با 14 میلیون ماشین لباسشویی آبسال بخریم یا بست؟

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر دو برند بست و آبسال، با کیفیت بروز و دانش متخصصان ایرانی، اقدام به تولید و ارائه محصولات باکیفیت لوازم خانگی کرده‌اند. مزیت این دو برند نسبت به برندهای خارجی دیگر، ارائه گارانتی 24 ماهه است. با صرف هزینه حدودی 14 میلیون تومان، می‌توان ماشین لباسشویی‌هایی اتوماتیک با ظرفیت 7 و 8 کیلوگرمی از این دو برند تهیه کرد. از این رو با صرف هزینه کمتر از 15 میلیون تومان، می‌توان به راحتی نیاز خانواده‌های متوسط و پرجمعیت را برآورده کرد. میزان مصرف آب و برق در محصولات دو برند آبسال و بست بهینه است و موجب صرفه‌جویی حداکثری در مصرف آب و برق می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 4 مدل لباسشویی آبسال و بست تا سقف 14 میلیون تومان می‌پردازد.

ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7212-S

این مدل ماشین لباسشویی آبسال در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدود 13 میلیون و 100 هزار تومان، یکی از محصولات کمتر از 14 میلیون تومانی برند آبسال است. ظرفیت دیگ این دستگاه هفت کیلوگرم گزارش شده و می‌تواند به راحتی نیاز خانواده‌های متوسط و پرجمعیت را برآورده کند. سرعت چرخش موتور این محصول حدود 1200 دور در دقیقه است؛ این ویژگی علاوه بر افزایش سرعت شستشو، فشار وارده به موتور را به طرز محسوسی کاهش می‌دهد.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8115

این مدل ماشین لباسشویی بست با ظرفیت دیگ 8 کیلوگرمی حدود 14 میلیون تومان قیمت دارد و از این رو گزینه به صرفه‌ای برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود. این محصول با موتور تسمه‌ای، برنامه‌های متنوعی جهت شستشو انواع پارچه‌های نخی، پشمی، کاموایی و لباس‌های تیره و کودک به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین با برخورداری از سیستم شستشوی سریع، در عرص 15 دقیقه، می‌تواند لباس‌های تمیز را به کاربران تحویل دهد. با وجود برنامه پیش شستشو، کاربران دیگر دغدغه از بین بردن لکه‌های قوی و لباس‌های بسیار کثیف را دیگر ندارند و پروسه شستشو با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

2-کاماپرس

ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7212-W

این مدل ماشین لباسشویی آبسال با قیمت حدودی 12 میلیون و 300 هزار تومان، با رنگ سفید خود، به هر سبک آشپزخانه‌ای می‌آید و ظرفیت دیگ آن 7 کیلوگرم است. این محصول با مصرف آب و برق رده A، دغدغه بالارفتن هزینه‌های آب و برق را برای کاربران کمتر می‌کند و محصول کم‌مصرفی محسوب می‌شود. همچنین این دستگاه با برخورداری از سیستم شستشوی سریع، توانسته رضایت کاربران پرمشغله را نیز کسب کند. این فناوری، در مواقع ضروری و هنگامی که کاربر احساس می‌کند لباس‌ها خیلی کثیف نیستند، می‌تواند راهگشا باشد.

3-کاماپرس

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7131

این مدل ماشین لباسشویی بست در بازارهای اینترنتی حدود 13 میلیون و 200 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. سرعت چرخش موتور در این محصول حدود 1000 دور در دقیقه عنوان شده و فشار کمی به موتور تسمه‌ای آن وارد می‌کند. بدنه این دستگاه با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا ضد لرزش طراحی شده و صفحه نمایش ال ای دی این محصول، نمای آن را جذاب‌تر کرده است. شستشوی سریع در این محصول حدود 30 دقیقه زمانبر خواهد بود و ظرفیت کلی دیگ حدود 7 کیلوگرم در هر بار استفاده گزارش شده است.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آبسالانتخاب سنتربستدیجی کالا
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز