایر نقاط کشور هستند، جذاب باشد.

به گزارش کاماپرس خرید خانه در قزوین مزایای متعددی دارد که می‌تواند برای خریداران جذاب باشد:

برخی از مزایای خرید خانه در قزوین

فرصت‌های سرمایه‌گذاری

قزوین با رشد اقتصادی قابل توجهی همراه است و این رشد می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار ملک را افزایش دهد. خرید خانه در قزوین می‌تواند یک سرمایه‌گذاری امن و با بازده بالا باشد.

کیفیت زندگی

دریان سفر امید

قزوین با داشتن آثار تاریخی فراوان، پارک‌ها، مراکز آموزشی و فرهنگی، فرصت‌های تفریحی و ورزشی، کیفیت زندگی بالایی را برای ساکنان خود فراهم می‌کند. این موارد می‌توانند به جذب خانواده‌ها و افرادی که به دنبال یک زندگی آرام و خوشحال هستند، کمک کنند.

بازار ملک پایدار

بازار ملک قزوین در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ ایران، پایدارتر است و این پایداری می‌تواند برای خریداران اطمینان بیشتری در تصمیم خرید ایجاد کند.

دسترسی به خدمات شهری

قزوین با داشتن بیمارستان‌ها، مراکز تجاری، مراکز آموزشی و سایر خدمات شهری، امکان دسترسی آسان به خدمات مورد نیاز را برای ساکنان خود فراهم می‌کند.

فرصت‌های کاری

با وجود صنایع مختلفی که در قزوین فعالیت می‌کنند، از جمله صنایع غذایی، تولیدی و فناوری اطلاعات، فرصت‌های کاری متنوعی برای ساکنان وجود دارد.

بیشتر بدانید:

خرید خانه در قزوین با بودجه 2 میلیارد تومانی

خرید خانه 60 متری تک خواب در قزوین

این واحد 2 ساله در فاز سوم منطقه لوازم خانگی واقع شده. طبقه سوم است و فاقد آسانسور. از امکانات آن می‌توان به داشتن پارکینگ و انباری، تراس و کابینت ام.دی.اف اشاره کرد. این آپارتمان یک خوابه ۲ میلیارد تومان قیمت دارد.

قیمت آپارتمان ۸۵ متری در قزوین

این واحد در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و واحد بسیار خوش نقشه‌ای است. آسانسور و پارکینگ دارد و در طبقه اول برج باران قزوین واقع شده است. مالک برای این واحد مبلغی معادل ۱میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته و البته اگر خریدار باشید، تخفیف هم شامل حال شما خواهد شد.

قیمت خانه ویلایی در نجم آباد

این خانه در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و متراژ کل بنای آن ۱۴۰ متر است. ساختمان اصلی خانه ۱۱۰ متر و دوخوابه است. از امکانات آن می‌توان به داشتن پارکینگ، انباری و بالکن اشاره کرد. تمام کف سرامیک است، نما سنگ، شیرآلات اهرمی، گاز رومیزی، هود لمسی، کولر گازی دارد در اولین کوچه نجم آباد واقع شده است. قیمت این خانه ویلایی یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

قیمت خانه حیاط دار ۲۸ ساله در قزوین

این خانه در خیابان منتظری واقع شده و متراژ آن ۹۰ متر است. سال ۱۳۷۵ ساخته شده و در حیاطش یک ماشین جا می‌شود. انباری، پارکینگ و بالکن باصفایی دارد و یک خوابه است و به گفته مالک قابلیت تبدیل به ۲ خواب شدن را هم دارد. این خانه ویلایی به صورت کامل بازسازی شده و قابلیت رهن کامل تا ۳۰۰ میلیون را دارد و مالک آن بدون تخفیف آن را با دو میلیارد تومان به فروش خواهد رساند.

قیمت آپارتمان 90 متری کلید نخورده در قزوین

آپارتمانی دو خوابه نوساز با پارکینگ و انباری و آسانسور در خیابان عطاری واقع شده و مجهز به امکاناتی همچون آیفون تصویری، در پارکینگ ریموتی برقی، پارکینگ مسقف، انشعابات مجزا، ساختمان مجهز به دوربین مداربسته، کف سرامیک، بالکن و سرویس ایرانی و فرنگی است. این واحد ۲ میلیارد تومان قیمت دارد.

برای خرید خانه در قزوین، توصیه می‌شود با مشاوران املاک محلی تماس بگیرید تا از تجربه و دانش آن‌ها در بازار ملک قزوین بهره ببرید. همچنین استفاده از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های معتبر را فراموش نکنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز